Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gladiator II. Likte den godt. Står støtt på egne ben. Paul Mescal mangler autoriteten og tilstedeværelsen til Russell Crowe, men gjør likefullt en akseptabel jobb. Storslåtte actionscener og brutal vold. Høydepunkt for meg: Denzel Washington. Gir den 8/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 1.12.2024 den 16.49):

November: Den begynte med filmmaraton-natt image.png.5f036f935f45f2d2916cacbb9602014f.png

The Muppet Christmas Carol er fantastisk. Og med Michael Caine da. En av mine topp ti skuespillere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (6 minutter siden):

The Muppet Christmas Carol er fantastisk. Og med Michael Caine da. En av mine topp ti skuespillere!

Ja, han er jo med i filmen under, og 2-eren som jeg så denne uken (i tillegg til månedens tre første filmer, så man kan si at jeg begynte og sluttet november med MC). Det var første gang jeg så Muppet-versjonen, men jeg likte den veldig godt. Det var egentlig min mor som så og si valgte den. Hun var på besøk i helgen, og så ville vi se en film, jeg slo på Disney+, hun sa at det hadde vært kjekt med Muppets og da visste jeg hvilken film som var perfekt i disse tider. Som jeg, liker hun å se litt forbi det som skjer på skjermen, så vi fulgte litt med på hvor det gikk mennesker og hvor det var plass til Muppetene selv, det ga filmen en ekstra - og god - dimensjon.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...