Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å være gravid?? Aner ikke eggløsning, hadde sex for en uke siden, hatt mild av og på blødning siden tirsdag som kunne ha blitt mens, men er liksom ikke som vanlig :s

Anonymkode: 6852f...c9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex lørdag 25. okt. Lett blødning av og på fra tirsdag 28. Minimale blødninger. Svaaaaaak positiv test søndag 2. nov. Mensen tatt seg opp til moderat blødning. Virker dette som kjemisk?

IMG_3544.jpeg

Anonymkode: cdf40...629

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sex lørdag 25. okt. Lett blødning av og på fra tirsdag 28. Minimale blødninger. Svaaaaaak positiv test søndag 2. nov. Mensen tatt seg opp til moderat blødning. Virker dette som kjemisk?

IMG_3544.jpeg

Når var eggløsning?

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke..

AnonymBruker
Skrevet

IMG_3544.jpeg

Hvis du fikk mensen et par dager senere så er du garantert ikke gravid. Da har du jo hatt samleie lenge etter eggløsningen. 

Anonymkode: 38d8b...3fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den er positiv, men om det bare er en uke siden er det svært tidlig å får positiv test

Anonymkode: dc090...cfe

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det mulig å være gravid?? Aner ikke eggløsning, hadde sex for en uke siden, hatt mild av og på blødning siden tirsdag som kunne ha blitt mens, men er liksom ikke som vanlig :s

Hvis du bare har hatt sex for en uke siden, 7 dager, er det umulig å få positiv test så tidlig. 

Men denne testen kunne fort vært 9 dager etter sex, så hvis du sier en uke fordi det er ca så kan det stemme.

Anonymkode: 99b59...b0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

IMG_3544.jpeg

Da er du i såfall 8 dager etter eggløsning om det har vert 25/10 og det er mulig å få positiv test selv om de fleste ikke får det så tidlig. Har du hatt sex andre dager før det?

Anonymkode: 7b757...ba4

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke sex noen ganger før det. Men ved forrige graviditet hadde jeg også en merkelig mensen som liksom aldri ble helt ordentlig. Men i dag tror jeg at mensen har tatt seg opp mot normal. Derfor jeg lurer på om det kan være kjemisk siden jeg hadde en svak positiv men at blødningen nå tok seg opp. Skal sies at ved forrige graviditet hadde jeg flere ganger blødninger og mye mensensmerter, så jeg flere ganger trodde jeg hadde SA. Så dette var litt forvirrende og stressende 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, ikke sex noen ganger før det. Men ved forrige graviditet hadde jeg også en merkelig mensen som liksom aldri ble helt ordentlig. Men i dag tror jeg at mensen har tatt seg opp mot normal. Derfor jeg lurer på om det kan være kjemisk siden jeg hadde en svak positiv men at blødningen nå tok seg opp. Skal sies at ved forrige graviditet hadde jeg flere ganger blødninger og mye mensensmerter, så jeg flere ganger trodde jeg hadde SA. Så dette var litt forvirrende og stressende 

Ville tatt en ny test om noen dager for å se likevel, men kan ha hatt kjemisk 

Anonymkode: 7b757...ba4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IMG_3544.jpeg

Om du hadde sex bare 25 oktober...la oss si du hadde eggløsning denne dagen så er du jo bare 8 dpo idag.

Det er ofte tidlig å få positive tester, og dette er om eggløsning faktisk skjedde samme dag dere hadde sex.

Ksm det være at du tror du så en strek?  Var det en blue test?

Om du også begynte å blø 5 dager etter eventuell eggløsning så tror jeg ikke du hadde eggløsning...

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (4 timer siden):

Om du hadde sex bare 25 oktober...la oss si du hadde eggløsning denne dagen så er du jo bare 8 dpo idag.

Det er ofte tidlig å få positive tester, og dette er om eggløsning faktisk skjedde samme dag dere hadde sex.

Ksm det være at du tror du så en strek?  Var det en blue test?

Om du også begynte å blø 5 dager etter eventuell eggløsning så tror jeg ikke du hadde eggløsning...

Ligger bilde av resten lenger oppe. Ser en svak strek, men vet ikke om det regnes som skyggestrek eller positiv? Sånn stripstest fra normal 

Tviler på at jeg er gravid. Det stemmer ikke med eggløsning og sånn, og nå har jeg jo mensen. Det var bare det at mensen oppførte seg slik som ved forrige graviditet og så var det den svake positive testen nå da. Men nå har jeg jo vanlig menstruasjon, så jeg tar en ekstra test i morgen for sikkerhets skyld, men regner med at jeg kan legge den ballen død 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde du bare sex for 7 dager sien eller noe før dette?

AnonymBruker
Skrevet

Lørdag, så 8 dager siden

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Tok test nå ikveld (vet jeg egentlig må vente til morgenen), men nå føler jeg at jeg ser syner! 
Er det en svak strek eller jeg helt på bærtur? 😅 skal ta test imorgen tidlig også!

IMG_9306.jpeg

Anonymkode: 15cef...50c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser strek. Har fått positiv på kveld med alle mine tre barn.

Anonymkode: b718d...5ce

AnonymBruker
Skrevet

Kam være skyggestrek.

Anonymkode: 1b9c0...892

AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg ser noe ja ☺️

Anonymkode: 4021c...22a

AnonymBruker
Skrevet

Ser noen men kan ikke se om den har farge.

Anonymkode: e82d2...9d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er bare en uke siden sex og jeg har mild menstruasjon. Veldig merkelig. Er det mulig?!

Anonymkode: 1e34f...584

Festeblødning 

Anonymkode: d5111...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...