Iso1 Skrevet 21. september #12901 Del Skrevet 21. september Quislings siste dager. Veldig bra film 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 23. september #12902 Del Skrevet 23. september Into the blue, so 2003 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. september #12903 Del Skrevet 23. september The Menu - en film det er greit å ha sett, men jeg vil ikke se den igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #12904 Del Skrevet 23. september Buena Vista Social Club foran basilikaen i Budapest på lørdag 💁♀️ Anonymkode: e1ac4...caa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. september #12905 Del Skrevet 23. september The Magnificent Seven - Veldig god cowboyfilm!! (Og jeg liker ikke western-tema generelt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 23. september #12906 Del Skrevet 23. september Anyone but you, meeh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 25. september #12907 Del Skrevet 25. september Akkurat ferdig med RRR - en brutal, men vakker film innimellom fra kolonitiden i India. Anbefales, men sitt gjerne med pute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 27. september #12908 Del Skrevet 27. september (endret) Endret 27. september av Millimani La ut bildet to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 27. september #12909 Del Skrevet 27. september Inside Out 2. Synes den var veldig fin og vi lo høyt flere ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 28. september #12910 Del Skrevet 28. september Siden Maggie Smith døde i går, fant jeg fram til denne på Netflix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 28. september #12911 Del Skrevet 28. september Millimani skrev (På 27.9.2024 den 22.00): Var den så god som jeg tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 29. september #12912 Del Skrevet 29. september Kingdom of the Planet of the Apes. Ganske bra. Flotte effekter og til tider meget spennende! 7/10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 29. september #12913 Del Skrevet 29. september Lawyam skrev (20 timer siden): Var den så god som jeg tror? Det lurer jeg også på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. september #12914 Del Skrevet 29. september Lawyam skrev (21 timer siden): Var den så god som jeg tror? Ja, det vil jeg anta. Har du ikke sett den burde du gjøre det. En film med noe som alltid er et aktuelt tema, sterk og tankevekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. september #12915 Del Skrevet 29. september Den ville roboten - både ungen og jeg likte den godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 29. september #12916 Del Skrevet 29. september Millimani skrev (58 minutter siden): Ja, det vil jeg anta. Har du ikke sett den burde du gjøre det. En film med noe som alltid er et aktuelt tema, sterk og tankevekkende. Å ja, ventet lenge på å se den, men jeg venter på å streame den et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 29. september #12917 Del Skrevet 29. september Innsiden Ut 2😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. september #12918 Del Skrevet 29. september Interstellar - på kino! Har sett den flere ganger, selvfølgelig, men det var noe helt annet å se den på kino med god lyd og godt bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 30. september #12919 Del Skrevet 30. september Da kan jeg oppdatere september: (var borte en helg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. oktober #12920 Del Skrevet 1. oktober Joker - absolutt annerledes enn forventet. Ikke dårlig men jeg forventet noe annet, så er litt skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå