Gå til innhold

Sist sette film?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spanglish ~ 6/10

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miss Undercover 2 - Armed And Fabulous - 5/10

Gjest Gjest
Skrevet

MASH filmen. En stor skuffelse, men det var sikkert fordi jeg hele tiden satt og trakk paralleller til serien.

Skrevet

Serendipity - for å sjekke om den var i ok stand til å selges...

Skrevet

DVD: Mr. & mrs Smith

Kino: Da Vincikoden

Skrevet

The Man in the Gray Flannel Suit - 8/10

Gjest Thalassa
Skrevet

a walk to remember på tv i natt :grine: tror ikke jeg har grini så mye av en film noengang.

Gjest Gjest
Skrevet

"a walk to remember" ble jeg anbefalt å se, men glemte det såklart. :sur: hva handla den om og hvem spilte i den?

Gjest Thalassa
Skrevet
"a walk to remember" ble jeg anbefalt å se, men glemte det såklart. :sur:  hva handla den om og hvem spilte i den?

hmm.. hvis du har tenkt til å se den så har jeg ikke lyst til å røpe for mye.. men hentet dette fra sol.no:

A Walk To Remember

TVN

Amerikansk romantisk drama fra 2002. Landon Carter er en villstyring uten mål og mening i livet. Da en av spilloppene hans går galt og en ung gutt havner på sykehus, blir Landon dømt til samfunnstjeneste. Han skal undervise i helgene og delta i skolens store teateroppsetning. Landon forelsker seg i Jamie Sullivan, en unnselig og pliktoppfyllende prestedatter, som skal komme til å forandre hans liv. Medvirkende:Shane West, Mandy Moore, Peter Coyote, Daryl Hannah, Lauren German, Clayne Crawford. Regi:Adam Shankman. (11. år)

Gjest Elize
Skrevet

Siste sette film- Mysterious skin

Kino- Da vinci koden

Skrevet

Sist sette film: Husker jo ikke hva den heter da...m Reese Witherspoon og Mark Ruffalo....veldig søt.

Skrevet

Schindlers liste.

Fortsatt like god og tragisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...