theSchrimp Skrevet 2. mai 2017 #2361 Del Skrevet 2. mai 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så sikker på det, det på halsen og kvalmen er ikke pga graviditet, kanskje du er i ferd med å bli syk? Men ville tatt ny gravitest i morgen, pga brystene og mulig positiv test. Lykke til! Anonymkode: 7c9d1...3af Takk 😁 er på en måte bak halsen/skulderen, vanskelig å forklare 😂 skal ta ny test dersom tr ikke kommer iløpet av de neste dagene, men pleier aldri å ha vonde bryster før mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2362 Del Skrevet 2. mai 2017 Hei! Spottet 25, og 26 har hatt mensen siden det. Har tatt negativ test. I går fikk jeg veldig menssmerter liknende symptomer som jeg aldri har hatt før så har tatt både Paracet og Ibux. Blødningen har tatt seg opp litt igjen. Tok en test kun for sikkerhetsskyld og dette kom i dag. Hva skal jeg tenke?? Anonymkode: c4c2b...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2363 Del Skrevet 2. mai 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Spottet 25, og 26 har hatt mensen siden det. Har tatt negativ test. I går fikk jeg veldig menssmerter liknende symptomer som jeg aldri har hatt før så har tatt både Paracet og Ibux. Blødningen har tatt seg opp litt igjen. Tok en test kun for sikkerhetsskyld og dette kom i dag. Hva skal jeg tenke?? Anonymkode: c4c2b...333 Tok en til. Men er vel mest sannsynlig at jeg isåfall mister eller? Anonymkode: c4c2b...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. mai 2017 #2364 Del Skrevet 2. mai 2017 Du er iallfall gravid. Ingen kan si om du mister. Noen blør til dels mye uten å miste. Her må du ha litt is i magen. Og evt ta hcgblodprøver med et par dagers mellomrom hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2365 Del Skrevet 2. mai 2017 2 timer siden, Silfen skrev: Du er iallfall gravid. Ingen kan si om du mister. Noen blør til dels mye uten å miste. Her må du ha litt is i magen. Og evt ta hcgblodprøver med et par dagers mellomrom hos legen. De sa jeg skulle vente og teste om en ukes tid. Tålmodighet er ikke helt min greie men men. Uansett så vet jeg at jeg kan bli gravid da i det minste. Anonymkode: c4c2b...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2366 Del Skrevet 2. mai 2017 Hei. Hva tenker dere om denne? Rfsu test 15dpo. Anonymkode: 59a15...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2367 Del Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei. Hva tenker dere om denne? Rfsu test 15dpo. Anonymkode: 59a15...b4f Positiv, men litt rart den er så svak 15 dpo. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2368 Del Skrevet 2. mai 2017 Ja var det jeg også syntes.... Anonymkode: 59a15...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2369 Del Skrevet 2. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja var det jeg også syntes.... Anonymkode: 59a15...b4f Positiv! Oog det er vel rfsu test? De er jo svaake iforhold til clear blue og andre tester. Rfsu er blant annet kjent for å må ha mer hcg i urinen. Ville ha prøvd annen type test, så skal du se den blir sterkere 😊 Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 2. mai 2017 #2370 Del Skrevet 2. mai 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Positiv! Oog det er vel rfsu test? De er jo svaake iforhold til clear blue og andre tester. Rfsu er blant annet kjent for å må ha mer hcg i urinen. Ville ha prøvd annen type test, så skal du se den blir sterkere 😊 Anonymkode: 2acbf...16a Oi! Jeg trodde de var mer følsomme jeg. Aner ikke hvor jeg hadde det fra da 😂 Må kanskje kjøpe en annen test da 😱 Dette ble plutselig veldig skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
florette Skrevet 2. mai 2017 #2371 Del Skrevet 2. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok en til. Men er vel mest sannsynlig at jeg isåfall mister eller? Anonymkode: c4c2b...333 Disse ser så absolutt positive ut. Ville nok sjekket HCG-stigningen hos legen ja, hvis jeg var deg.. Håper det går fint Også ville jeg holdt meg unna Ibux hvis jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 3. mai 2017 #2372 Del Skrevet 3. mai 2017 Noen fler som har erfaring med rfsu-testene og svak positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #2373 Del Skrevet 3. mai 2017 30 minutter siden, dingding skrev: Noen fler som har erfaring med rfsu-testene og svak positiv? Jeg testet med RFSU forrige graviditet, testet da 16 DPO (2 dager over IKM). Fikk sterkt positiv test da. Kan du ha hatt eggløsning senere enn du trodde f.eks? Ville bare testet på ny med en annen test om testen lenger oppe er din. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #2374 Del Skrevet 3. mai 2017 17 timer siden, florette skrev: Disse ser så absolutt positive ut. Ville nok sjekket HCG-stigningen hos legen ja, hvis jeg var deg.. Håper det går fint Også ville jeg holdt meg unna Ibux hvis jeg var deg Gikk nok ikke veien dette. Ligger på sykehuset nå og venter på svar om det er graviditet utenfor livmor. Æsj Anonymkode: c4c2b...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
florette Skrevet 3. mai 2017 #2375 Del Skrevet 3. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gikk nok ikke veien dette. Ligger på sykehuset nå og venter på svar om det er graviditet utenfor livmor. Æsj Anonymkode: c4c2b...333 Huff da.. Sender deg en klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 3. mai 2017 #2376 Del Skrevet 3. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg testet med RFSU forrige graviditet, testet da 16 DPO (2 dager over IKM). Fikk sterkt positiv test da. Kan du ha hatt eggløsning senere enn du trodde f.eks? Ville bare testet på ny med en annen test om testen lenger oppe er din. Anonymkode: 7c9d1...3af Ja det er jo mulig El var sen, men følte jeg hadde kontroll på når det var 😜 jeg er nå 17dpo og merker ingenting til mensen.. Veldig ømme pupper som klør bare 😝 det pleier jeg ikke ha når jeg skal ha mensen... Ja testen lenger oppe er min. Skal prøve å vente til over helga med å teste igjen. Syklusen mine har vært sånn +-5 dager de siste mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 3. mai 2017 #2377 Del Skrevet 3. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gikk nok ikke veien dette. Ligger på sykehuset nå og venter på svar om det er graviditet utenfor livmor. Æsj Anonymkode: c4c2b...333 Ånei!! Lykke til! Klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #2378 Del Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, dingding skrev: Ja det er jo mulig El var sen, men følte jeg hadde kontroll på når det var 😜 jeg er nå 17dpo og merker ingenting til mensen.. Veldig ømme pupper som klør bare 😝 det pleier jeg ikke ha når jeg skal ha mensen... Ja testen lenger oppe er min. Skal prøve å vente til over helga med å teste igjen. Syklusen mine har vært sånn +-5 dager de siste mnd. Det beste tegnet en kan ha er jo at mensen uteblir uansett da Hadde ikke hengt meg så opp i styrken på testen, men kanskje kjøpt en digital som sier gravid/ikke gravid/antall uker så slipper du tolke når du tester til uken? Uansett: masse lykke til! Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 3. mai 2017 #2379 Del Skrevet 3. mai 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beste tegnet en kan ha er jo at mensen uteblir uansett da Hadde ikke hengt meg så opp i styrken på testen, men kanskje kjøpt en digital som sier gravid/ikke gravid/antall uker så slipper du tolke når du tester til uken? Uansett: masse lykke til! Anonymkode: 7c9d1...3af Tusen takk for svar og lykkeønskning 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #2380 Del Skrevet 3. mai 2017 5 timer siden, dingding skrev: Noen fler som har erfaring med rfsu-testene og svak positiv? Min rfsu-test var også ganske svak samtidig som jeg fikk gravid 2-3 på CB digital, så tror ikke det trenger bety noe. Har også hørt om mange flere som har fått svakt på denne testen tidlig Anonymkode: 93a78...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå