AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:38 #35381 Skrevet fredag kl. 14:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok en babyplan tidlig strimmeltest i går kveld, 10 dpo. Den var negativ, men en time senere var den plutselig positiv? Altså, tydelig positiv strek dog svakere enn kontrollstreken. Testen fra i dag 11dpo var helt negativ. Aldri vært med på at tester har blitt positive uten at jeg har vært gravid. Er det en feilaktig test? Eller kan jeg være gravid likevel? Noen som har opplevd samme? (Får ikke lagt inn bilde dessverre) Anonymkode: 711d6...401 Kan legge til, det har kun skjedd med babyplan, ikke MakeSure. Bruker ikke babyplan lenger pga skyggestrek. Anonymkode: 2bae7...509
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:40 #35382 Skrevet fredag kl. 18:40 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor mange dpo? Anonymkode: 2bae7...509 Usikker, har hoppet over en syklus - mulig jeg fortsatt venter på eggløsning. Men disse testene forvirrer meg. Anonymkode: 7697a...1ca
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:25 #35383 Skrevet fredag kl. 19:25 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette har skjedd meg to ganger. Glemt testen, funnet den etter noen dager, oppdager rosa positiv strek! Har hittil ikke blitt graviditet av det 😅🤭 Anonymkode: 2bae7...509 Det er vel derfor man skal lese av testen i det tidsrommet som står på pakken 😃 Anonymkode: d5111...7e8
AnonymBruker Skrevet i går, 10:12 #35384 Skrevet i går, 10:12 Jeg tok en clearblue digital test med ukesindikator i dag og fikk bare 2-3 på skjermen.. (testet ikke med første morgenurin, men konsentrasjonen bør være høy nok nå.) Nå er jeg ikke 100% sikker på eggløsning men mellom 23.-25. oktober kan være sannsynlig og ut fra det skal jeg nå være 5+0 eller 5+1. kanskje også 5+2. burde ikke testen nå slått ut på 3+ uker? noen av dere som har erfaringer med disse testene? Jeg burde definitivt slått meg til ro med de første positive testene og bare latt ting gå sin gang, men hjernen greier ikke å slippe stresset rundt dette.. 😅 Anonymkode: 3bf75...040
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #35385 Skrevet 23 timer siden Skyggestrek? Tatt med tidlig graviditetstest, 9 dpo Anonymkode: d1ddf...8ae
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #35386 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.11.2025 den 18.53): Nei, ikke nødvendigvis. Blir spennende å se på lørdag da 😃👍🏼 Anonymkode: 2bae7...509 Her er et nytt merke, og omtrent like svak om Makesure. Har Normal sine spilt meg et puss? Er disse kjente for skygger? Anonymkode: 7697a...1ca
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #35387 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er et nytt merke, og omtrent like svak om Makesure. Har Normal sine spilt meg et puss? Er disse kjente for skygger? Anonymkode: 7697a...1ca Anbefales ikke å bruke normal sine nå. Gir veldig sterk strek har jrg hørt fra flere uten å være gravid. Anonymkode: 9505f...bbd
Fizzypo Skrevet 18 timer siden #35388 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skyggestrek? Tatt med tidlig graviditetstest, 9 dpo Anonymkode: d1ddf...8ae Jeg kan skimte noe. Selv om fargestoffet har trukket seg litt ujevnt så er det en strek gjennom hele. Kan kanskje passe med 9 dpo, men har lite erfaring med tidligtester. Er dette babyplan?
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #35389 Skrevet 5 timer siden Ser denne positiv ut? Skulle hatt mensen for ca. 10 dagar sidan. Anonymkode: 1975c...1f6
Fizzypo Skrevet 3 timer siden #35390 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser denne positiv ut? Skulle hatt mensen for ca. 10 dagar sidan. Anonymkode: 1975c...1f6 Den er positiv, men ser altfor svak ut for 10 dager etter mens (24 dpo). Sikker på eggløsningsdato? Og hvilket merke er det på den testen? Hvis du er sikker på eggløsning ville jeg ventet et par dager for å se om mensen kom, og hvis fortsatt ingen blødning eller symptomer tatt en ny fra annet merke. 1
Fizzypo Skrevet 3 timer siden #35391 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser denne positiv ut? Skulle hatt mensen for ca. 10 dagar sidan. Anonymkode: 1975c...1f6 Den er positiv, men ser altfor svak ut for 10 dager etter mens (24 dpo). Sikker på eggløsningsdato? Og hvilket merke er det på den testen? Hvis du er sikker på eggløsning ville jeg ventet et par dager for å se om mensen kom, og hvis fortsatt ingen blødning eller symptomer tatt en ny fra annet merke.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #35392 Skrevet 3 timer siden Jeg er 15 dpo i dag. Fått positive tester i 6 dager, men de blir ikke sterkere. Spotter litt også, noe som tidligere har vært et dårlig tegn for meg. Legger ved bilde av dagens test. Hadde jeg ikke vært prøver så lenge og lest meg opp på hcg og stigning hadde jeg jo bare trodd jeg var gravid og ferdig med det. Men etter å ha sett sikkert tusenvis av tester og lest så mange historier så ser jeg jo at dette med all sannsynlighet ikke vil utvikle seg til en normal graviditet. Jeg er så lite motivert til å leve "som gravid" nå, men det må jeg vel kanskje bare for sikkerhets skyld... Men hva gjør jeg egentlig videre nå? Føles helt bortkastet å bestille legetime til første kontroll, men samtidig kan det jo ta ukesvis før det eventuelt kommer en blødning. Men skrekken er å gå altfor lenge dersom ikke kroppen klarer å finne ut av det selv. Hva tenker dere? Anonymkode: 08ae9...c15
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #35393 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er 15 dpo i dag. Fått positive tester i 6 dager, men de blir ikke sterkere. Spotter litt også, noe som tidligere har vært et dårlig tegn for meg. Legger ved bilde av dagens test. Hadde jeg ikke vært prøver så lenge og lest meg opp på hcg og stigning hadde jeg jo bare trodd jeg var gravid og ferdig med det. Men etter å ha sett sikkert tusenvis av tester og lest så mange historier så ser jeg jo at dette med all sannsynlighet ikke vil utvikle seg til en normal graviditet. Jeg er så lite motivert til å leve "som gravid" nå, men det må jeg vel kanskje bare for sikkerhets skyld... Men hva gjør jeg egentlig videre nå? Føles helt bortkastet å bestille legetime til første kontroll, men samtidig kan det jo ta ukesvis før det eventuelt kommer en blødning. Men skrekken er å gå altfor lenge dersom ikke kroppen klarer å finne ut av det selv. Hva tenker dere? Anonymkode: 08ae9...c15 Du kjenner nok kroppen din best, men det er tidlig og ikke sikkert du har produsert nok HCg enda til at testene slår skikkelig ut enda. Ville nok gitt det litt mer tid, selv om det føles som selvpining å gå rundt i uvitenhet på den måten. har testene blitt svakere, eller er det bare at de ikke blir sterkere? Anonymkode: 3bf75...040
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #35394 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du kjenner nok kroppen din best, men det er tidlig og ikke sikkert du har produsert nok HCg enda til at testene slår skikkelig ut enda. Ville nok gitt det litt mer tid, selv om det føles som selvpining å gå rundt i uvitenhet på den måten. har testene blitt svakere, eller er det bare at de ikke blir sterkere? Anonymkode: 3bf75...040 Testene har ikke blitt svakere heller, det hadde egentlig vært enklere å forholde seg til, for da hadde kroppen mest sannsynlig vært på vei til å ordne opp selv. Men med positive tester i 6, kanskje 7, dager, som ikke stiger, så har jeg ikke mye tro. Ved ny graviditet skal jeg egentlig ta kontakt med lege for å begynne på blodfortynnende medisin som jeg trengte sist, men foreløpig har jeg ikke orket å bestille den timen. Lurer på om jeg er veldig dum nå som ikke gjør som jeg egentlig skal, men samtidig er det vanskelig å ha noe tro på denne graviditeten. Anonymkode: 08ae9...c15
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #35395 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Testene har ikke blitt svakere heller, det hadde egentlig vært enklere å forholde seg til, for da hadde kroppen mest sannsynlig vært på vei til å ordne opp selv. Men med positive tester i 6, kanskje 7, dager, som ikke stiger, så har jeg ikke mye tro. Ved ny graviditet skal jeg egentlig ta kontakt med lege for å begynne på blodfortynnende medisin som jeg trengte sist, men foreløpig har jeg ikke orket å bestille den timen. Lurer på om jeg er veldig dum nå som ikke gjør som jeg egentlig skal, men samtidig er det vanskelig å ha noe tro på denne graviditeten. Anonymkode: 08ae9...c15 Prøvd andre tester? Noen gir lite fargestoff. Anonymkode: 9505f...bbd
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #35396 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Testene har ikke blitt svakere heller, det hadde egentlig vært enklere å forholde seg til, for da hadde kroppen mest sannsynlig vært på vei til å ordne opp selv. Men med positive tester i 6, kanskje 7, dager, som ikke stiger, så har jeg ikke mye tro. Ved ny graviditet skal jeg egentlig ta kontakt med lege for å begynne på blodfortynnende medisin som jeg trengte sist, men foreløpig har jeg ikke orket å bestille den timen. Lurer på om jeg er veldig dum nå som ikke gjør som jeg egentlig skal, men samtidig er det vanskelig å ha noe tro på denne graviditeten. Anonymkode: 08ae9...c15 Forstår deg godt ❤️🩹 Hva med å be om en blodprøve for å sjekke hcg-stigning, deretter kan du forholde deg til det du skal gjøre videre. Det er mange faktorer som spiller inn her. Så lenge testene er positive, kan du forholde deg til graviditet inntil det motsatte er bevist. Anonymkode: 3bf75...040
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #35397 Skrevet 1 time siden Er disse blendahvite? Jeg er 8 dpo i dag. Har tidligere testet svakt positivt på denne tiden. Anonymkode: cc2d9...a36
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #35398 Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er disse blendahvite? Jeg er 8 dpo i dag. Har tidligere testet svakt positivt på denne tiden. Anonymkode: cc2d9...a36 Synes jeg ser antydning jeg. Anonymkode: d5111...7e8
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #35399 Skrevet 37 minutter siden norn som kan hjelpe meg å tolke testene? Vet ikke når jeg hadde eggløsning men mensen er 3 dager for sen. begge bildene er av samme test, kun med forskjellig lys Anonymkode: 396f3...82d
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #35400 Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): norn som kan hjelpe meg å tolke testene? Vet ikke når jeg hadde eggløsning men mensen er 3 dager for sen. begge bildene er av samme test, kun med forskjellig lys Anonymkode: 396f3...82d De ser positive ut for meg. ☺️ Anonymkode: 3bf75...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå