Ane Rikke Skrevet 2. november 2023 #641 Del Skrevet 2. november 2023 Hele flokken der er en gjeng med konfliktskye rævdiltere, spør du meg. Det kommer til å eksplodere totalt. Carla er absolutt verst, som ikke stiller et eneste spørsmålstegn. Det er nok hun som får unngjelde først. Etter henne kommer alle uten unntak, til å vende seg mot Kathrine. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #642 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Ane Rikke skrev (59 minutter siden): Hele flokken der er en gjeng med konfliktskye rævdiltere, spør du meg. Det kommer til å eksplodere totalt. Carla er absolutt verst, som ikke stiller et eneste spørsmålstegn. Det er nok hun som får unngjelde først. Etter henne kommer alle uten unntak, til å vende seg mot Kathrine. De er vel redd for å få henne etter seg. Håper de alle konfronterer henne på tinget da. Endret 2. november 2023 av Cid 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 2. november 2023 #643 Del Skrevet 2. november 2023 FreezeandFawn skrev (4 timer siden): Jeg holder fast på min tidligere favoritt Yassin, samt Bjørk og Arvid. Jeg driter i at Katrine får mye pes, hun fremstår som et usmakelig menneske, og det har hun gjort fra starten, det er bare at nå er det mer tydelig. Carla, fortsatt en rævadilter. Men en ting skal Katrine ha, hun har vært smart en god stund. Hun allierte seg med Carla, en døll person som ville henge på, og samtidig var nyttig og arbeidsvillig, og Bård som jeg kan tenke meg synes det er fair at 'de gamle vet best' og setter pris på "rett frem", arbeidsinnsats og kunnskap. I tillegg knyttet hun til seg Kornelia, et alibi for å få innpass hos de yngre pluss da Sebastian på kjøpet. Kornelia var så full av beundring at jeg ikke kan se for seg at hun ville utsatt Katrine for noen fare. Videre har hun holdt på avstand de som, slik jeg har tolket dem, ikke var fullt villige til å underkaste seg Katrine, nemlig Erika og Bjørk. Og som det kommer frem nå, skreket høyest og skremt folk til å være stille og føye seg for å unngå bråk. Men tillitsperson, my ass. Enig i det meste, men tror faktisk hun er typen til å gjøre en god jobb som tillitsvalgt, hun er nok ikke veik i møte med en ledelse. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 2. november 2023 #644 Del Skrevet 2. november 2023 Nå som førstekjempe er valgt så MÅ noen sabotere! Det er jo ingen grunn til å være redd for å bli valgt til kamp lenger! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 2. november 2023 #645 Del Skrevet 2. november 2023 Apis skrev (1 time siden): Enig i det meste, men tror faktisk hun er typen til å gjøre en god jobb som tillitsvalgt, hun er nok ikke veik i møte med en ledelse. Yrket hennes på utsiden av farmen tar jeg ikke stilling til. Jeg refererte til at hun mente hun var en trygg og god person som de andre deltakerne hadde tillit til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 2. november 2023 #646 Del Skrevet 2. november 2023 Du er mest lik Charlotte Du og Charlotte svarte likt på 7 av 12 spørsmål. Du har minst til felles med Kathrine Du og Kathrine svarte likt på 1 av 12 spørsmål. Takk og lov. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 2. november 2023 #647 Del Skrevet 2. november 2023 FreezeandFawn skrev (25 minutter siden): Yrket hennes på utsiden av farmen tar jeg ikke stilling til. Jeg refererte til at hun mente hun var en trygg og god person som de andre deltakerne hadde tillit til. Det er jeg enig i. Nå håper jeg noen saboterer slik at ukesoppdraget ikke blir godkjent, og hun ikke får kniv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 2. november 2023 #648 Del Skrevet 2. november 2023 Apis skrev (26 minutter siden): Det er jeg enig i. Nå håper jeg noen saboterer slik at ukesoppdraget ikke blir godkjent, og hun ikke får kniv. Uff ja, jeg og 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 2. november 2023 #649 Del Skrevet 2. november 2023 Slapp av, dette er bare et spill 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #650 Del Skrevet 2. november 2023 Zidji skrev (2 timer siden): Nå som førstekjempe er valgt så MÅ noen sabotere! Det er jo ingen grunn til å være redd for å bli valgt til kamp lenger! Håper noen knuser orgelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #651 Del Skrevet 2. november 2023 Concert skrev (9 minutter siden): Slapp av, dette er bare et spill Håper min favoritt spiller vinner 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 2. november 2023 #652 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Det var dette jeg forsto det som i en artikkel at Yasmin ikke fikk informasjon om. At begrunnelsen fra produksjonen var at han ikke kunne diskutere/få informasjon «utenfra». Syns av den grunn det var merkelig at de kunne få tak i trelim utenfra for å fikse orgelet. Det kom vel «utenfra»? Endret 14. november 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 2. november 2023 #653 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Hun er veldig på å stille opp i intervjuer ja for å fiske etter sympati og ikke minst fortsette å gnåle om at tv2 har fremstilt hun heeeeeeelt feil. Likevel sier hun at hun ikke angrer på NOE hun har gjort der inne, utenom måten hun valgte Martin på. Javel. Så alt annet hun har sagt og gjort er visst helt okei i hennes verden. Endret 14. november 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 2. november 2023 #654 Del Skrevet 2. november 2023 Det var iallefall puteflaut når hun stod og snakket om "Oscar" og fantastiske skuespillerprestasjoner, like etter alle de andre hadde stått sammen og snakket om hvor åpenbart det var at hun løy 😂 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 2. november 2023 #655 Del Skrevet 2. november 2023 Forstår ikke at folk blir lei seg for å bli valgt som førstekjempe, er jo det alt dette handler om. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 2. november 2023 #656 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Håper også at Martin velger Carla - men litt redd de er for feige, at de da velger Maria, som ikke var av den gjengen som starta på Farmen. Men hadde vært veldig gøy om Kathrine måtte på markedet alene, UTEN penger Endret 14. november 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 2. november 2023 #657 Del Skrevet 2. november 2023 Concert skrev (4 minutter siden): Forstår ikke at folk blir lei seg for å bli valgt som førstekjempe, er jo det alt dette handler om. Vanligvis enig i dette, blir dumt når de blir så skuffa når de blir valgt, for sånn er spillet. Men nå gikk det kanskje like mye på hvordan hun valgte, at hun var så feig og gjorde det med 'loddtrekning' 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. november 2023 #658 Del Skrevet 2. november 2023 tonebelinda skrev (Akkurat nå): Men hadde vært veldig gøy om Kathrine måtte på markedet alene, UTEN penger Håhå, ja, det hadde vært gøy! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #659 Del Skrevet 2. november 2023 Concert skrev (6 minutter siden): Forstår ikke at folk blir lei seg for å bli valgt som førstekjempe, er jo det alt dette handler om. Av samme grunn som når jeg faller ut for en bane i et spill og må starte på nytt, ingen som vil tape et spill hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 2. november 2023 #660 Del Skrevet 2. november 2023 tonebelinda skrev (9 minutter siden): Men hadde vært veldig gøy om Kathrine måtte på markedet alene, UTEN penger Drømmescenario 😻 *knis* 🤭 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå