AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Finnes det noen krav? Hvis en student ønsker f.eks forbedring av karakter i andre emner eller ikke føler seg klar til å skrive en så stor oppgave? Anonymkode: 0e252...ac3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Du må snakke med studiestedet. Jeg fikk to utsettelser. Første uten å oppgi grunn andre med legeerklæring pga sykdom. Anonymkode: 34331...901 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 Hør med studiekonsulent. Det kan være begrensninger alt etter hvor mange som må utsette av gode grunner og kapasitet på veilederfronten. Anonymkode: d7ca3...70b
sommerfugl154 Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Jeg fikk innvilger utsettelse med legeattest. Hos oss måtte det gode grunner til, det var ikke nok å bare ønske seg det:)
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 Så lenge du ikke har begynt på masteremnet, så pleide det å gå fint der jeg jobbet som studiekonsulent. Men da måtte du også begynne som deltidsstudent for å avvike fra studieplanen og ikke ta nye emner. Da mister du også stipend fra Lånekassen. Det er også viktig å være klar over at du kan miste rett til studielån hvis du mottar støtte for flere enn 60 studiepoeng du ikke har tatt. Har du påbegynt masteremnet, så er det verre. Da skal det være sykdom eller andre etiske årsaker som gjelder. Jeg har innvilget utsatt frist for påbegynte oppgaver for 2 stk som mistet en forelder underveis, en som var gravid og skulle føde, og et litt større antall som hadde legeerklæring på at de måtte studere deltid. Anonymkode: 43204...f12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå