AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Hvilke morgen- og/eller kveldsrutiner har du? Ift trening, spising, dusjing, mobilbruk osv. Generelt sett đ Anonymkode: ce92b...aab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Morgenrutiner: - StÄr opp, gÄr pÄ toalettet mens jeg scroller pÄ mobilen - Dusjer og kler meg - Skal jeg pÄ kontoret sÄ pusser jeg tennene fÞr jeg drar - Hjemme/hjemmekontor: Spiser frokost - Kontoret: Spiser en yoghurt om morgenen og sÄ venter til lunsj Kveldsrutiner: - Spiser kveldsmat - Pusser tenner, grer hÄret, kler av meg og legger meg. - Scroller/spiller pÄ mobilen 30-60 minutter fÞr jeg legger meg for Ä sove Anonymkode: 7feea...8e1
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 (endret) Morgen: - Slipper ut kattene - Rydder med meg eventuell  tÞrr klesvask (hÄndklÊr osv) fra stativet pÄ vei til badet - GÄr pÄ toalettet - Pusser tenner, dusjer eller vasker meg og kler pÄ meg. - Rydder det av klesvasken som skal motsatt vei, altsÄ ikke pÄ badet - Spiser frokost   kveld: Ordner vann til nattbordet og tar sovetablettene - Pusser tenner, renser og smÞrer hud. Grundigere enn pÄ morgen. - Fletter hÄret   Endret 23. august 2023 av CrazyCatLady2500
skreppamedleppa Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 NÄ har jeg ferie sÄ de vante rutinene er litt "all over" *Men til vanlig vÄkner jeg i 09/10 tiden. Liker Ä drÞse litt i sengen med kaffe og lesing av nyheter pÄ mobilen- svipper innom kg... *StÄr opp og gÄr pÄ badet. Steller meg (vasking, sminke, tannpuss osv) *Spiser frokost/lÞnsj *stikker pÄ jobb Innimellom stÄr jeg tidligere opp, fÄr i meg kaffe og tar frokost med meg pÄ fjellet fÞr jobb eller jeg tar en fjelltur etter jobb...   Kommer hjem fra jobb ca kl 21, da gÄr jeg rett i dusjen, etter dusj fjerner jeg sminke og smÞrer ansiktet med nattkrem. Samt bÞrster hÄret, kler pÄ meg behagelige hjemmeklÊr Yoga NÄr det nÊrmer seg seng ( legger meg alt fra 23.30- 02 sÄ pusser jeg tennene og bruker tanntrÄd, tisser Lager meg varmeflaske og putter den i sengen (fryser ofte pÄ beina, eller jeg har den litt i korsryggen nÄr jeg legger meg) Lager kaffetrakter klar til neste dag og stiller den inn pÄ klokken sÄ jeg vÄkner til kaffelukt om morningen. Setter pÄ klokkealarmer I seng leser jeg litt men fÞr jeg slukker lyset smÞrer jeg fÞttene med fotkrem. NÄr lyset er slukket tar jeg ca 10-15 min mindfullnes til appen "Headspace"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ