Gjest Cosmic Girl Skrevet 4. august 2006 #461 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Pirates 2, I LOVED IT!!! ← Siste film jeg også så, og jeg ELSKET den!! Følte meg imidlertid litt snurt helt på slutten, hvor det ikke egentlig var noen ordentlig slutt, men en begynnelse på 3'ern. Hvor lenge er det til den kommer? Synes det er dårlig gjort å skulle la meg vente så lenge... Holder på med The Cave. Herregud for noe sprøyt. ← Huff ja. Den er jo en komplett rip-off av The Decent. ← De SUGER begge to!! Så de før jeg reiste på ferie, og skjønner ikke at jeg kunne bruke tiden min på noe så utrolig bortkastet. De filmene var noe vanvittig tull!! Så forøvrig også Superman Returns denne uken. Tullefilm! Jeg er nok ikke i Superman sin målgruppe Endret 4. august 2006 av Cosmic Girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2006 #462 Del Skrevet 5. august 2006 Top Gun, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosmic Girl Skrevet 5. august 2006 #463 Del Skrevet 5. august 2006 Top Gun, faktisk ← Det var en god ide. Kanskje jeg skal se den i dag! I kveld blir nemlig video-kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 5. august 2006 #464 Del Skrevet 5. august 2006 "Armbryterskan från Ensamheten" -en skikkelig artig film...sikkert for spesielt interesserte = MEG ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 5. august 2006 #465 Del Skrevet 5. august 2006 superman returns! var jo bra underholdende den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. august 2006 #466 Del Skrevet 5. august 2006 Sliding Doors Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. august 2006 #467 Del Skrevet 5. august 2006 Audittion, koreansk skrekk eller japansk, BAD, terningkast 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 5. august 2006 #468 Del Skrevet 5. august 2006 War of the worlds likte jeg kjempegodt. Utrolige skuespillerprestasjoner og stilige effekter. Med tanke på at filmen er basert på en bok som ble skrevet i 1898!!!... så synes jeg den er temmelig kul! ← Den så jeg i går... Ikke min type film i det hele tatt må jeg innrømme. Slutten var også dårlig, men akkurat som forventet etter å ha sett begynnelsen av filmen... Jaja, smaken er som baken... Terningkast 2 fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 5. august 2006 #469 Del Skrevet 5. august 2006 American pie band camp. En veldig bra film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 5. august 2006 #470 Del Skrevet 5. august 2006 Shoes of the Fisherman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 5. august 2006 #471 Del Skrevet 5. august 2006 I går så jeg 28 Days Later... Tro det eller ei: En bra zombiefilm! Trodde ikke noe sånt fantes. Den var til og med skummel! Anbefales 8/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 5. august 2006 #472 Del Skrevet 5. august 2006 Sophie Sholls siste dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 5. august 2006 #473 Del Skrevet 5. august 2006 walk the line, den var BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. august 2006 #474 Del Skrevet 5. august 2006 Stor ståhai, igjen... Kun fordi vi har kjøpt projektor og ville teste ut den. Men flmen er ok den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfnugg Skrevet 5. august 2006 #475 Del Skrevet 5. august 2006 Inside Man. Den var bra den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 5. august 2006 #476 Del Skrevet 5. august 2006 City of Angels. Greit tidsfordriv, men ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. august 2006 #477 Del Skrevet 6. august 2006 Pirates of the Caribbian - Dead mans chest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 6. august 2006 #478 Del Skrevet 6. august 2006 superman returns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. august 2006 Forfatter #479 Del Skrevet 6. august 2006 hvordan orker du å skrive MVH YVONNE etter HVERT innlegg du skriver?? ← Det har blitt en vane som jeg synes er fin og liker godt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #480 Del Skrevet 6. august 2006 Den på TV2 i går kveld.. Husker ikke hva den het jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå