Gå til innhold

Forslag til gaver til forloverne mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere kjøpe? Har mine to beste venninner som forlovere og en annen god venninne som toastmaster. Ca hvor mye bruker dere på gavene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ingen gaver på forloverne våre siden vi har kjøpt flybilettene deres. Jeg hadde forøvrig aldri hørt at forloverne fikk gave i forbindelse med bryllup før jeg begynte å henge her inne.

Jeg for min del, hadde sett det som en ære å være forlover, og det hadde vært gave nok!

Men tanken er god, og det er sikkert veldig hyggelig å gi et minne fra den store dagen.

Synes det var en fin idé som du tok opp i en annen tråd, et smykke dere kan gravere inn noe på.

Vi kommer muligens til å gi et forstørret bilde, tatt i anledning bryllupet, i julegave til våre forlovere :)

Skrevet

Betaler sminke på bryllupsdagen til forlover ;)

Skrevet

Vi kjem nok også til å gi bilder til forlovarane våre... Og så har vi tenkt å gi reste-vin til alle andre gode hjelparar. :)

Skrevet

Jeg skal betale for sminke på den store dagen til forloveren min. Så har jeg tenkt til å finne et smykke som passer kjolen hun skal ha på. Grunnen til at jeg vil gjøre litt stas på henne, er at det er min storesøster og hun har gjort så mye for meg. Så dette blir en måte å si takk på :klem:

Skrevet

Vi gav vår bryllupsvin... Med hjemme design etikett med monogram...

Og et gave kort på klær.... spørde om hun ønsket seg noe og det var det hun ønsket seg... så hun ble glad for det...

Skrevet

Jeg betalte håroppsats til min forlover. I tillegg fikk hun en 3-pack med Juicy tubes. Koselig med en liten oppmerksomhet!

Skrevet
Vi kjem nok også til å gi bilder til forlovarane våre... Og så har vi tenkt å gi reste-vin til alle andre gode hjelparar. :)

Tenk om du drikker opp alt, Veslo! :sjarmor:

Jeg spanderer frisør på min forlover, og så blir det vel et bilde.

Kan ikke huske å ha fått noen gave de gangene jeg har vært forlover, men det kommer vel litt an på hvor mye forloveren har hjulpet til, kanskje?

Skrevet

Vi kommer til å gi bilder av oss sammen med dem fra bryllupsdagen i gave til forloverne som takk for at de stilte opp. Synes som noen andre her skriver, at det å bli spurt om å være forlover på en måte er "nok", derfor får de ikke noe annet enn et bilde.

Har faktisk ikke peiling på hva vi skal gi til toastmaster og andre hjelpere. Ingen av våre hjelpere drikker vin, så det blir for dumt å kjøpe en vinflaske til dem hver. Men er det noen som har gode tips som ikke koster all verden, så er det kjekt å kunne tipse hverandre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...