AnonymBruker Skrevet 6. juni #34181 Skrevet 6. juni Summer00 skrev (6 minutter siden): Hva mener du? For sterk? Jeg hadde eggløsning enten 29 eller 30 mai☺️ At jeg tror du hadde eggløsning tidligere enn du tror Anonymkode: 5d172...89c 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #34182 Skrevet 6. juni Summer00 skrev (9 minutter siden): Hvor mye dpo er du? Aner desverre ikke 😔 Anonymkode: 53f5c...6be
Hjertefisk Skrevet 6. juni #34183 Skrevet 6. juni Ja det er mulig å få positiv test på 7 dpo, men da er den som regel ekstreeeeeemt svak. Jeg synes dette ser mer ut som en 9 eller 10 dpo test. Men det er en dårlig batch i sirkulasjon fra babyplan som viser svake streker selv om man ikke er gravid. Så kanskje den effekten + litt hcg + testen ble tatt mens den tørket = ekstra tydelig strek? Den ser uansett bra ut! 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #34184 Skrevet 6. juni Summer00 skrev (2 timer siden): Er det mulig å få svak positiv allerede nå? I dag er jeg 7-8 dpo, og tok denne testen i ettermiddag! Er denne svak positiv? 🥹 Det er strek ja 🥰 Jeg fikk samme test som deg 7DPO. Viste seg at det var tvillinger 😅 Anonymkode: d2fd9...6f9
Summer00 Skrevet 6. juni #34185 Skrevet 6. juni Takk for svar dere 🥹 Nå er jeg så spent på de neste dagene, om streken blir sterkere eller ikke 🥹🥰🙏
Summer00 Skrevet 6. juni #34186 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er strek ja 🥰 Jeg fikk samme test som deg 7DPO. Viste seg at det var tvillinger 😅 Anonymkode: d2fd9...6f9 Oiii! Dobbelglede🥹🥰
Summer00 Skrevet 6. juni #34187 Skrevet 6. juni Hjertefisk skrev (10 minutter siden): Ja det er mulig å få positiv test på 7 dpo, men da er den som regel ekstreeeeeemt svak. Jeg synes dette ser mer ut som en 9 eller 10 dpo test. Men det er en dårlig batch i sirkulasjon fra babyplan som viser svake streker selv om man ikke er gravid. Så kanskje den effekten + litt hcg + testen ble tatt mens den tørket = ekstra tydelig strek? Den ser uansett bra ut! Jeg tok eggløsningstester som bare var svake i dagene før.. så jeg har nok hatt eggløsning rundt 29-30 mai, og skal da være 7-8 dpo i dag!🥹 Så spennende at du syns at streken ser bra ut! Jeg krysser fingrene 🤞🥹
Summer00 Skrevet 6. juni #34188 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): At jeg tror du hadde eggløsning tidligere enn du tror Anonymkode: 5d172...89c Godt mulig at jeg hadde eggløsning en dag før jeg tror og kan derfor være 8 dpo i dag, og ikke 7 dpo som jeg tror ☺️ Håper ikke dette er en falsk strek!
Hjertefisk Skrevet 6. juni #34190 Skrevet 6. juni Summer00 skrev (20 minutter siden): Jeg tok eggløsningstester som bare var svake i dagene før.. så jeg har nok hatt eggløsning rundt 29-30 mai, og skal da være 7-8 dpo i dag!🥹 Så spennende at du syns at streken ser bra ut! Jeg krysser fingrene 🤞🥹 Hvis du ser i profilhistorikken min så vil du se hvordan en babyplan test ser ut med falsk positivt strek/skyggestrek. Så din strek ser absolutt sterkere ut. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #34191 Skrevet 6. juni Summer00 skrev (56 minutter siden): Oiii! Dobbelglede🥹🥰 Anbefaler deg å ta en Digital Clearblue i morgen med ukesindikator. Vil tro den gir godt utslag allerede siden du har en slik strek nå 🙂 Anonymkode: d2fd9...6f9 1
Summer00 Skrevet 7. juni #34192 Skrevet 7. juni Sånn ser streken ut i dag morges med morgenurin, 8 dpo ☺️ Så den har heldigvis hvertfall ikke forsvunnet 🥹 1
HeleneHS Skrevet 7. juni #34193 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen som har erfaring med babyplan som er utgått på dato? Utgått steptember 2024.. Øverste er fra i går og nederste i ettermiddag 🫣 mensen er forsinket med 3 dager, men vet ikke hvor mange dpo. Anonymkode: 8c485...556 Ikke erfaring med utgåtte tester, men ser strek på den nederste. Summer00 skrev (12 timer siden): Ser dere en strek her?🥹 Er 7-8 dpo i dag! Ser en strek, men er usikker om den er rosa eller grå, kan altså være skygge. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Svak svak strek? *håpefull* Anonymkode: 53f5c...6be Ser ingenting, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 7. juni #34194 Skrevet 7. juni Her er det vel ingen tvil? 🥺😍 11 dpo, prøvere siden september! Anonymkode: 2d1b3...688 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #34195 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her er det vel ingen tvil? 🥺😍 11 dpo, prøvere siden september! Anonymkode: 2d1b3...688 Gratulerer så mye🥰 Anonymkode: 217e9...6bd
Summer00 Skrevet 7. juni #34197 Skrevet 7. juni (endret) Jeg er 8 dpo i dag, og tok disse testene i dag tidlig🥹 Tok også test i går og de var like, kanskje bare pittelitt svakere! Er bare 8 dpo.. så er veldig tidlig.. Men hva syns dere? Er dette svak positiv, eller skyggestreker? 🤞 Endret 7. juni av Summer00
AnonymBruker Skrevet 7. juni #34198 Skrevet 7. juni Tror den er svakt positiv. Men hvorfor ta tester så tidlig, det gir jo ingen klare svar? Vent et par dager og test på nytt. Anonymkode: 6a7ac...e8a
AnonymBruker Skrevet 7. juni #34199 Skrevet 7. juni Nå må du slutte å spamme hele kg med dine tester. Holder det ikke lenger at du oppretter ny tråd hver dag i prøverforum?!? Anonymkode: 576fb...6ee 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #34200 Skrevet 7. juni di testene pleier ikke ha skygge streker, det ser ut som svak positive Anonymkode: 498b1...6bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå