AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #33681 Del Skrevet 12 timer siden Prøver1995 skrev (51 minutter siden): Endelig positiv digital ❤️ Gratulerer så mye ❤️❤️ Anonymkode: 6209f...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #33682 Del Skrevet 11 timer siden Prøver1995 skrev (1 time siden): Endelig positiv digital ❤️ Gratulerer, så fine tester! Du har sterkere strek enn jeg har hatt de gangene det har blitt baby 💕 Anonymkode: 99d43...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #33683 Del Skrevet 11 timer siden 11 eller 12 dpo idag. Ventetiden er så lang når man syns det er antydninger til streker. Tempen holder seg over cover line, så det er jo fint. Tanker noen? Link til charten min på FF 👇🏼 Fertility Chart: https://www.fertilityfriend.com/b_i/s_Htynkr.png Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #33684 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 11 eller 12 dpo idag. Ventetiden er så lang når man syns det er antydninger til streker. Tempen holder seg over cover line, så det er jo fint. Tanker noen? Link til charten min på FF 👇🏼 Fertility Chart: https://www.fertilityfriend.com/b_i/s_Htynkr.png Anonymkode: 31c8b...554 Feil chart. Her er den riktige! Fertility Chart: https://www.fertilityfriend.com/b_i/s_0CNRTM.png Anonymkode: 31c8b...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta12 Skrevet 9 timer siden #33685 Del Skrevet 9 timer siden Noen her som har erfaring med låg progresjon på graviditetsstreker, og har likevel gått bra? Er 16 dpo. 14 og 15 var helt like, 16 litt sterkere, men var en annen type test.. Clear Blue viser kun 1-2 uker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #33686 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Feil chart. Her er den riktige! Fertility Chart: https://www.fertilityfriend.com/b_i/s_0CNRTM.png Anonymkode: 31c8b...554 Så spennende 🥰 Ser den utarter seg annerledes enn den forrige. Kanskje du hadde den magiske implantation dip 8 dpo 😇 Jeg skifter noe på testen din iallefall, masse lykke til 🤩🥰 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #33687 Del Skrevet 9 timer siden Lotta12 skrev (4 minutter siden): Noen her som har erfaring med låg progresjon på graviditetsstreker, og har likevel gått bra? Er 16 dpo. 14 og 15 var helt like, 16 litt sterkere, men var en annen type test.. Clear Blue viser kun 1-2 uker.... Er det anbefalt å bruke strimler til å måle progresjon? Har du vurdert en tur til legen så du får målt hcg nivået? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta12 Skrevet 9 timer siden #33688 Del Skrevet 9 timer siden Sikkert ikke anbefalt å bruke strimler som progresjon...Har valgt å ikke teste meg på noen dager, for blir gal i hodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #33689 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så spennende 🥰 Ser den utarter seg annerledes enn den forrige. Kanskje du hadde den magiske implantation dip 8 dpo 😇 Jeg skifter noe på testen din iallefall, masse lykke til 🤩🥰 Anonymkode: ce925...057 Takk🥰🤞🏼 Satser å håper på det beste. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 9 timer siden #33690 Del Skrevet 9 timer siden Da ble det en kjemisk, igjen. 😟 kjempefin strek på dag 10, 11, 12. Men så stoppet det opp. Dette var mitt andre innsett som endte i en kjemisk. 😟 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmelia Skrevet 8 timer siden #33691 Del Skrevet 8 timer siden Noen andre enn meg som ser en veldig veldig svak strek her? 🍀. Er 9dpo, så er fremdeles tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maska35 Skrevet 7 timer siden #33692 Del Skrevet 7 timer siden Karmelia skrev (1 time siden): Noen andre enn meg som ser en veldig veldig svak strek her? 🍀. Er 9dpo, så er fremdeles tidlig. Jaa, jeg ser noe 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmelia Skrevet 6 timer siden #33693 Del Skrevet 6 timer siden maska35 skrev (1 time siden): Jaa, jeg ser noe 😊 Takk for svar 😊. Blir spennende å se i morgen om det er noe mer tydelig da. Første prøveperiode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maska35 Skrevet 5 timer siden #33694 Del Skrevet 5 timer siden Karmelia skrev (50 minutter siden): Takk for svar 😊. Blir spennende å se i morgen om det er noe mer tydelig da. Første prøveperiode. Lykke til, krysser fingrene 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #33695 Del Skrevet 3 timer siden Er 11 DPO idag. Noen som ser noe i det hele tatt her? 😔 Tok en med morgenurin også men denne var helt hvit. Anonymkode: 6209f...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmelia Skrevet 3 timer siden #33696 Del Skrevet 3 timer siden maska35 skrev (1 time siden): Lykke til, krysser fingrene 😃 Tusen takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #33697 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er 11 DPO idag. Noen som ser noe i det hele tatt her? 😔 Tok en med morgenurin også men denne var helt hvit. Anonymkode: 6209f...49f Ser noe, men usikker på om streken er rosa eller grå? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #33698 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er 11 DPO idag. Noen som ser noe i det hele tatt her? 😔 Tok en med morgenurin også men denne var helt hvit. Anonymkode: 6209f...49f Jeg ser, håper den blir sterkere etterhvert 💕 Anonymkode: 7f64f...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #33699 Del Skrevet 1 time siden Ser dere noe her?😊 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå