AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg har en forlovelsesring etter min x. Jeg forlovet meg når jeg var 16 år. Sånn enkel gull ring. Hva har dere gjort med en slik ring. Gull er jo dyrt. Har tatt vare på den alle disse årene. Har lyst å fjerne gravering inni den og gjøre noe med den. Den passer på min lille finger nå. Men jeg aner ikke. Er ikke slik at jeg sitter og savner han eller noe altså. Men bestandig vært glad i smykker. Så det er grunnen til at jeg har tatt vare på den i alle år. Anonymkode: 11441...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Del Skrevet 22. august 2023 Du kan smelte den om? 😊 Du får ikke mye igjen for den i hvert fall. Anonymkode: bad09...522 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 22. august 2023 #3 Del Skrevet 22. august 2023 Finn en gullsmed som kan gjøre noe med den Det koster fort litt avhengig av hva du ønsker å gjøre med den, men det er ett alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4 Del Skrevet 22. august 2023 Gull er ikke så verdifullt.. Ikke så lite som en ring veier. Du kan sikkert file vekk navnet Anonymkode: 695d1...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #5 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Gull er ikke så verdifullt.. Ikke så lite som en ring veier. Du kan sikkert file vekk navnet Anonymkode: 695d1...ef4 Neida. Men det er verdt en del gull i dag. jeg liker den. Enkel og grei. Men jeg vil ikke ha spørsmål om det er en giftering. Hva har dere andre gjort da? Kasta den? Anonymkode: 11441...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #6 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neida. Men det er verdt en del gull i dag. jeg liker den. Enkel og grei. Men jeg vil ikke ha spørsmål om det er en giftering. Hva har dere andre gjort da? Kasta den? Anonymkode: 11441...8e0 Solgte den. Anonymkode: bad09...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #7 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg går med min. Den er fin med diamant, jeg fortjener den, det er bare en ring og så lei av menn det er helt ok hvis de tror jeg er i fast forhold. Anonymkode: 5ab6f...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå