Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 23.56):

Labor Day. Liker Winslet. 

Anonymkode: a27e5...3f7

Skikkelig undervurdert film, synes jeg. Leste boka (også undervurdert) og elsket den, ble overrasket kg veldig glad da jeg oppdaget at boka var blitt filmatisert, og på en såpass god måte!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistanken på Netflix. Med Jack Nicholson, og flere andre store jeg ikke kommer på navnet på i farten :D Synes den var god! Tror de er noen år gammel, men det gjør absolutt ingenting, digger Jack Nicholson ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 10.8.2024 den 23.32):

Sult.

Hamsun...markens grøde er også å anbefale.. Der rollefiguren gikk ut i skauen og bygde seg et samfunn..det tok ikke lang tid før lensmannen kom , men  de ble enig og begynte å samarbeide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sist sette film var noen i Lofoten.p

Endret av Baktus2024
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett følgende filmer i helgen:

- Joe Bell

- The Son

- Spoiler Alert

Triste filmer men også fine på hver sin måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bad Boys: Ride or Die. Helt ok, men i overkant masete. Fire filmer er nok! 6/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Malice med nikole kidman og alec baldwin. Veldig bra. 

Anonymkode: 9bdae...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anglofil skrev (På 19.1.2006 den 0.26):

The Norman Conquests: Table Manners/Living Together/Round and Round the Garden

En fiffig komedietriologi som forteller én historie på tre forskjellige vis gjennom tre filmer. En annerledes opplevelse. 7/10

I dine sko

Hadde lest boka, så ble litt skuffa over enkelte elementer som manglet i filmen som var ganske viktige, synes nå jeg. Men overraskende god underholdning og koste meg alene på kino! 7/10

Priest of Love

En god film om hvordan D.H.Lawrence og hans kone Frieda må dra fra England til USA og Mexico pga brenning og forbud mot boka "The Rainbow", i tillegg til forfølgelse pga konas tyske bakgrunn. Tilbake i England får Lawrence turberkulose, og han drar til Italia hvor han skriver "Lady Chatterley's Lover". En fascinerende film, hvor jeg ble postivt overrasket over Penelope Keith i rollen som den døve Dorothy Brett, og faktisk den karakteren i filmen som fikk mest oppmerksomhet hos meg, selvom filmen handler veldig lite om Brett. I tillegg finner vi også Ava Gardner i rollen som Mabel Dodge Luhan. Jeg likte filmen veldig godt, jeg gir den 8/10.

Mvh Yvonne :heiajente:

Qustling 👏🏽👏🏽👏🏽

Anonymkode: 0ace0...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...