Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Your place or mine. 

Jeg synes den var koselig. Lett underholdning, men koste meg. (Litt merkelig oversetting i filmen. Ikke alle uttrykk man kan oversette direkte til norsk.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paddington. Så den uten barn til stede, men med mine foreldre i 70-årene. Vi hadde det veldig gøy og filmen anbefales! Det funket til og med i et dubbet opptak selv om jeg naturligvis kjente de fleste av de voksne skuespillerne. Men etter en stund glemte jeg det faktisk. Neste gang får vi se 2-eren (på engelsk) 😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste jeg så var Last Seen Alive og Groundhog Day. Første var amatørmessig med et altfor svakt manus og en Gerard Butler som veksler på å snakke amerikansk og skotsk. Sett slike filmer mye bedre før! 4/10. 

Groundhog Day (1993) er en udiskutabel komedieklassiker med et sylskarpt manus og overskudd. En av mine topp ti komedier gjennom tidene! Herlig film 😍 9/10 herfra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 12.2.2023 den 23.40):

Paddington. Så den uten barn til stede, men med mine foreldre i 70-årene. Vi hadde det veldig gøy og filmen anbefales! Det funket til og med i et dubbet opptak selv om jeg naturligvis kjente de fleste av de voksne skuespillerne. Men etter en stund glemte jeg det faktisk. Neste gang får vi se 2-eren (på engelsk) 😍

Paddington filmene er flotte. Fin og lun humor. Du skal være rimelig kjip for å mislike denne bamsen! 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sisterhood of the Travelling Pants - overraskende god film, synes jeg. Den fikk satt lys på mye rart gjennom historiene til de 4 jentene (som alle fikk hver sin egen serie) 4/5 på Letterboxd

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Adobyen skrev (På 20.2.2023 den 3.42):

Equalizer med Denzel Washington på Netflix. Skal se flere filmer med den gode skuespilleren.

Han er fantastisk 🥰 Jeg så «Philadephia» på søndag 

Anonymkode: 49f2d...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han er fantastisk 🥰 Jeg så «Philadephia» på søndag 

Takk for tips :)  Jeg søkte på Netflix etter Philadelphia, og fikk kun som resultat at de ikke hadde The Philadelphia experiment.  Hvor fikk du sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Takk for tips :)  Jeg søkte på Netflix etter Philadelphia, og fikk kun som resultat at de ikke hadde The Philadelphia experiment.  Hvor fikk du sett den?

TV2 play. Der ligger den gratis. Også på Viaplay til 39 kroner ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...