Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Greatest Showman - En fantastisk film med et kjempeflott budskap. At det bare var 7 personer i salen var en stor skam!! Løp og se!!!!

• Liker 2
Skrevet

Life. Var kjip.

Skrevet

The darkest hour, fantastisk bra skuespill av Gary Oldman, har ikke sett bedre. Får sikkert Oscar.

Anonymkode: e34cd...ad3

• Liker 1
Skrevet

Darkest hour her og. Gary Oldman er fantastisk. Endelig får han den oppmerksomheten han fortjener.

• Liker 1
Skrevet

Downsizing - både likte den, og ikke. Veldig rar. Men mye humor i den.

Skrevet

The Greatest Showman - helt fantastisk! Likte den!

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

The Man from U.N.C.L.E. Helt grei lørdagsunderholdning.

Skrevet

Vaiana - utrolig fin film! 

patriots day - filmen om bombene under boston maraton. Synes den var bra!

Skrevet

Så Prisoners igår, den var veldig spennende. Det jeg likte best med den, var at jeg ikke kan si jeg har sett noe lignende før:) De fleste filmer man ser, har man somregel sett noe lignende før;)

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)

Hidden Figures (på C More, om noen skulle være interessert i å sjekke den ut). Det ble litt mye romprogram, og litt lite tid til å bli kjent med hovedkarakterene for min del. (Selv om jeg for så vidt skjønner hvorfor) Skulle gjerne likt å sett mer av raseskilleproblematikken i 1960-tallets USA også. Når det er sagt, så var det helt grei underholdning, men er ikke noe jeg kommer til å gidde å se flere ganger, nei.

Endret av Miss_Sunshine*
Skrevet

Twilight 

Anonymkode: 1ac16...43a

Skrevet

Ladybird. Skjønner overhodet ikke hvordan den kan være en Oscar kandidat i år, (samme med Get Out).

Greit nok at den tar for seg livet til en tenåringsjente, på godt og vondt, men historien var i grenseland til klisjeaktig. 

Personlig likte jeg The Edge of Seventeen mye bedre.

Anonymkode: 5c4fd...db2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...