Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2023 #1 Del Skrevet 22. august 2023 Er det noen mulighet til å finne ut det? Hadde en liten gjennomgang av medlemmer i går kveld og det er mange som bare har noen få innlegg da de meldte seg inn...eller faktisk ingen innlegg og allikevel er de medlemmer på forumet som pumper seg opp og blir "det største forumet" i norge uansett. Burde ikke folk ha blitt luket ut etter en stund, hvis de ikke er aktive i det hele tatt? Jeg bare tenker litt på morgenkvisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. august 2023 #2 Del Skrevet 22. august 2023 Folk blir slettet etter noen år som inaktiv har jeg hørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. august 2023 #3 Del Skrevet 22. august 2023 Klikket på tråden, full av håp, trodde jeg endelig få vite hvem som var seksuelt aktive, men neida.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 23. august 2023 #4 Del Skrevet 23. august 2023 Trodde tråden omhandlet aktivitet i form av trening. Der tror jeg mange KG-brukere har god trening i sofa-sliting. Jeg er én av de. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 24. august 2023 Neida, mente aktive bidragsytere på dette eminente forum. Mange melder seg inn og så er de bortevekk igjen. Det er mange sånne her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. august 2023 #6 Del Skrevet 24. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Neida, mente aktive bidragsytere på dette eminente forum. Mange melder seg inn og så er de bortevekk igjen. Det er mange sånne her. Kanskje de er aktive på å melde seg inn og ut? Aktiv dement siden de glemmer passord, evt nick fra gang til gang? Eller kanskje de har det som en aktivitet, bare det å melde seg inn og ut, forsvinne som du sier, men egentlig er det de samme folka som holder på. En gjeng som har det gøy. Hvem vet. Kan komme på flere teorier som bare er svada, for gøy. Blir ikke å forsvinne med det første 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. august 2023 #7 Del Skrevet 24. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Neida, mente aktive bidragsytere på dette eminente forum. Mange melder seg inn og så er de bortevekk igjen. Det er mange sånne her. Men på Sosialprat er de fleste aktive heldigvis 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 24. august 2023 #8 Del Skrevet 24. august 2023 De kan jo være kjempeaktive, bare at de poster som anynome.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. august 2023 #9 Del Skrevet 24. august 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Kanskje de er aktive på å melde seg inn og ut? Aktiv dement siden de glemmer passord, evt nick fra gang til gang? Eller kanskje de har det som en aktivitet, bare det å melde seg inn og ut, forsvinne som du sier, men egentlig er det de samme folka som holder på. En gjeng som har det gøy. Hvem vet. Kan komme på flere teorier som bare er svada, for gøy. Blir ikke å forsvinne med det første 😊 Haha kjempebra 😀 hører dette som sånn morsom snakkesang med jazz bak 🤣😀 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. august 2023 #10 Del Skrevet 24. august 2023 Millinea skrev (Akkurat nå): De kan jo være kjempeaktive, bare at de poster som anynome.. Poeng👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. august 2023 #11 Del Skrevet 24. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Haha kjempebra 😀 hører dette som sånn morsom snakkesang med jazz bak 🤣😀 Hehe, jazz er fint 🎶😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. august 2023 #12 Del Skrevet 24. august 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Hehe, jazz er fint 🎶😊 Enig😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. august 2023 #13 Del Skrevet 24. august 2023 Millinea skrev (2 minutter siden): De kan jo være kjempeaktive, bare at de poster som anynome.. Blir faktisk overrasket hver gang jeg ser ordentlige nick i en tråd, og ikke anonymbrukernicket, så du er nok inne på noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 24. august 2023 Millinea skrev (6 minutter siden): De kan jo være kjempeaktive, bare at de poster som anynome.. ...men hva i all verden er poenget med det da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august 2023 #15 Del Skrevet 24. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...men hva i all verden er poenget med det da? Før så kunne man skrive inn random navn og poste uten å måtte ha en bruker, kanskje det er de samme personene som lagde seg bruker for å kunne fortsette som før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. august 2023 #16 Del Skrevet 24. august 2023 Ikke alle tør å stå for det de har skrevet. Det er nok egentlig bare så enkelt. Derfor det er så mye anonyme meninger, man kan ikke "ta" noen på det senere. Man kan også ha flere roller. Med kjent nick være snill og morsom, men som anonym hater man alt og alle, lager trolletråder og trollekommentarer... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august 2023 #17 Del Skrevet 24. august 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Ikke alle tør å stå for det de har skrevet. Det er nok egentlig bare så enkelt. Derfor det er så mye anonyme meninger, man kan ikke "ta" noen på det senere. Man kan også ha flere roller. Med kjent nick være snill og morsom, men som anonym hater man alt og alle, lager trolletråder og trollekommentarer... Har sett mye av det motsatte også i løpet av årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. august 2023 #18 Del Skrevet 24. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Har sett mye av det motsatte også i løpet av årene. Den er kjip. Du observerer nok forumet på en annen måte enn meg. Du har vært her lengre og er oftere innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august 2023 #19 Del Skrevet 24. august 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Den er kjip. Du observerer nok forumet på en annen måte enn meg. Du har vært her lengre og er oftere innom. Det spørs hvor man er og i hvilke tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2023 Forfatter #20 Del Skrevet 24. august 2023 Ja, er man aktiv her lenge nok, så får man seg noen negative overraskelser. Jeg har også opplevd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå