Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

I'm thinking if ending things. Sær - men utrolig bra!! Og for et skuespill av den kvinnelige hovedrollen. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DeLorean skrev (På 12.1.2023 den 17.57):

Fjorårets beste film for meg. Synes den var helt genial. Ble rimelig sjokkert av noen scener der. 

Mens jeg, som nesten tisser på meg av skumle filmer, syntes The Menu var tam. Hadde mye høyere forventinger  når jeg først skulle se en slik film 😆😆 men enkelte scener var uventede sjokk, det er jeg enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (21 timer siden):

Mens jeg, som nesten tisser på meg av skumle filmer, syntes The Menu var tam. Hadde mye høyere forventinger  når jeg først skulle se en slik film 😆😆 men enkelte scener var uventede sjokk, det er jeg enig i!

Trodde du det var en skrekkfilm? 🤣 Jeg trodde det var en drama/komedie jeg, men det var det såvisst ikke 😉

Skal se den igjen snart! Let me introduce - the mess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens verste menneske.

Har sett alle tre filmene i trilogien de siste ukene, og likte hver bedre enn den forrige. Fra en helt ok første film (Reprise), en god nr to (Oslo 31. august) og så den siste og den jeg virkelig likte: Verdens beste menneske.

Fin film for dem som liker relasjonsdrama, og kanskje og for dem som er litt interessert i kultur, kunst og litteratur 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre her har jeg også sett "Menyen"... Synes den var utrolig middelmådig mtp. hvor mange som anbefalte den :paff: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Aeronauts. Spennende film om luftballongferd i 36 000m høyde. Inspirert av en sann historie, ikke basert. Med Eddie Redmayne og Felicity Jones. Gir den 8/10.

Sigrid hadde avslutningslåten 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (4 timer siden):

Verdens verste menneske.

Har sett alle tre filmene i trilogien de siste ukene, og likte hver bedre enn den forrige. Fra en helt ok første film (Reprise), en god nr to (Oslo 31. august) og så den siste og den jeg virkelig likte: Verdens beste menneske.

Fin film for dem som liker relasjonsdrama, og kanskje og for dem som er litt interessert i kultur, kunst og litteratur 

Er den fra samme regissør? Nei, da kommer jeg ikke til å like den. Synes at Oslo, 31.august var utrolig kjedelig. 

Anonymkode: 49f2d...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It’s complicated med Meryl Streep. Likte den overraskende godt. 

Anonymkode: 62753...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et helt halvt år. Har tenkt mange ganger at jeg skulle se den, men fikk sett den først nå. Fin og trist film, men likte den ikke så så godt som jeg trodde jeg skulle … (resten i spoiler) 

Spoiler

Alt for mange animerte ansiktsuttrykk og rare klær og frisyrer på Louisa. Jeg skjønner hun skal være livlig og annerledes enn damene han likte før, men hun blir bare umoden og rar i mine øyne, med en merkelig kjæreste. Jeg synes også hun gir for fort opp å overbevise han.. og «jeg kan gjøre deg lykkelig» ble feil i mine ører, det burde heller vært «du gjør meg lykkelig» 

Anonymkode: 62753...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.6.2022 den 0.35):

M. Night Shyamalam sin Old. Den har bare 5.8/10 på imdb, men fortjener langt bedre. Veldig ekkel urolig stemning gjennom hele filmen, god film. Mye tanker og følelser. 

Anonymkode: 9bdae...b53

Den er elendig. Rett og slett dritt dårlig. 

Anonymkode: f0d1a...4d7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DeLorean skrev (12 timer siden):

The Aeronauts. Spennende film om luftballongferd i 36 000m høyde. Inspirert av en sann historie, ikke basert. Med Eddie Redmayne og Felicity Jones. Gir den 8/10.

Sigrid hadde avslutningslåten 🙂

Så den i desember i fjor. Likte den godt

image.png.e27c062108432271f343da8656714a1a.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ænema skrev (1 time siden):

Hvilken nettside er dette ifra?

Letterboxd. En genial side der man ikke bare kan legge inn de filmene man har sett og ønsker å se (to forskjellige lister, ikke en som på IMDb), man kan få opp forskjellige statistikker og man kan få rulett som kan hjelpe i valget av film osv osv. Anbefales til alle som ser mer enn en film i året.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

b2391c595e0c4516bb45b7fe02d7d8a8.webp.234a47dcd0b5ee322e5d99cf0f39e6e2.webp

Sterk, krigersk, dramatisk. 

Tenk at de har det sånn i Ukraina nå

Endret av Millimani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...