Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lorna Doone.

Litt Ringenes Herre over det hele. Handler om en tid da lovløshet regjerte i deler av England, om den onde klanen Doone som dreper, plyndrer og stjeler i den fredlige nabobygda. En ung bonde forelsker seg i ei jente fra Doone-klanen, noe som er dømt til å mislykkes. Likte filmen meget godt, fin handling, god story, dyktige skuespillere (Honeysuckle Weeks og Michael Kitchen fra Foyle's War, Martin Clues fra Doc Martin, osv). Litt mørk og veldig spennende, koste meg med denne mini-serien.

Gir filmen/mini-serien 8/10.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipp Jimmy fri:-) Anbefales på det varmeste for folk med littegrann humor og sans for mer enn Hollywood-polert film. Og nå skal den til Cannes! Heia Christopher Nielsen og de andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ice Age - The Meltdown, engelsk tale, utekstet.

Veldig bra film, koste meg virkelig med ekornet! Likte faktisk denne filmen bedre enn den forrige, kanskje mye fordi jeg aldri gikk og så den på kino som jeg gjorde nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Ice Age - The Meltdown, engelsk tale, utekstet.

Veldig bra film, koste meg virkelig med ekornet! Likte faktisk denne filmen bedre enn den forrige, kanskje mye fordi jeg aldri gikk og så den på kino som jeg gjorde nå.

Samme her.

Hvorfor var den egentlig utekstet? Når det er engelsk tale pleier jo alltid filmene å være tekstet når de er på kino? Reagerte på dette da jeg så den.. Trodde det var en feil jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen anelse, litt rart ja. Ikke det at jeg har problemer med det, men jeg synes de kan tekste engelske filmer og forsåvidt norske også. Ikke alle kinogjengere som kanskje kan så godt engelsk, men gjerne vil se filmen og tenk på de som f. eks er døve osv. Hjelper lite hvis man da har en film med norsk tale. ;) Men uansett, ja, jeg er enig; de burde i det minste tekste film med engelsk tale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Ja, det burde de.. Med denne filmen gikk det jo helt greit, men enkelte filmer kan jeg ha problemer med å få med meg hva de sier fordi de snakker på en merkelig dialekt eller noe sånt (og jeg er egentlig ganske god i engelsk), så da er det kjekt med tekst, enten den er på norsk eller engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, samme her. Eller skuespillere som har en tendens til å mumle litt, så man må ha ørene på stilk. :ler: Og dette er spesielt irriterende hvis man har 20 kinogjengere som samtidig skal åpne godteriposen eller hva det nå måtte være. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Ja, samme her. Eller skuespillere som har en tendens til å mumle litt, så man må ha ørene på stilk. :ler: Og dette er spesielt irriterende hvis man har 20 kinogjengere som samtidig skal åpne godteriposen eller hva det nå måtte være. ;)

Hehe.. Sant.. Ofte jeg må spørre sambo: "Hva sa de nå?" Når vi ser filmer uten tekst, og det er litt kjipt.. :tunge1:

Nei, uff, nå sporer vi av her.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fruktfat

tha aviator. langtekkelig. den siste timen satt jeg og surfet samtidig (sambo sovnet på sofaen og film er kjedelig å se alene), så det sier vel litt om hvor engasjerende den var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj...husker ikke hva den het...men det var med Susan Sarandon og Julia Roberts.... Forhold mennesker i mellom/samlivsbrudd/nytt forhold/problemer/kreft/løsning/død.... Vurderte å slå av etter en liten halvtime, men gav den en sjanse. Utviklet seg til en skikkelig "sippe"-film mot slutten. Akk, akk. Hadde heller trengt den søvnen jeg gikk glipp av. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...