Søtpotet Skrevet fredag kl 18:55 #33481 Del Skrevet fredag kl 18:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Testene ka. Være positive opptil 4 uker etter en abort. Hvor langt var du på vei? Anonymkode: 6a399...f7d Ja, de har vært positive hele veien. Tenkte mer på om andre så en mulig stigning her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:57 #33482 Del Skrevet fredag kl 18:57 Søtpotet skrev (1 minutt siden): Ja, de har vært positive hele veien. Tenkte mer på om andre så en mulig stigning her? Den er litt sterkere, men det kan du ikke stole på. Spesielt ikke med en dags mellomrom. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet fredag kl 19:05 #33483 Del Skrevet fredag kl 19:05 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den er litt sterkere, men det kan du ikke stole på. Spesielt ikke med en dags mellomrom. Anonymkode: 6a399...f7d Takk for svar😊 Synes du det er noe forskjell på den øverste og nederste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet søndag kl 23:26 #33484 Del Skrevet søndag kl 23:26 Søtpotet skrev (På 7.2.2025 den 19.46): Tror dere jeg kan være gravid igjen? Synes streken ser litt sterkere ut, men det kan jo være vanlig variasjon også… Vil ikke få falske forhåpninger, så vær strenge. Legger til: Testene har aldri vært negative etter aborten. Lurer på om det kan være en stigning her. Siden du vil vi skal være strenge, så heller jeg mer mot at du ikke er gravid, enn at du er gravid. Streken på den nederste testen ser litt sterkere ut, men sammenligner man den opp mot kontrollstreken, som er sterkere enn på de andre testene, så er den ikke så sterk som den ser ut til. Og jeg tror ikke det er noen stigning der. Men vanskelig å si altså! Kroppen holder fortsatt på å kvitte seg med hcg fra aborten, og kan kamuflere hcg fra en tidlig graviditet. Tror du får svaret ditt om et par dager, da burde du få en tydelig stigning dersom du er gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:02 #33485 Del Skrevet i går, 14:02 Vet selvfølgelig at det eneste man kan gjøre er å ta tiden til hjelp for å få tydeligere tester eller mensen. Det er rart hva man kan klare å se når man plutselig får det for seg at det hadde vært kjekt med en baby 🙈 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maska35 Skrevet i går, 14:08 #33486 Del Skrevet i går, 14:08 (endret) Hei! Kan dere se to streker her? Jeg føler jeg kan se en svak strek, men trenger noen flere til å se for meg. Tenker å ta en test om et par dager igjen på morgen for å være helt sikker Endret i går, 14:09 av maska35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:10 #33487 Del Skrevet i går, 14:10 maska35 skrev (2 minutter siden): Hei! Kan dere se to streker her? Jeg føler jeg kan se en svak strek, men trenger noen flere til å se for meg. Tenker å ta en test om et par dager igjen på morgen for å være helt sikker Ja, ser noe ❤️ Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maska35 Skrevet i går, 14:12 #33488 Del Skrevet i går, 14:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, ser noe ❤️ Anonymkode: ce925...057 Jeg har prøvd en stund så jeg er så redd for at det bare skal være noe feil, eller at det er en fordampningslinje. Men hadde det vært det ville den jo vært mer grå🙈🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 22 timer siden #33489 Del Skrevet 22 timer siden maska35 skrev (2 timer siden): Jeg har prøvd en stund så jeg er så redd for at det bare skal være noe feil, eller at det er en fordampningslinje. Men hadde det vært det ville den jo vært mer grå🙈🥰 Clearblue er veldig kjent for å gi falsk positiv og skyggestrek foresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #33490 Del Skrevet 19 timer siden Slik så dagens test ut etter 5 minutter. Det er makesure, og etter noen ekstra minutter så den "tørket" ut. Noen som har opplevd lignende? Er den defekt kanskje? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #33491 Del Skrevet 8 timer siden Fikk ikke lagt inn bilde, håper link funker.. De to nederste er to ulike tidligtester fra i går kveld, 11dpo, den nederste fra i i natt kl 4, men drakk en del ila natta så kanskje ikke så konsentrert som den kunne vært. Det er noen svake streker der eller? Innsett blastocyst i ferskforsøk 5. feb. Syns det er veeeeldig svakt, ser det ut som kjemisk? Vi hadde kjemisk også i forrige/første forsøk. Syns testen på 12 dpo var litt sterkere da, så blir jo litt bekymret.. https://imgur.com/a/27Y98QUE Anonymkode: 1bf4f...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7 timer siden #33492 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Fikk ikke lagt inn bilde, håper link funker.. De to nederste er to ulike tidligtester fra i går kveld, 11dpo, den nederste fra i i natt kl 4, men drakk en del ila natta så kanskje ikke så konsentrert som den kunne vært. Det er noen svake streker der eller? Innsett blastocyst i ferskforsøk 5. feb. Syns det er veeeeldig svakt, ser det ut som kjemisk? Vi hadde kjemisk også i forrige/første forsøk. Syns testen på 12 dpo var litt sterkere da, så blir jo litt bekymret.. https://imgur.com/a/27Y98QUE Anonymkode: 1bf4f...c53 Jeg ser strekene, men de er svake. Krysser alt for at det er babystrek denne gangen! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33493 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk ikke lagt inn bilde, håper link funker.. De to nederste er to ulike tidligtester fra i går kveld, 11dpo, den nederste fra i i natt kl 4, men drakk en del ila natta så kanskje ikke så konsentrert som den kunne vært. Det er noen svake streker der eller? Innsett blastocyst i ferskforsøk 5. feb. Syns det er veeeeldig svakt, ser det ut som kjemisk? Vi hadde kjemisk også i forrige/første forsøk. Syns testen på 12 dpo var litt sterkere da, så blir jo litt bekymret.. https://imgur.com/a/27Y98QUE Anonymkode: 1bf4f...c53 Jeg har hatt sånne streker uten det har vært noe som helst. Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå