Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sønner av Norge. Rett og slett en herlig film, med mange fantastiske scener. Anbefales på det sterkeste :)

:jepp:

Så den jeg også her om dagen og ble overrasket over hvor utrolig fin den var :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Varg Veum - De døde har det godt.

Skrevet

Mio min Mio ....faktisk ;)

Skrevet

The virgin suicides

En merkelig fascinerende film egentlig, måtte bare se den ferdig selv om jeg ble sittende som et spørsmålstegn etterpå.. Noen som har sett den og har en teori om hva og hvorfor?

Skrevet

We Bought a Zoo. Overraskende søt og fin.

Helt enig :popcorn:

Skrevet

21th jump street.

Liker vanligvis ikke am. komedier, men denne var underholdene nok på en tirsdagsettermiddag :)

Skrevet

Water for elephants

Tror aldri jeg har grått så mye av en film før, men den var bare så utrolig sterk og fin

AnonymBruker
Skrevet

Snow white and the huntsman.

Appelerer nok mest til fjortisene. Jeg liker fantasy, men dette ble litt for "barnslig".

Anonym poster: 178fb050604e6d5550f4d137a84c083c

Skrevet

Antichrist

Oh my! Visste veldig lite om filmen da jeg satte den på, trodde det var mer en type horror-/skrekkfilm. Ante ikke at den derimot var et dypdykk inn i mørk menneskepsykologi. Tung, dyster og vakker film.

Anbefales! Et kunstverk av en film. Men er ikke noe man setter på for å kose seg i sofaen med venner og sjokolade akkurat.

Skrevet

Deliverance

Den norske tittelen er "Picnic med døden", hehe. Klassisk norsk oversettelse. Den handler ikke om noe picnic i det hele tatt, den handler om 4 menn som padler ned en elv i den amerikanske villmarken og som blir angrepet av hillbillies. Filmen har også en ganske forstyrrende voldtektsscene, som jeg tror er ganske godt kjent.

Jeg synes filmen var bra, og den har overlevd tidens tann relativt greit med tanke på at den er laget i 1972.

Skrevet

Happythankyoumoreplease

Skrevet

Paranormal Activity 3 - Litt creepy :sjokkert:

Skrevet (endret)

SinCity på TV! Eksepsjonell film! Et mesterverk! :popcorn:

Så billddvakkert og stilfult! Fantasktik film! Beste filmen i Frank Miller universene ever! :popcorn:

Endret av Spiralis
Skrevet

We bought a zoo. Som andre nevner her, jeg ble også veldig positivt overrasket. En flott film :)

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Antichrist

Oh my! Visste veldig lite om filmen da jeg satte den på, trodde det var mer en type horror-/skrekkfilm. Ante ikke at den derimot var et dypdykk inn i mørk menneskepsykologi. Tung, dyster og vakker film.

Anbefales! Et kunstverk av en film. Men er ikke noe man setter på for å kose seg i sofaen med venner og sjokolade akkurat.

Guffen film, men absolutt verdt å se

Har fått sett Harakiri, Barry Lyndon og Oldboy siden sist. Neste ut blir Det sjunde inseglet eller Some Like It Hot

Skrevet (endret)

Jeg har hatt lyst å se filmen lenge, men jeg er så fryktelig var for groteske halvseksuelle scener - er de ille? Jeg har lest "parents guide" på imdb. :P

---

Jeg så "I don't know how she does it" i går kveld. Ikke bra, ikke dårlig. Eneste grunnen for å se den må være latteren til SJP. I love her. :ler:

Endret av Zaphireh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...