Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet
K.B. skrev (På 19.10.2025 den 21.23):

Ikke ofte jeg gidder å se film, men nå kom Oppenheimer på Netflix og den har jo vært hypet uten like, den fikk vel omtrent en million Oscar? 
For et makkverk av en film! Så rotete fortalt, filmingen var utrolig kjedelig, måten temaet om atombomben var fremstilt på, som å se maling tørke, forsøkene på å diskutere konsekvensene, jeg har sett Tom & Jerry filmer med mer dybde. Starten, herregud så treigt, hvorfor gjøre historisk interessante ting på denne måten? Jeg bare skjønner det ikke. Murphy var ikke så fantastisk om jeg skal være ærlig, jeg synes faktisk Damon og Downey Jr. var mye bedre.
Jeg er ofte positiv til lengre filmer om de er kompetent fortalt og timingen er der. Oppenheimer hadde ikke disse kvalitetene. Terningkast 2.

Litt enig, den er ganske oppskrytt 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi så fun with Dick and Jane i går, vi har hatt en lengre periode hvor vi ser gamle komedier på nytt igjen 😅

Så langt har vi sett disse: Scary Movie, Meet the parents, Ace Ventura, Big Momma, Happy Gilmore, American Pie, fun with Dick & Jane

Anonymkode: dd5e2...775

Skrevet

Late night with the devil, den var ordentlig koselig! Halloween spesial talkshow, småguffen stemning, jeg elsket den! 🎃

Skrevet

Jeg så på Kpop Demon Hunters med ungen i helga. 

Skrevet

The Longest Week - nesten "The Longest Film", ikke særlig komisk om det skulle være en komedie med folk som har spilt i gode komedier før

Skrevet

Så "Coraline og den hemmelige dør" med ungene på 10 år istad. De syns den var litt ekkel. 

Jeg syns den er ganske bra. 

Skrevet

Oktober (fra best til dårligst)

image.thumb.png.bc139ddd3071228e2c5ece433d5b6944.png

Skrevet

Den store kinodagen, og familie-tur til kinoen

Plakat for 'Hvis ingen går i fella'

Skrevet

Bring it on. Den originale med Kristen Dunst:duskedame:

Skrevet

Springsteen Deliver me from nowhere 

Anonymkode: 2a8c7...ccb

Skrevet

Unsung Hero - god film om det å ikke se på seg selv for å komme seg gjennom problemer, men se på familien, de rundt seg og oppdage at det er mange som vil deg godt!! Stort pluss for god musikk fra kjente artister

Skrevet

My Policeman. 
Elio. 
The Silent Hour. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...