AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Hvilke morgen- og/eller kveldsrutiner har du? Ift trening, spising, dusjing, mobilbruk osv. Generelt sett 😊 Anonymkode: ce92b...aab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Morgenrutiner: - Står opp, går på toalettet mens jeg scroller på mobilen - Dusjer og kler meg - Skal jeg på kontoret så pusser jeg tennene før jeg drar - Hjemme/hjemmekontor: Spiser frokost - Kontoret: Spiser en yoghurt om morgenen og så venter til lunsj Kveldsrutiner: - Spiser kveldsmat - Pusser tenner, grer håret, kler av meg og legger meg. - Scroller/spiller på mobilen 30-60 minutter før jeg legger meg for å sove Anonymkode: 7feea...8e1
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 (endret) Morgen: - Slipper ut kattene - Rydder med meg eventuell tørr klesvask (håndklær osv) fra stativet på vei til badet - Går på toalettet - Pusser tenner, dusjer eller vasker meg og kler på meg. - Rydder det av klesvasken som skal motsatt vei, altså ikke på badet - Spiser frokost kveld: Ordner vann til nattbordet og tar sovetablettene - Pusser tenner, renser og smører hud. Grundigere enn på morgen. - Fletter håret Endret 23. august 2023 av CrazyCatLady2500
skreppamedleppa Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Nå har jeg ferie så de vante rutinene er litt "all over" *Men til vanlig våkner jeg i 09/10 tiden. Liker å drøse litt i sengen med kaffe og lesing av nyheter på mobilen- svipper innom kg... *Står opp og går på badet. Steller meg (vasking, sminke, tannpuss osv) *Spiser frokost/lønsj *stikker på jobb Innimellom står jeg tidligere opp, får i meg kaffe og tar frokost med meg på fjellet før jobb eller jeg tar en fjelltur etter jobb... Kommer hjem fra jobb ca kl 21, da går jeg rett i dusjen, etter dusj fjerner jeg sminke og smører ansiktet med nattkrem. Samt børster håret, kler på meg behagelige hjemmeklær Yoga Når det nærmer seg seng ( legger meg alt fra 23.30- 02 så pusser jeg tennene og bruker tanntråd, tisser Lager meg varmeflaske og putter den i sengen (fryser ofte på beina, eller jeg har den litt i korsryggen når jeg legger meg) Lager kaffetrakter klar til neste dag og stiller den inn på klokken så jeg våkner til kaffelukt om morningen. Setter på klokkealarmer I seng leser jeg litt men før jeg slukker lyset smører jeg føttene med fotkrem. Når lyset er slukket tar jeg ca 10-15 min mindfullnes til appen "Headspace"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå