Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest Cosmic Girl
Pirates 2, I LOVED IT!!! :)

:):):) Siste film jeg også så, og jeg ELSKET den!! Følte meg imidlertid litt snurt helt på slutten, hvor det ikke egentlig var noen ordentlig slutt, men en begynnelse på 3'ern. Hvor lenge er det til den kommer? Synes det er dårlig gjort å skulle la meg vente så lenge...

Holder på med The Cave. Herregud for noe sprøyt.

Huff ja. Den er jo en komplett rip-off av The Decent.

De SUGER begge to!! Så de før jeg reiste på ferie, og skjønner ikke at jeg kunne bruke tiden min på noe så utrolig bortkastet. De filmene var noe vanvittig tull!!

Så forøvrig også Superman Returns denne uken. Tullefilm! Jeg er nok ikke i Superman sin målgruppe

Endret av Cosmic Girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Armbryterskan från Ensamheten"

-en skikkelig artig film...sikkert for spesielt interesserte = MEG ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anneli
War of the worlds likte jeg kjempegodt. Utrolige skuespillerprestasjoner og stilige effekter.

Med tanke på at filmen er basert på en bok som ble skrevet i 1898!!!... så synes jeg den er temmelig kul!

Den så jeg i går... Ikke min type film i det hele tatt må jeg innrømme. Slutten var også dårlig, men akkurat som forventet etter å ha sett begynnelsen av filmen... :sur: Jaja, smaken er som baken...

Terningkast 2 fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg 28 Days Later...

Tro det eller ei: En bra zombiefilm! Trodde ikke noe sånt fantes. Den var til og med skummel!

Anbefales :) 8/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor ståhai, igjen... Kun fordi vi har kjøpt projektor og ville teste ut den. Men flmen er ok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hvordan orker du å skrive MVH YVONNE :heiajente: etter HVERT innlegg du skriver??

Det har blitt en vane som jeg synes er fin og liker godt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...