AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #28281 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingenting. Og 7 dpo har jeg ikke hørt om noen som har testa positivt før. Tror ikke det skal være mulig? Anonymkode: ebeda...93e Jeg har testet positivt på 7 DPO, så det er absolutt mulig! Anonymkode: e2412...62a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #28282 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har testet positivt på 7 DPO, så det er absolutt mulig! Anonymkode: e2412...62a Er du hundre prosent sikker på eggløsning da? Jeg kan jo ta feil, men det må da tilhøre sjeldenhetene? Anonymkode: ebeda...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #28283 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen som har opplevd skyggestrek med disse testene? Tror ikke jeg klarer å ta bilde av streken, men synes så vidt i virkeligheten😊 Anonymkode: a9f60...2c9 Har ikke prøvd de.. Anonymkode: 39852...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #28284 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): 8 dpo i dag. Hva tenker dere? Anonymkode: dc4d5...b63 Positiv Anonymkode: 0db9b...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 13. mai 2023 #28285 Del Skrevet 13. mai 2023 Jeg har testet svakt på clearblue, vitus sine egne og metode strimmel test i 3 dager, samme strek hverken svakere eller sterkere å jeg venter tr i morgen, trodde virkelig testen i dag skulle være sterke men det er den ikke 😢 Kan jeg regne meg som ut av denne syklusen? Eller er det noen her som har opplevd svak strek over flere dager også har det snudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #28286 Del Skrevet 13. mai 2023 Anonym199429 skrev (1 time siden): Jeg har testet svakt på clearblue, vitus sine egne og metode strimmel test i 3 dager, samme strek hverken svakere eller sterkere å jeg venter tr i morgen, trodde virkelig testen i dag skulle være sterke men det er den ikke 😢 Kan jeg regne meg som ut av denne syklusen? Eller er det noen her som har opplevd svak strek over flere dager også har det snudd? Da det skjedde meg hadde jeg kjemisk dessverre. Men man skal ikke bruke disse testene til å se etter økning. ❤️ Du kan ta blodprøve hos legen? Anonymkode: 3b0f1...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 13. mai 2023 #28287 Del Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da det skjedde meg hadde jeg kjemisk dessverre. Men man skal ikke bruke disse testene til å se etter økning. ❤️ Du kan ta blodprøve hos legen? Anonymkode: 3b0f1...42e Legen nekter å ta blodprøve, hadde en spontanabort i april å ble nektet blodprøve da også. Fikk bedskjed om at positiv er positiv å negativ er negativ å at hu nekter å ta blodprøve selv med svak positiv test 😳 Tenker å ta en siste test i morgen å tenker da at om streken er like svak så er det bare å vente på tr 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #28288 Del Skrevet 13. mai 2023 Blenda….? Anonymkode: 46c25...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #28289 Del Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Blenda….? Anonymkode: 46c25...73a Ser to streker, men umulig å si når jeg zoomer. Kan du ta bilde nærmere? Anonymkode: 3b0f1...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 13. mai 2023 #28290 Del Skrevet 13. mai 2023 7 hours ago, Anonym199429 said: Legen nekter å ta blodprøve, hadde en spontanabort i april å ble nektet blodprøve da også. Fikk bedskjed om at positiv er positiv å negativ er negativ å at hu nekter å ta blodprøve selv med svak positiv test 😳 Tenker å ta en siste test i morgen å tenker da at om streken er like svak så er det bare å vente på tr 🤷🏼♀️ Tror du burde se deg om etter ny lege spørr du meg . Spesielt etter SA er man jo gjerne litt ekstra bekymret og en blodprøve for å sjekke hcg koster bortimot ingen ressurser men kan være veldig betryggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #28291 Del Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser to streker, men umulig å si når jeg zoomer. Kan du ta bilde nærmere? Anonymkode: 3b0f1...42e Jeg kasta testen, den har ligget for lenge nå😅 venter noen dager og tester på nytt. Takk for svar!🙌 lov å håpe da. Anonymkode: 46c25...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #28292 Del Skrevet 13. mai 2023 Nederste er fra i morges, øverste fra nå. Er 8 eller 9 dpo, litt usikkert. Mest trolig 8. Jeg ser absolutt noe på den øverste, mannen ser ingenting (men han eier ikke streksyn, tror det nesten ikke uten en digital)😂 Jeg har blitt lurt av sterke skyggestreker på disse før, men jeg har en følelse på denne syklusen. Skummelt å si, men.. Jeg vet den er veldig svak og mye sannsynlig at det er skygge, likevel lurer jeg på om dere andre ser noe på den øverste?🥰 Anonymkode: 7e3ef...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #28293 Del Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nederste er fra i morges, øverste fra nå. Er 8 eller 9 dpo, litt usikkert. Mest trolig 8. Jeg ser absolutt noe på den øverste, mannen ser ingenting (men han eier ikke streksyn, tror det nesten ikke uten en digital)😂 Jeg har blitt lurt av sterke skyggestreker på disse før, men jeg har en følelse på denne syklusen. Skummelt å si, men.. Jeg vet den er veldig svak og mye sannsynlig at det er skygge, likevel lurer jeg på om dere andre ser noe på den øverste?🥰 Anonymkode: 7e3ef...cbf Mine strekøyne ser noe på begge. 🙈 Anonymkode: 3b0f1...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #28294 Del Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg kasta testen, den har ligget for lenge nå😅 venter noen dager og tester på nytt. Takk for svar!🙌 lov å håpe da. Anonymkode: 46c25...73a AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser to streker, men umulig å si når jeg zoomer. Kan du ta bilde nærmere? Anonymkode: 3b0f1...42e Plukka den opp igjen, er noen timer gammel nå🤷🏼♀️ jeg ser ingenting på den selv, men har jo et ønske da… Anonymkode: 46c25...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #28295 Del Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er du hundre prosent sikker på eggløsning da? Jeg kan jo ta feil, men det må da tilhøre sjeldenhetene? Anonymkode: ebeda...93e 100% sikker på eggløsning. Tempet og tok eggløsningstest, og hatt UL som stemte med termin beregnet utifra mens. Hører nok til sjeldenhetene, men har målt ekstremt høye HCG verdier tidlig i løpet så det har nok en sammenheng. Anonymkode: e2412...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 13. mai 2023 #28296 Del Skrevet 13. mai 2023 HeleneHS skrev (4 timer siden): Tror du burde se deg om etter ny lege spørr du meg . Spesielt etter SA er man jo gjerne litt ekstra bekymret og en blodprøve for å sjekke hcg koster bortimot ingen ressurser men kan være veldig betryggende.. Flytter om noen mnd så tenker jeg får ordne med ny lege da. Ikke stort av utvalg i kommunen jeg bor i da det bare er ett legekontor her. Jeg reagert kraftig på at de ikke tok blodprøve etter SA, synes det var spesielt da legen i den forrige kommunen jeg bodde i tok blodprøve å sendte meg til gynekolog 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #28297 Del Skrevet 14. mai 2023 Vanskelig å få streken med på bildet, tro om dette kan være starten på en fin babystrek?😭 vet mange er plaget med skygge på disse, men jeg har aldri sett noe så tydelig som kom med en gang, med mindre jeg har vært gravid. Ser dere noe på denne?🥰 9 eller 10 dpo. Man ser den bedre i virkeligheten 😬 Anonymkode: 7e3ef...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 14. mai 2023 #28298 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanskelig å få streken med på bildet, tro om dette kan være starten på en fin babystrek?😭 vet mange er plaget med skygge på disse, men jeg har aldri sett noe så tydelig som kom med en gang, med mindre jeg har vært gravid. Ser dere noe på denne?🥰 9 eller 10 dpo. Man ser den bedre i virkeligheten 😬 Anonymkode: 7e3ef...cbf Jeg kan se antydningen til en begynende strek, krysser fingrene for deg 🤞🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synonym Skrevet 14. mai 2023 #28299 Del Skrevet 14. mai 2023 Hvordan tolker dere denne?😊 Ser at oppløsningen på bildet blir litt redusert etter å ha blitt lastet opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #28300 Del Skrevet 14. mai 2023 Synonym skrev (12 minutter siden): Hvordan tolker dere denne?😊 Ser at oppløsningen på bildet blir litt redusert etter å ha blitt lastet opp her. Hm streken er litt sånn rar syns jeg. Ta en ny test da man helst ikke skal stole på tester som har «feil». For ser bare litt blekk nederst. Og noe som kanskje er på vei til å bli noe men ikke helt 🤣. Anonymkode: dc4d5...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå