Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Not Too Young For Cum 2 - meh, ikke like god som eneren. Remakes er alltid håpløse. Denne kunne de spart seg for.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Mission Impossible: Ghost Protocol

Knallgod action :popcorn:

Skrevet

Management - den gikk på FEM igår. Helt Ok underholdning.

Skrevet

Benjamin Button.. Syns den var langdryg og kjedelig.

Skrevet

Såg Zoo Keeper her en deg. Syns.den er vel verdt å se. Jeg flirte iallfall mye.

Skrevet

Law abiding citizent. Sykt bra film! ^^

• Liker 1
Skrevet

Michael. En pedofil mann som holdt en gutt fanget i kjelleren :/

Skrevet

Wargames.

Ganske artig å se hvordan datahacking anno 1983 artet seg! :)

Skrevet

Tinker Tailor Soldier Spy - veldig pen film. Men beskrivelse at det er en spionfilm var litt feil for min del, så tror forventngene mine var litt feil. Men rent cinematografisk og rolleinnehavere? Fabelaktig. Men den falt litt i mellom to stoler for min del, siden vendingene i historien var litt for åpenbare og nesten litt kjedelige, mens den var heller ikke ren dramafilm. Det som skulle være grand finale ble ikke det, men kanskje det var meningen? Nesten!

Biutiful - den var sterk.., veldig sterk. Følelser, bilder, etikk og de mer eksistensielle tanker samtidig. Og alt fortalt på en måte som er så subtil og vidunderlig. Helt fabelaktig! Klarte liksom ikke å få den ut av hodet for en god stund framover, og den blir sikkert med meg framover. Den lille gutten er nok en av de beste barna jeg har sett på kino.

Skrevet

Har endelig kommet meg gjennom The Breakfast Club. Har hatt den liggende på PVR-en lenge, og sett litt her og der, men nå er jeg gjennom den. Ikke den mest spennende filmen i verden og de hopper så rart fra scene til scene.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Har endelig kommet meg gjennom The Breakfast Club. Har hatt den liggende på PVR-en lenge, og sett litt her og der, men nå er jeg gjennom den. Ikke den mest spennende filmen i verden og de hopper så rart fra scene til scene.

What? Breakfast Club er jo fantastisk! 80-tallet på sitt aller beste :popcorn:

• Liker 1
Gjest sardintroll
Skrevet

Siste film jeg så var Tilbake til Fremtiden (eller "Tilbake ved fem-tiden, som Norsk MAD kalte den i sin tid, i følge fatter :gjeiper: )

Fin film, morsom og med gode effekter for sin tid. :)

Skrevet

The next three days. Ganske bra! Men elendig slutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...