Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Jeg er helt overbevist om at tv2 følger med på KG 😄 

jeg har sett de to første, og liker godt forandringene. Det trengtes et nytt løft nå. Liker også at det er mindre sync nå, noe som jeg holdt på å bli gal av ifjor. 
virker lovende så langt synes jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett første episode nå og jeg er skuffet ..! Konseptendring er bra, men her bommer tv 2. jeg liker heller ikke måten programmet er filmet på, det er ingenting som minner om farmen så langt, men håper det tar seg opp

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (16 minutter siden):

Sett første episode nå og jeg er skuffet ..! Konseptendring er bra, men her bommer tv 2. jeg liker heller ikke måten programmet er filmet på, det er ingenting som minner om farmen så langt, men håper det tar seg opp

Farmen har vel aldri vært noen særlig "kampen for tilværelsen" da. 

De får vel mer enn nok mat. Men de er ofte en gjeng sutrekopper fordi de ikke får så mye alkohol og sjokolade / marsipankake / potetgull / pizza som de ønsker seg.   

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på hvordan de nye reglene for tvekampene blir, og det får vi se til søndag.

Det er ennå nytt for deltakerne, og noen sliter med å få innpass, mens andre overgår hveraldre i kampen om posisjoner.  Jeg synes at Farmen-sirkuset gir et kjærkomment avbrudd fra alt alvoret som foregår i den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett hver årgang med Farmen helt til nå. Men dette mølet orker jeg ikke følge med på. Har blitt mer og mer et tenåringsprogram. Og makan til stressende kameraføring, må jo være amatører som har gjort dette.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (6 timer siden):

Farmen har vel aldri vært noen særlig "kampen for tilværelsen" da. 

De får vel mer enn nok mat. Men de er ofte en gjeng sutrekopper fordi de ikke får så mye alkohol og sjokolade / marsipankake / potetgull / pizza som de ønsker seg.   

Det er like dumt hver gang når de hyler og bærer seg over et stykke sjokoladekake når det er 5 dager siden de sist spiste snop.🙄

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Episode 2 - Onsdag:

Spoiler

Det kommer til å bli mye Kornelia og den selverklærte fuckboyen Sebastian i årets sesong. Produksjonen har lagt elsk på de. Og på dag 2 begynner Sebastian å mase om sjokolade... Kan bli en lang sesong dette!

Erika med en mental knekk. Den kom ut av ingenting. Hun virket så blid og tilfreds ellers. Håper ikke hun er en som trekker seg.

Synes denne gjesteoppvartningen med tullete underholdning kom tidlig i år. Dag 2 liksom. Eller har det tenkt å bli en gjenganger? Håper ikke det, for så interessant er det ikke å se på.

Bård valgte Diana som førstekjempe. Diana kjøpte ikke forklaringen, prøvde å gjøre seg selv uunnværlig, undergravde andre og stilte Bård til veggs med syltynne argumenter. Og dèt surket etterpå. Jøss. Det var barnslig. Dramaqueen. Og hun viste egentlig at Bård hadde valgt rett utifra fellesskapet.

Ellers føler jeg at har sett episoden i dag 100 ganger tidligere, bare med andre tryner på kroppene. Konseptet har blitt utbrent. Men jeg må liksom bare se på.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett episode 2 og kjenner jeg ikke er særlig entusiastisk. Syns farmen blir mer og mer likt paradise og den type søppelprogrammer. Kornelia virker ufattelig brautende og slitsom og jeg har henne langt opp halsen allerede. Syns det var så teit at omtrent det første hun sa var "jeg ser vel ut som en typisk ex on the beach-deltaker, hihihihi og ikke som en farmendeltaker, hihihi" eller noe i den duren. Teit å dra inn utseendet sitt, syns jeg. Hvorfor ikke bare holde kjeft om det og heller fortelle andre ting som hva hun driver med, hvorfor hun har meldt seg på osv. Og det er alltid sånne influenseraktige jenter som drar inn utseendet sitt i presentasjonen. Diana tror jeg det kan bli litt drama med, for hun virker skikkelig dramaqueen og sånne trenger man jo der inne for at det skal bli noe gøy. Ser for meg at hun kan få kort lunte når det blir litt lite mat. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig. Gledet meg til ny runde med farmen. Blir liksom aldri lei. Synes det er kjekt med litt forandringer. Mange ulike personligheter det skal bli gøy å følge med på. Skal se torpet også. Sønnen til Rob er med og følger i farens fotspor med stjeling og gjemming av mat. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 25.8.2023 den 1.07):

Bruker å komme når jeg ser på farmen via play i hvert fall. 

Ingen reklame hos meg på TV2 Play, betaler også 209 per mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Show skrev (2 timer siden):

Bare jeg som synes det er direkte ekkelt at en kar på 33 legger seg etter jentene på 23 og 25? 

Ja

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk.Show skrev (4 timer siden):

Bare jeg som synes det er direkte ekkelt at en kar på 33 legger seg etter jentene på 23 og 25? 

Det ser jeg ikke helt problemet med. De er voksne og aldersforskjellen er ikke så stor i den alderen. 

Ellers ble jeg skuffet over det tidlige fokuset på "farmen-paret". 

Angående de nye reglene rundt tvekamper: kan guttene velge fysiske kamper mot jentene, eller må de da velge kjønnsnøytralt? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (1 time siden):

Det ser jeg ikke helt problemet med. De er voksne og aldersforskjellen er ikke så stor i den alderen. 

Jeg synes aldersforskjellen på 10 år er veldig mye i den alderen med tanken på at en 23-årings frontallapp neppe heller er ferdig utviklet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullkorn

Diana "Jeg har stått på 100%, laget mat til 14 stykker, jeg har gjort arbeid for fem stykker". Visste ikke at det krever 5 personer å lage middag. Og, "Dette kommer du til å angre på, dette kommer du til å se", snakk om å være høy på seg selv.

Hun agerer som om det er en tragedie at hun ble valgt. Tenker at hun bare må Get over herself. Hun snakker jo som om ingen andre kan lage mat der inne. Sorry, at hun har skrelt poteter og laget mat er ikke en så stor jobb som hun skal ha det til. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy-Lovise skrev (På 21.9.2023 den 5.08):

Ser dere Torpet også?

Ja, jeg ser Torpet også - hvert år. Synes ofte det er mer underholdende enn Farmen. 

Men har jo gått bort fra at det bare er gamle Farmen-deltakere med, når de tok med sønnen til Rob. Som forøvrig er ganske lik sin far, gjemme unna både sukker og egg. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig ikke se Farmen i år jeg - skulle bare se Farmen kjendis. Men satte meg og så begge episodene i går. 

Mange mennesker, og spesielt noen av jentene var litt for like hverandre, så har ikke helt oversikten over de ennå. Bortsett fra Kornelia som virker som en utrolig slitsom person, hun fikk jeg fort nok av for å si det sånn. Og Diana da - hadde litt godt inntrykk av henne før hun ble valgt til førstekjempe, men den reaksjonen da var jo helt sjuk. Er du med på Farmen må du tåle å bli valgt. Ja, du kan bli skuffa såklart, men ikke sånn reaksjon.

Håper egentlig ikke hun ryker, for tror det kan bli noen artige episoder med henne.

Ellers syntes jeg vel han Sebastian (tror det var det han het) tok mye plass. Og gnåle om sjokolade på dag 2, da tror jeg ukene blir lange. 

Fikk godt inntrykk av storbonden, og to av de mer voksne mannfolka i grunn, PG og Bent? om jeg ikke tar feil av navnene. For mange navn og ukjente mennesker foreløpig. 

Var egentlig ingen av de kvinnelige jeg foreløpig fikk veldig godt inntrykk av, men som sagt, mange mennesker og ikke alle man klarer å plassere så tidlig.

Synes det er flott at det blir litt andre spilleregler, så man ikke automatisk er fredet om motsatt kjønn blir valgt som førstekjempe.

Så ser fram til fortsettelsen - jeg som ikke skulle se 😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (5 minutter siden):

Ellers syntes jeg vel han Sebastian (tror det var det han het) tok mye plass. Og gnåle om sjokolade på dag 2, da tror jeg ukene blir lange. 

Jeg er helt enig med deg i at han tok mye plass. Jeg er derimot ikke så sikker på om det blir lange uker selv om han drømmer om sjokolade nå. Jeg vet hvertfall med meg selv at savnet etter sjokolade er verst de første dagene/den første uka etter godteslutt, og det er mange som sier det samme. Så det kan godt hende det blir bedre og ikke værre. 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...