AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:20 #33581 Del Skrevet lørdag kl 08:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okay, da får jeg la pillen ligge inntil videre 🙈 skal teste på ny i morgen eller mandag. Har du fått testet på nytt nå på morgenen? 🤞 Anonymkode: 1e6ac...9c7 Ja, fortsatt svak. Kjedelig! Jeg håper det er som du sier at de slår ut sent.. skal jeg kjøpe ny eller vente; det er spørsmålet 🤪 Anonymkode: 7697a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:42 #33582 Del Skrevet lørdag kl 08:42 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, fortsatt svak. Kjedelig! Jeg håper det er som du sier at de slår ut sent.. skal jeg kjøpe ny eller vente; det er spørsmålet 🤪 Anonymkode: 7697a...1ca Kanskje du skulle kjøpt en annen type? Det er så forvirrende når testene holder seg svak lenge, da vet man jo aldri helt sikker 🙈 Anonymkode: 1e6ac...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:51 #33583 Del Skrevet lørdag kl 09:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var vel i bestefall bare skygge allikevel. Ikke morgenurin, og var nokså utvannet, men klarte ikke vente og hadde ett lite vindu i fred og ro på badet 😅 Anonymkode: 1e6ac...9c7 Høres ut som meg😂 Vet du hvor mange DPO du er? Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:56 #33584 Del Skrevet lørdag kl 09:56 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som meg😂 Vet du hvor mange DPO du er? Anonymkode: 7697a...1ca 😅 enten 11 eller 13 🙈 ifølge p-piller er jeg 13dpo. Men har en app som jeg bruker for å følge med på syklusen min, og den sier at jeg er 11 dpo 😅 etter tullet med spiralen ønsket jeg å følge med at alt går tilbake til normalen også med tanke på mini pillene. Da jeg tidligere var blitt gravid med de (men det dessverre ikke er annen type å oppdrive for tiden) synes jeg det var nyttig å ha appen for å følge med litt selv 😅 Anonymkode: 1e6ac...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:00 #33585 Del Skrevet lørdag kl 10:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😅 enten 11 eller 13 🙈 ifølge p-piller er jeg 13dpo. Men har en app som jeg bruker for å følge med på syklusen min, og den sier at jeg er 11 dpo 😅 etter tullet med spiralen ønsket jeg å følge med at alt går tilbake til normalen også med tanke på mini pillene. Da jeg tidligere var blitt gravid med de (men det dessverre ikke er annen type å oppdrive for tiden) synes jeg det var nyttig å ha appen for å følge med litt selv 😅 Anonymkode: 1e6ac...9c7 Ah, skjønner! Jeg prøver ikke å stole altfor mye på Flo-appen, men merker jo at jeg synes det er vanskelig. Da er vi nok bare litt tidlig ute, ser det ut som.. skal du kjøpe ny test idag som ikke er Normal? Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:07 #33586 Del Skrevet lørdag kl 10:07 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ah, skjønner! Jeg prøver ikke å stole altfor mye på Flo-appen, men merker jo at jeg synes det er vanskelig. Da er vi nok bare litt tidlig ute, ser det ut som.. skal du kjøpe ny test idag som ikke er Normal? Anonymkode: 7697a...1ca Har enda 1 fra Normal liggende, som jeg tenker at jeg tar på mandag ☺️ disse har jeg hatt liggende en stund, da mensen 1 gang tidligere var veldig sen (rett etter uttak av spiral) og da ble jeg redd 😅 om den også er veldig svak, blir jeg å kjøpe ett annet merke om ikke TR dukker opp 😅 det gjør ikke meg noe om det har skjedd ett uhell, verre med han som sier at han er ferdig 🤣 Anonymkode: 1e6ac...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:07 #33587 Del Skrevet lørdag kl 10:07 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ah, skjønner! Jeg prøver ikke å stole altfor mye på Flo-appen, men merker jo at jeg synes det er vanskelig. Da er vi nok bare litt tidlig ute, ser det ut som.. skal du kjøpe ny test idag som ikke er Normal? Anonymkode: 7697a...1ca Hvor mange DPO er du da? Ifølge appen? Anonymkode: 1e6ac...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:49 #33588 Del Skrevet lørdag kl 11:49 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har googlet litt, og det ser ikke ut til at det er så vanlig med skygge på disse. Men at de slår ut senere. Den som jeg tok igår, sjekket jeg først om der var en "skygge" før jeg tok den. Der var ingenting, så at det kom en strek som til og med kameraet fanget opp er vel litt overraskende. Skal ta ny enten i morgen eller mandag, så får man vel bedre svar. Anonymkode: 1e6ac...9c7 Jeg tok en idag tidlig. Svak strek, men veldig svak. Tok en test noen timer etterpå på utvannet urin for å sjekke. Ingen svak strek. Hadde rosa på papiret igår, ingenting idag. Ikke symptomer på mensen eller graviditet. Så skjønner egentlig ingenting. 😅 mulig en kjemisk. Men får prøve en annet merke. Anonymkode: 9505f...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:01 #33589 Del Skrevet lørdag kl 12:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange DPO er du da? Ifølge appen? Anonymkode: 1e6ac...9c7 11😊 Anonymkode: 7697a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:55 #33590 Del Skrevet lørdag kl 12:55 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): 11😊 Anonymkode: 7697a...1ca Da er vi nok sikkert begge for tidlig ute 😅 Anonymkode: 1e6ac...9c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:53 #33591 Del Skrevet lørdag kl 14:53 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tok en idag tidlig. Svak strek, men veldig svak. Tok en test noen timer etterpå på utvannet urin for å sjekke. Ingen svak strek. Hadde rosa på papiret igår, ingenting idag. Ikke symptomer på mensen eller graviditet. Så skjønner egentlig ingenting. 😅 mulig en kjemisk. Men får prøve en annet merke. Anonymkode: 9505f...bbd Kan jo være festeblødning? Det hadde jeg en gang. Det endte i SA før uke 6 da, men fortsatt. Kan være du må vente noen dager til før du tester på nytt, eller prøver med en tidligtest? Anonymkode: 1e6ac...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:03 #33592 Del Skrevet lørdag kl 20:03 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Var vel i bestefall bare skygge allikevel. Ikke morgenurin, og var nokså utvannet, men klarte ikke vente og hadde ett lite vindu i fred og ro på badet 😅 Anonymkode: 1e6ac...9c7 Er strek på denne også Anonymkode: 27711...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:33 #33593 Del Skrevet i går, 06:33 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er strek på denne også Anonymkode: 27711...1be Oi. Men jeg synes den var så veldig svak at den ikke skulle vises på bildet og ser grå ut. Derfor jeg tror det bare er skygge. Så jeg er usikker. Skal teste på ny i morgen (mandag). Anonymkode: 1e6ac...9c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:03 #33594 Del Skrevet i går, 08:03 Litt mer farge idag, men fortsatt svak. Beklager kornete bilde🤪 Anonymkode: 7697a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:09 #33595 Del Skrevet i går, 08:09 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kan jo være festeblødning? Det hadde jeg en gang. Det endte i SA før uke 6 da, men fortsatt. Kan være du må vente noen dager til før du tester på nytt, eller prøver med en tidligtest? Anonymkode: 1e6ac...9c7 Var nok kjemisk. Jeg fossblør nå 😬 rakk ikke å ta tidlig test 😅 Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:42 #33596 Del Skrevet i går, 08:42 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Var nok kjemisk. Jeg fossblør nå 😬 rakk ikke å ta tidlig test 😅 Anonymkode: 9505f...bbd Håpe på bedre lykke neste pp for deg 🤞 Anonymkode: 1e6ac...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:43 #33597 Del Skrevet i går, 08:43 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Litt mer farge idag, men fortsatt svak. Beklager kornete bilde🤪 Anonymkode: 7697a...1ca Har du mange tester igjen nå? 🤭 du får ta ny igjen i morgen, og om det er fortsatt svakt kjøpe du ett annet merke ☺️ Anonymkode: 1e6ac...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:45 #33598 Del Skrevet i går, 08:45 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du mange tester igjen nå? 🤭 du får ta ny igjen i morgen, og om det er fortsatt svakt kjøpe du ett annet merke ☺️ Anonymkode: 1e6ac...9c7 Det var den siste😂 Hva med deg? Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:45 #33599 Del Skrevet i går, 08:45 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Var nok kjemisk. Jeg fossblør nå 😬 rakk ikke å ta tidlig test 😅 Anonymkode: 9505f...bbd ❤️ Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:10 #33600 Del Skrevet i går, 09:10 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det var den siste😂 Hva med deg? Anonymkode: 7697a...1ca Har 1 igjen, som jeg skal ta i morgen tenkte jeg 🤭 hvis ikke det kommer noe tegn på at TR kommer da 😅 trudde ikke det vistes noe strek på den fra i går, helt til det var noen som kommenterte på at der er strek også 😅 bombesikker på at det er skygge da. Men har ikke fått skygge tidligere 🤷♀️ Anonymkode: 1e6ac...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå