Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ser rimelig positive ut 🤩

Anonymkode: 2bae7...509

Mulig en kjemisk eller en SA. 

Snapchat-269557731.jpg

Anonymkode: 9505f...bbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mulig en kjemisk eller en SA. 

Snapchat-269557731.jpg

Er dette normal sin test? Jeg fikk aldri sterkere enn dette på de.

Anonymkode: d5111...7e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er dette normal sin test? Jeg fikk aldri sterkere enn dette på de.

Nei. Makesure sine. Følsomhet på 25. 😊 skal ikke teste mer før i morgen eller se etter noen med 10.

AnonymBruker
Skrevet

Meg igjen. 😅 hvorfor er den sterkere på ettermiddagen enn på morgenurin? Den siste ble tatt 45min etter siste vannlating. Så rart egentlig.  Og den over er når jeg har holdt meg I 8t. (Nesten ikke drikki.) 

20251107_140857.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Ser veldig dårlig ut. Skulle hatt mensen nå..💔

Snapchat-1543918654.jpg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snapchat-1543918654.jpg

Sender en stor klem ❤️

Anonymkode: 52c07...323

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Snapchat-1543918654.jpg

De der har veldig lite fargestoff. Ta en annen test.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De der har veldig lite fargestoff. Ta en annen test.

Hvilken tester anbefaler du? Vurderer å stikke ut å kjøpe nye. Men jeg må velge mellom makesure (de jeg har brukt), normal, metode, rfsu. Det er de. Men metode vil jeg ikke kjøpe. Jeg har tatt clearblue digital.  Viste 1-2. 

AnonymBruker
Skrevet

Snapchat-1222729803.jpg

Anonymkode: 6bf96...a35

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvilken tester anbefaler du? Vurderer å stikke ut å kjøpe nye. Men jeg må velge mellom makesure (de jeg har brukt), normal, metode, rfsu. Det er de. Men metode vil jeg ikke kjøpe. Jeg har tatt clearblue digital.  Viste 1-2. 

Ville hatt clearblue stav eller babyplan. Normal har også lite fargestoff.

AnonymBruker
Skrevet

Svak strek? 

Snapchat-345506925.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Snapchat-1222729803.jpg

Jeg ser den, men vanskelig å se om det er fargestoff. Krysser fingrene for deg i morgen 🤞🏻

Skrevet (endret)

Apropos dårlig fargestoff… jeg tok først testen fra metode, rundt klokken 13 i dag, kunne ikke vært mer negativ. Tok clear blue digital rundt 21.00 i kveld. Jeg har alltid ventet med digitale fordi de er så sabla dyre, men så leste jeg i denne tråden der man hadde fått positiv digital før den vanlige typen… så da tok jeg sjansen!
Om dette faktisk stemmer er dette min 6. graviditet og 3. graviditet bare i år. Jeg vet ikke helt hva jeg skal føle😭

IMG_4085.jpeg

Endret av Frk.Pøls
  • Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
Frk.Pøls skrev (2 minutter siden):

Apropos dårlig fargestoff… jeg tok først testen fra metode, rundt klokken 13 i dag, kunne ikke vært mer negativ. Tok clear blue digital rundt 21.00 i kveld. Jeg har alltid ventet med digitale fordi de er så sabla dyre, men så leste jeg i denne tråden der man hadde fått positiv digital før den vanlige typen… så da tok jeg sjansen!
Om dette faktisk stemmer er dette min 6 graviditet og 3 graviditet bare i år. Jeg vet ikke helt hva jeg skal føle😭

IMG_4085.jpeg

Metode har jeg hørt mye dårlig om. Så de har jeg ikke kjøpt og prøvd. Men da vet jeg det. Gratulerer?🫣🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Frk.Pøls skrev (31 minutter siden):

Om dette faktisk stemmer er dette min 6 graviditet og 3 graviditet bare i år. Jeg vet ikke helt hva jeg skal føle😭

IMG_4085.jpeg

Vist det er at du spontanaborterer har du sjekket hvorfor? Jeg kjenner ei som mistet mange men hun fikk 2 flotte barn men sist spontan abort og da fant de ut hun hadde laiden mutasjon som gjorde som hun mistet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vist det er at du spontanaborterer har du sjekket hvorfor? Jeg kjenner ei som mistet mange men hun fikk 2 flotte barn men sist spontan abort og da fant de ut hun hadde laiden mutasjon som gjorde som hun mistet 

Jeg har ett barn, hatt to exu og to ma. begge ma’ene har vært dette året. Jeg er 39, så det er nok kvaliteten på eggene som er greia. Har holdt på med ivf i snart 4 år i håp om søsken. Siste exu var veldig alvorlig, og det tok lang tid å komme seg på beina både fysisk og psykisk. Dette er tredje forsøket vårt på Hausken i år. Blitt gravid alle gangene, men mistet i uke 8 og uke 10. Dette er vårt siste embryo og det er ikke aktuelt å gå gjennom flere forsøk. Så, det er nå eller aldri, rett og slett. Jeg skal teste igjen i morgen og bruke opp alle testene jeg har😂 skal ikke melde inn før den 14. så jeg har god tid

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Det er nå 3-4 dager siden jeg skulle hatt mensen (er ikke så god på disse begrepene man bruker 😅

Fikk første positive test på torsdag og den var nok noooe svakere enn disse. Nummer en og to ble tatt i går, nummer tre i dag. Burde ikke disse være litt sterkere nå? 
 Synes ikke de har endret seg noe særlig fra torsdag/fredag  til dag. 

Dette er makesure sine strimler. Burde jeg prøve andre merker? 

IMG_5762.thumb.jpeg.d3849f7692a56876145cac5e63f5f9c2.jpeg

Anonymkode: 3bf75...040

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Det er nå 3-4 dager siden jeg skulle hatt mensen (er ikke så god på disse begrepene man bruker 😅

Fikk første positive test på torsdag og den var nok noooe svakere enn disse. Nummer en og to ble tatt i går, nummer tre i dag. Burde ikke disse være litt sterkere nå? 
 Synes ikke de har endret seg noe særlig fra torsdag/fredag  til dag. 

Dette er makesure sine strimler. Burde jeg prøve andre merker? 

IMG_5762.thumb.jpeg.d3849f7692a56876145cac5e63f5f9c2.jpeg

Prøv å bare sammenligne tester fra hver andre dag. Men ja, hvis du er 4 dager over IKM(ikke kommende mensen) så vil jeg kanskje si meg enig i at dagens test burde vært sterkere. Det kan hende du bare er blant de med treg HCG-stigning, jeg krysser fingrene for deg ❤️ 

Jeg personlig har god erfaring med Makesure sine tester.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Prøv å bare sammenligne tester fra hver andre dag. Men ja, hvis du er 4 dager over IKM(ikke kommende mensen) så vil jeg kanskje si meg enig i at dagens test burde vært sterkere. Det kan hende du bare er blant de med treg HCG-stigning, jeg krysser fingrene for deg ❤️ 

Jeg personlig har god erfaring med Makesure sine tester.

Takk for svar. ❤️ 

Sitter nok med en litt dårlig magefølelse selv, men har en innstilling der jeg har bestemt meg for å holde forventningene lave og holde lave skuldre. Dette er uansett ting jeg ikke får gjort noe med. 
Håper jo selvsagt at det skal gå veien, men magefølelsen sier dessverre noe annet. 

Strekene er i alle fall ikke svakere enn tidligere og har sett noen kommentere at Makesure-testene kan ha litt lite/varierende fargestoff i noen tilfeller. Har kjøpt en RFSU-test (fant ikke billig- strimler på lokalbutikken) og skal teste med den etterhvert. Spørs om jeg må kjøpe en digital test med ukesindikator for å få bedre svar og evt høre om jeg kan få tatt en hcg-test ila uka. 

AnonymBruker
Skrevet
Parv skrev (26 minutter siden):

Takk for svar. ❤️ 

Sitter nok med en litt dårlig magefølelse selv, men har en innstilling der jeg har bestemt meg for å holde forventningene lave og holde lave skuldre. Dette er uansett ting jeg ikke får gjort noe med. 
Håper jo selvsagt at det skal gå veien, men magefølelsen sier dessverre noe annet. 

Strekene er i alle fall ikke svakere enn tidligere og har sett noen kommentere at Makesure-testene kan ha litt lite/varierende fargestoff i noen tilfeller. Har kjøpt en RFSU-test (fant ikke billig- strimler på lokalbutikken) og skal teste med den etterhvert. Spørs om jeg må kjøpe en digital test med ukesindikator for å få bedre svar og evt høre om jeg kan få tatt en hcg-test ila uka. 

IMG_5764.thumb.jpeg.e76538e166c3965af88cdd1efc7d32c6.jpeg

Her er forøvrig en RFSU-test tatt nå nettopp (ikke morgenurin). Denne streken er jo langt sterkere enn testen fra makesure-testen som er tatt med morgenurin. 

Blir ikke helt klok- så her må det nok bare smøres med tålmodighet og la det stå til 😅 

MEN det kan virke som at makesure-testene har litt slappe i fargen 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...