Lill3My Skrevet 30. august #12881 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 23.56): Labor Day. Liker Winslet. Anonymkode: a27e5...3f7 Skikkelig undervurdert film, synes jeg. Leste boka (også undervurdert) og elsket den, ble overrasket kg veldig glad da jeg oppdaget at boka var blitt filmatisert, og på en såpass god måte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 30. august #12882 Del Skrevet 30. august Mistanken på Netflix. Med Jack Nicholson, og flere andre store jeg ikke kommer på navnet på i farten Synes den var god! Tror de er noen år gammel, men det gjør absolutt ingenting, digger Jack Nicholson ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. august #12883 Del Skrevet 30. august Lars er LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 31. august #12884 Del Skrevet 31. august Lawyam skrev (På 10.8.2024 den 23.32): Sult. Hamsun...markens grøde er også å anbefale.. Der rollefiguren gikk ut i skauen og bygde seg et samfunn..det tok ikke lang tid før lensmannen kom , men de ble enig og begynte å samarbeide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 31. august #12885 Del Skrevet 31. august (endret) men sist sette film var noen i Lofoten.p Endret 31. august av Baktus2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 2. september #12886 Del Skrevet 2. september Den nya Beverly Hills Cop, så dålig lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 2. september #12887 Del Skrevet 2. september August Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8. september #12888 Del Skrevet 8. september Fair play Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. september #12889 Del Skrevet 8. september Sett følgende filmer i helgen: - Joe Bell - The Son - Spoiler Alert Triste filmer men også fine på hver sin måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. september #12890 Del Skrevet 8. september Beetlejuice x2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 8. september #12891 Del Skrevet 8. september Akkurat ferdig å se filmen The ice road på TV3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. september #12892 Del Skrevet 9. september Dunkirk og the ice road. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 9. september #12893 Del Skrevet 9. september Bad Boys: Ride or Die. Helt ok, men i overkant masete. Fire filmer er nok! 6/10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 9. september #12894 Del Skrevet 9. september The Island (2005) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. september #12895 Del Skrevet 19. september 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #12896 Del Skrevet 19. september Malice med nikole kidman og alec baldwin. Veldig bra. Anonymkode: 9bdae...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #12897 Del Skrevet 19. september Quislings siste dager. Anonymkode: abed2...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #12898 Del Skrevet 19. september Anglofil skrev (På 19.1.2006 den 0.26): The Norman Conquests: Table Manners/Living Together/Round and Round the Garden En fiffig komedietriologi som forteller én historie på tre forskjellige vis gjennom tre filmer. En annerledes opplevelse. 7/10 I dine sko Hadde lest boka, så ble litt skuffa over enkelte elementer som manglet i filmen som var ganske viktige, synes nå jeg. Men overraskende god underholdning og koste meg alene på kino! 7/10 Priest of Love En god film om hvordan D.H.Lawrence og hans kone Frieda må dra fra England til USA og Mexico pga brenning og forbud mot boka "The Rainbow", i tillegg til forfølgelse pga konas tyske bakgrunn. Tilbake i England får Lawrence turberkulose, og han drar til Italia hvor han skriver "Lady Chatterley's Lover". En fascinerende film, hvor jeg ble postivt overrasket over Penelope Keith i rollen som den døve Dorothy Brett, og faktisk den karakteren i filmen som fikk mest oppmerksomhet hos meg, selvom filmen handler veldig lite om Brett. I tillegg finner vi også Ava Gardner i rollen som Mabel Dodge Luhan. Jeg likte filmen veldig godt, jeg gir den 8/10. Mvh Yvonne Qustling 👏🏽👏🏽👏🏽 Anonymkode: 0ace0...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 19. september #12899 Del Skrevet 19. september The Upside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 21. september #12900 Del Skrevet 21. september Deep Impact (1998) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå