Summer00 Skrevet 8. juni #34221 Skrevet 8. juni Oppdatering fra meg IGJEN! Jeg tok en test til nå i ettermiddag (9 dpo) og streken er mye mer tydelig, rosa og sterkere! Så jeg ER gravid! 🥹😭 3
Summer00 Skrevet 8. juni #34222 Skrevet 8. juni (endret) Etter mange tråder her med både tester og spørsmål om jeg er gravid eller ikke, så vil jeg bare dele et siste innlegg om mine tester.. For nå i ettermiddag tok jeg en test til (9 dpo) og den testen ble slik: En tydelig, sterk og rosa strek 🥹 På bildet nedforbi: Slik har testene vært de siste dagene fra fredag (7 dpo) til i dag morges (9 dpo). Så den testen jeg tok på bildet helt øverst nå i ettermiddag er sterkere enn den i dag morges (9 dpo) 🥹🤰 Endret 8. juni av Summer00 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #34223 Skrevet 8. juni Gratulerer så mye. ❤️Jeg er ferdig med barn, så jeg går vel heller og venter på barnebarn. (Ikke på en god stund enda håper jeg da, de er litt for unge for det😂)Men som jeg savner tida med spenning ang graviditeter, kjenne det gro i magen, fødsler osv. Og å ha baby🥰 Håper på en fin og frisk graviditet for deg🥰 Anonymkode: 3e8af...d13 1
Summer00 Skrevet 8. juni #34224 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gratulerer så mye. ❤️Jeg er ferdig med barn, så jeg går vel heller og venter på barnebarn. (Ikke på en god stund enda håper jeg da, de er litt for unge for det😂)Men som jeg savner tida med spenning ang graviditeter, kjenne det gro i magen, fødsler osv. Og å ha baby🥰 Håper på en fin og frisk graviditet for deg🥰 Anonymkode: 3e8af...d13 Tusen takk 🥰😃
Rainstorm2.0 Skrevet 8. juni #34225 Skrevet 8. juni Gratulerer så mye! Må være deilig å ha prøvd en stund og endelig klaffe 🥰 Ønsker deg et trygt og fint svangerskap. Min store drøm er også barn, og jeg gleder meg til den dagen det er mulig. Deilig å få glede seg på andres vegne så lenge! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #34226 Skrevet 8. juni Er RFSU så elendig på farge? Uteblitt mens, så tror jo absolutt at de stemmer og jeg er gravid 😊 Anonymkode: 2d1b3...688 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #34227 Skrevet 8. juni Summer00 skrev (2 timer siden): Oppdatering fra meg IGJEN! Jeg tok en test til nå i ettermiddag (9 dpo) og streken er mye mer tydelig, rosa og sterkere! Så jeg ER gravid! 🥹😭 Gratulerer, håper du finner litt roen nå ❤️ Anonymkode: ce925...057 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #34228 Skrevet 8. juni Jeg er bare 7dpo. Er dette typisk MakeSure skygge tror dere? 🤷🏼♀️ Anonymkode: ce925...057
AnonymBruker Skrevet 8. juni #34229 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er bare 7dpo. Er dette typisk MakeSure skygge tror dere? 🤷🏼♀️ Anonymkode: ce925...057 Jeg fikk mye slikt forrige syklus og var IKKE gravid 😅 Så har gått for andre tester denne mnd. prøvd RFSU. Ikke skyggestreker overhode, men veeeldig svak farge! Anonymkode: 2d1b3...688 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #34230 Skrevet 8. juni husk folsyre og lege time Anonymkode: 30a47...577 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #34231 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk mye slikt forrige syklus og var IKKE gravid 😅 Så har gått for andre tester denne mnd. prøvd RFSU. Ikke skyggestreker overhode, men veeeldig svak farge! Anonymkode: 2d1b3...688 Huff.... Fornøgd med noen andre merker? Anonymkode: ce925...057
AnonymBruker Skrevet 8. juni #34232 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Huff.... Fornøgd med noen andre merker? Anonymkode: ce925...057 Fikk ikke skyggestreker med rfsu, så sånn sett fornøyd med det! Men synes fargen er veldig svak og tar laaang tid før streken blir synlig (men har fått kraftigere strek for hver dag- til tross for at jeg sjekka etter tiden). Mensen har ikke kommet (skulle hatt for 4 dager siden), så det er vel også noe 😅 vet fler er fornøyd med babyplan, men ikke knødd meg til å bestille. Selv skal jeg kjøpe clearblue digital på tirsdag- for gøy 🤪 Anonymkode: 2d1b3...688 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #34233 Skrevet 9. juni Hørte for første gang om kjemisk graviditet for noen dager siden. Kan man se det på en graviditetstest, eller må man bare vente å se om blødning kommer? 13 dpo og føler nesten ikke jeg ser noe strek i dag 🙁 Anonymkode: 3ee48...105 1
TheLibrarian Skrevet 9. juni #34234 Skrevet 9. juni (endret) Dette er vel en skyggestrek? Veldig svak, men jeg mener jeg ser det. Litt mer tydelig når jeg ser det via bilder på mobilen enn hva det klarer å fange opp her. Endret 9. juni av TheLibrarian
AnonymBruker Skrevet 9. juni #34235 Skrevet 9. juni TheLibrarian skrev (1 time siden): Dette er vel en skyggestrek? Veldig svak, men jeg mener jeg ser det. Litt mer tydelig når jeg ser det via bilder på mobilen enn hva det klarer å fange opp her. Tror det ja Anonymkode: ce925...057
AnonymBruker Skrevet 9. juni #34236 Skrevet 9. juni Ja, har hatt kjemisk to ganger. Testene så helt lik ut som dine. Jeg fikk en påfølgende ekstremt kraftig mens. Jeg gikk og ventet på å blø. Vi hadde heftig sex, jeg trente hardt, gjorde mageøvelser. Plutselig i dusjen kom alt, svosj. Trodde jeg skulle tette sluket så jeg ropte på samboeren min. Som var mildt sagt sjokkert da han kom inn på badet. Ellers gikk syklusene som normalt. Anonymkode: 5d264...45d
AnonymBruker Skrevet 9. juni #34237 Skrevet 9. juni TheLibrarian skrev (2 timer siden): Dette er vel en skyggestrek? Veldig svak, men jeg mener jeg ser det. Litt mer tydelig når jeg ser det via bilder på mobilen enn hva det klarer å fange opp her. Ser jo noe der ja😊 hvor mange dpo? Kan være veldig veldig tidlig bare 🥰 Anonymkode: f026b...c66
AnonymBruker Skrevet 9. juni #34238 Skrevet 9. juni Har også hatt kjemisk 2 ganger. Teste økte litt, men forble ganske svake, før de ble svakere og til slutt negativ. Så kom blødningen etter en liten stund.: blødde som vanlig mens. prøv noen andre tester om du har 😊 Anonymkode: 0413d...949
TheLibrarian Skrevet 9. juni #34239 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ser jo noe der ja😊 hvor mange dpo? Kan være veldig veldig tidlig bare 🥰 Anonymkode: f026b...c66 Tok eggløsningssprøyte 28 mai og innsett av 5 dagers (fryseforsøk) 3 juni - så det burde vel i så fall vært sterkere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå