LilleVy94 Skrevet 3. april 2023 #27941 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du??😍 legger ved enda ett bildet men det er etter tidsfristen, ca 15 min etter tatt test. Har hørt så mye om skygge på disse. Så håååper det ikke er det🙏 Anonymkode: b1397...dcd Ser fortsatt strek Og den ser blå ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #27942 Del Skrevet 4. april 2023 saras skrev (16 timer siden): Jeg er fortsatt veldig usikker. Tok en ny test i dag og kan skimte en tynn strek, som dukket opp allerede etter 2 minutt. Den er rosa (selv om det kanskje ikke synes på bildet)men burde streken ikke være mye tydeligere? Jeg er allerede 14 dpo. Testen ble dessverre ikke gjort på morgenen da, men nå midt på dagen. Har hatt mensenvondt i en uke nå, uten å få mensen. Ønsker meg bare at jeg enten får skikkelig positiv test eller mensen nå! Jeg synes den set positiv ut, men veldig svak til å være 14 dpo ja🤔 du er helt sikker på når EL var? Testet noe mer nå? 😊🤞🏻 Anonymkode: 3c48b...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saras Skrevet 4. april 2023 #27943 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg synes den set positiv ut, men veldig svak til å være 14 dpo ja🤔 du er helt sikker på når EL var? Testet noe mer nå? 😊🤞🏻 Anonymkode: 3c48b...fbb Tok en til i dag, den var dessverre helt negativ. Da kan jeg slå meg til ro med at det ikke funket denne måneden. Jeg synes bare det er rart at jeg ikke får mensen. Jeg tok el-test så vet at jeg hadde eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 4. april 2023 #27944 Del Skrevet 4. april 2023 saras skrev (1 time siden): Tok en til i dag, den var dessverre helt negativ. Da kan jeg slå meg til ro med at det ikke funket denne måneden. Jeg synes bare det er rart at jeg ikke får mensen. Jeg tok el-test så vet at jeg hadde eggløsning. EL tester viser bare at kroppen din prøver på eggløsning, ikke at den faktisk får det. Mulig du ikke droppet egg denne måneden, da blir syklusen veldig lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #27945 Del Skrevet 4. april 2023 LilleVy94 skrev (18 timer siden): Ser fortsatt strek Og den ser blå ut! Dagens, svakere enn igår kan det være kjemisk? Skygge? Eller kan det rett å slett være for tidlig? Er 10 dpo. Skulle ha begynt å spotta senest igår. Pleier starte spotting 7dpo.. men har kun hvit utflod.. 🤞 krysser selvfølgelig fingrene enda, å håper inderlig. Prøver å tenke at alt håp ikke er ute før helt negativ test eller til menstruasjonen melder seg🤞 Anonymkode: b1397...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saras Skrevet 4. april 2023 #27946 Del Skrevet 4. april 2023 Fame skrev (1 time siden): EL tester viser bare at kroppen din prøver på eggløsning, ikke at den faktisk får det. Mulig du ikke droppet egg denne måneden, da blir syklusen veldig lang Kan man få symptomer på pms selv om egget ikke droppet? Har siden «eggløsning» hatt og har fortsatt vondt i underlivet og korsryggen og såre brystvorter. Dette pleier å gå bort så fort jeg får mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 4. april 2023 #27947 Del Skrevet 4. april 2023 saras skrev (4 minutter siden): Kan man få symptomer på pms selv om egget ikke droppet? Har siden «eggløsning» hatt og har fortsatt vondt i underlivet og korsryggen og såre brystvorter. Dette pleier å gå bort så fort jeg får mensen. Det vet jeg ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 5. april 2023 #27948 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dagens, svakere enn igår kan det være kjemisk? Skygge? Eller kan det rett å slett være for tidlig? Er 10 dpo. Skulle ha begynt å spotta senest igår. Pleier starte spotting 7dpo.. men har kun hvit utflod.. 🤞 krysser selvfølgelig fingrene enda, å håper inderlig. Prøver å tenke at alt håp ikke er ute før helt negativ test eller til menstruasjonen melder seg🤞 Anonymkode: b1397...dcd Fortsatt noe der i mine øyne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #27949 Del Skrevet 5. april 2023 LilleVy94 skrev (4 timer siden): Fortsatt noe der i mine øyne Krysser å håper🤞❤️ ingen spotting enda. Skulle ha spottet for leeengesiden egentlig. Å menstruasjonen ventes om 2 dager. Ingen spotting. Bare hvit utflod.. Hmm. Nå venter jeg en dag til før jeg tar ny test. 🙏 Anonymkode: b1397...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #27950 Del Skrevet 5. april 2023 Positiv eller negativ? 😬 Anonymkode: 2d1b7...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 5. april 2023 #27951 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Positiv eller negativ? 😬 Anonymkode: 2d1b7...df6 Ser ikke noe her 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #27952 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Positiv eller negativ? 😬 Anonymkode: 2d1b7...df6 Når jeg beveger bildet så ser jeg er strek, men ved første øyekast var den blendahvit for meg. Men den er jo sinnsykt svak. DPO? Anonymkode: 3b0f1...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #27953 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når jeg beveger bildet så ser jeg er strek, men ved første øyekast var den blendahvit for meg. Men den er jo sinnsykt svak. DPO? Anonymkode: 3b0f1...42e Ja, samme. Aner ikke, glemte ppillen mandag eller tirsdag forrige uke tror jeg det var og har fått stikking nede i magen og plutselig større pupper i dag, samme sympt som sist jeg var gravid (har to barn). Synes jo også jeg ser noe her🙈 men sykt svak. Takk for svar! Anonymkode: 2d1b7...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #27954 Del Skrevet 5. april 2023 Jeg føler jeg ser noe super svakt? Anonymkode: 776d8...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #27955 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg føler jeg ser noe super svakt? Anonymkode: 776d8...bd9 Jeg ser også noe😍 Hvor mange DPO er du? Anonymkode: e2412...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #27956 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ser også noe😍 Hvor mange DPO er du? Anonymkode: e2412...62a Vet faktisk ikke for sjekket ikke for eggløsning hehe men hadde sex for ti dager siden Anonymkode: 776d8...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #27957 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg føler jeg ser noe super svakt? Anonymkode: 776d8...bd9 Har mange slike strips så tok en ny nå som er litt sterkere. Venter til i morgen med å ta ny nå Anonymkode: 776d8...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #27958 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har mange slike strips så tok en ny nå som er litt sterkere. Venter til i morgen med å ta ny nå Anonymkode: 776d8...bd9 Men den streken er jo ikke heltrukket, hm... Anonymkode: 3b0f1...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #27959 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men den streken er jo ikke heltrukket, hm... Anonymkode: 3b0f1...42e Den er det, men av en eller grunn ikke på bildet.. Anonymkode: 776d8...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildabc Skrevet 6. april 2023 #27960 Del Skrevet 6. april 2023 Aldri prøvd denne type test før, er det vanlig med skyggestreker på den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå