AnonymBruker Skrevet 29. oktober #35201 Skrevet 29. oktober Førstegangsprøver her! Mens forsinket med 3 dager, tok test i morges med Makesure tidlig test. Jeg tolker denne som positiv, enig? ☺️🤞 Anonymkode: d37cc...47c 1
sinusen Skrevet 29. oktober #35202 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Førstegangsprøver her! Mens forsinket med 3 dager, tok test i morges med Makesure tidlig test. Jeg tolker denne som positiv, enig? ☺️🤞 Anonymkode: d37cc...47c Hvis ikke denne er positiv så har det skjedd noe rart! Gratulerer så mye! 1
HeleneHS Skrevet 29. oktober #35203 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Førstegangsprøver her! Mens forsinket med 3 dager, tok test i morges med Makesure tidlig test. Jeg tolker denne som positiv, enig? ☺️🤞 Anonymkode: d37cc...47c Ingen tvil 😂 gratulerer!! 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #35204 Skrevet 29. oktober Tatt clear blue test. Den sier ikke gravid. Men tatt to sånne uke gravid tester (tror de er ganske nye tester) begge de slo ut. Forstår ingenting. De viser bare at jeg er 1-2 uker gravid da. Kan dette ha betydning for clear blue testen? Tatt også vanlig strimmel test. Alt blir negativt Anonymkode: 536c1...ae1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #35205 Skrevet 29. oktober Det er forskjell på hcg måling på tester Vent noen dager til å ta ny test Anonymkode: 44c5b...2fa
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #35207 Skrevet 29. oktober Jeg har testøyne, ser til og med streker når andre ikke ser noe. Dessverre ser jeg ingen strek her Anonymkode: 66e92...cd0
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #35208 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Okei. Digital sier fortsatt 1-2, men jeg har jo en del symptomer… så prøver å berolige meg med det Anonymkode: 1bf0f...458 Du er jo fremdeles 1-2? Eller såvidt i overgangen. Dette ser helt fint ut Anonymkode: 96cfd...2ae
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #35209 Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå spurte jeg om erfaringer da, og du har med andre ord ingen:) Anonymkode: 1bf0f...458 Joda, det har jeg. Men det har ingen betydning når du ikke har tatt blodprøver. Jeg har et barn fra et svangerskap med stigning de sa aldri kom til å gå bra. Og to spontanaborter der stigningen også var dårlig. Anonymkode: 3ebf5...22f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #35210 Skrevet 29. oktober Takk dere, vi gleder oss veldig! 4 uker på vei ifølge appen ☺️ Anonymkode: d37cc...47c
AnneMarielle Skrevet 30. oktober #35212 Skrevet 30. oktober Jeg har opplevd akkurat det samme som deg og det har gått bra Jeg var dødsnervøs over at streken ikke ble tydeligere, men så var alt i orden likevel. En forklaring på variasjon kan være at mengde hCG i urin kan variere betydelig avhengig av kroppens hydreringsgrad. Ved høy væskeinntak blir urinen mer fortynnet og konsentrasjonen av hCG blir lavere i urin. Ved lavt væskeinntak (konsentrert urin), vil ha høyere innhold. Dette er en av årsakene til at serum-hCG er langt bedre Den digitale testen var veldig unøyaktig for min del; den viste at jeg var 1-2 uker på vei selv om jeg var 2-3 og 3-4. hCG-nivåer varierer enormt fra kvinne til kvinne, så det er veldig normalt. Synes testene dine ser veldig lovende ut!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #35213 Skrevet 30. oktober Du må ta blodprøver for å kunne si om det er faktisk stigning av hcg eller ikke. Så personen du anklagde for å ikke ha erfaring her, har rett. Jeg hadde selv negativ strimmel og positiv digital 12-14 dpo, og skulle jeg bare sett på strimler for å vurdere stigning av hcg hadde jeg blitt gal, for det fungerer ikke sånn. Bestill time hos legen du:) Anonymkode: 7582c...90f 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #35214 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser du noe her?👀 Anonymkode: 7697a...1ca Jeg ser ingenting her, dessverre. Hvor mange DPO er du? Anonymkode: 52c07...323
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #35215 Skrevet 30. oktober Fargestoffene i tester har minket de siste tre årene, mest sannsynlig for å spare penger. Derfor virker det som at mange har sakte stigning. Men spør heller på babyverdenforumet, der tester de stigningen slik som dette konstant Anonymkode: 5c431...880
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #35216 Skrevet 30. oktober Legg ut de som slo ut? Anonymkode: 907df...8e3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #35217 Skrevet 30. oktober Hcg dobler seg hver 48t frem til 1200, etter det saktere. Strekene har utvikling. De kan ikke si noe om konkret stigning i hcg. Testene kan inneholde ulik mengde fargestoff, kan være forskjell i hvor utvannet urinen er etc. Min erfaring er å stoppe testing, fordi det drev meg til vanvidd å tolke noe som ikke er ment til å tolkes. Samt at jeg hadde mye sterkere tester på kvelden enn morningen. Anonymkode: 583c7...64d 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #35218 Skrevet 30. oktober Tatt med 1 dags mellomrom mellom hver. Første er tatt ca. ved IKM midt på dagen 😊 Anonymkode: 857d5...eb9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #35219 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tatt med 1 dags mellomrom mellom hver. Første er tatt ca. ved IKM midt på dagen 😊 Anonymkode: 857d5...eb9 Makesure- tester, forresten. Anonymkode: 857d5...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå