Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (7 timer siden):

Bruker å komme når jeg ser på farmen via play i hvert fall. 

Basis abonnement til 99 kr har reklame. De andre har ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zidji skrev (2 timer siden):

Basis abonnement til 99 kr har reklame. De andre har ikke. 

Ikke vanlige reklamer men sånne som dukker opp i starten av programmer og noen ganger midtveis, de har sagt det selv at det er sponsor reklamer som man får uansett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å spore tråden tilbake igjen, hvem skal se på her?

Endret av Cid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst sovet i timen, for jeg har ikke sett denne tråden før nå. Skal selvfølgelig se på og gleder meg! Kult med kjønnsnøytrale tvekamper. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 22.8.2023 den 8.02):

Jeg ser i reklamen for 'Farmen' på TV2 at Niklas Baarli sier at i år er det "alle mot alle". Er det de kjønnsnøytrale tvekampene han sikter til, eller er det noe annet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (7 minutter siden):

Jeg ser i reklamen for 'Farmen' på TV2 at Niklas Baarli sier at i år er det "alle mot alle". Er det de kjønnsnøytrale tvekampene han sikter til, eller er det noe annet?

Er nok de kjønnsnøytrale tvekampene han sikter til. Spennende å se hvilke grener se kan velge mellom nå. 

Kims lek er helt sikkert med. Andre forslag?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/24/2023 at 2:23 PM, Cid said:

Heller la være å se hvis man er lei ;) 

Jeg er enig i det. Jeg vurderer å se. Det er jo litt morsomt å se på dette utover høsten 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske de hadde likt antall øvelser på tvekamp som det er tvekamper. Så snart en øvelse er valgt så kan ikke den velges igjen. Da slipper en at en får 80% like tvekamper. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PhilosopherSe7en skrev (40 minutter siden):

Skulle ønske de hadde likt antall øvelser på tvekamp som det er tvekamper. Så snart en øvelse er valgt så kan ikke den velges igjen. Da slipper en at en får 80% like tvekamper. 

Hadde blitt en del da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første episode:

Spoiler

Utrolig spesiell start. Ugjenkjennelig. Party i båt og tog. Minnet mer om innsjekk på Paradise Hotel. Baarli-effekten?

Litt hummer og kanari av personligheter, men det er vel det som er meningen. Et par spisse sjefer og mange wannabe sjefer. Kan bli krutt av det.

Bård blir tilslutt storbonde. Og deltakerne får presentert de nye endringene der alle er mot alle. Selv hunden er erstattet med innegris, så Strix har strekt strikket langt, ser det ut til.

Erika virker veldig positiv, blid og skjønn. 
Lastbilsjåfør Bent ser ut til å være en med glimt i øyet.

Ellers var episoden greit nok. 

Men merket meg at premiene er drastisk redusert i år. Istedenfor å vinne bil så er premien gratis bruk av bil i 1 år til en verdi av 156 000,-, og istedenfor å vinne hytte (hyttebyggesett) er premien et gavekort fra NorgesHus på 350 000,- som kan benyttes på varer og tjenester. Det var tynn suppe i forhold!! Snakk om budsjettkutt!

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (3 minutter siden):

Årets første episode:

Vis skjult innhold

Utrolig spesiell start. Ugjenkjennelig. Party i båt og tog. Minnet mer om innsjekk på Paradise Hotel. Baarli-effekten?

Litt hummer og kanari av personligheter, men det er vel det som er meningen. Et par spisse sjefer og mange wannabe sjefer. Kan bli krutt av det.

Bård blir tilslutt storbonde. Og deltakerne får presentert de nye endringene der alle er mot alle. Selv hunden er erstattet med innegris, så Strix har strekt strikket langt, ser det ut til.

Erika virker veldig positiv, blid og skjønn. 
Lastbilsjåfør Bent ser ut til å være en med glimt i øyet.

Ellers var episoden greit nok. 

Men merket meg at premiene er drastisk redusert i år. Istedenfor å vinne bil så er premien gratis bruk av bil i 1 år til en verdi av 156 000,-, og istedenfor å vinne hytte (hyttebyggesett) er premien et gavekort fra NorgesHus på 350 000,- som kan benyttes på varer og tjenester. Det var tynn suppe i forhold!! Snakk om budsjettkutt!

Ute på play allerede?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sett første episode. Torpet også, og der var det virkelig litt av hvert :) 

Vanskelig å få godt overblikk over Farmengjengen i begynnelsen når de er så mange der. 

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett første episode jeg også og er ikke overbevist. Kanskje jeg bare begynner å bli lei, jeg vet ikke. Starten var utrolig teit. Skal gi det en sjanse da og håpe det tar seg opp. For jeg har jo vært veldig glad i programmet tidligere  

Torpet var mer gøy, syns jeg, det skal jeg følge med på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier ikke å se Farmen fast, men fikk med meg første episode i går. Og misliker allerede Kornelia. 🙈 Jeg klarer ikke brautende og selvutnevnte verdensmestre som i tillegg spiller på utseende. Bare 24 år og har, i følge henne selv, lang ledererfaring. Altså, hun er veldig ung og jobber i butikk.. Som butikksjef i en liten kjedebutikk er du i bestefall å betrakte som en mellomleder. Så den lange ledererfaringen hennes kan diskuteres.

Tror uansett ikke jeg kommer til å følge med, jeg synes konseptet var oppbrukt for flere år siden. Synes også det er teit at de ikke bruker tidsriktige klær der inne.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...