Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Solstråletårer

Deadpool . Måtte se den før den andre.  Jeg elsket den men nå er jeg veldig glad i ironi , svart humor og Marvel da.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Filmen "eye in the sky" en av de aller siste filmene Alan Rickman spilte i før han døde. 

Men dette var noe ordentlig ræl altså! I virkeligheten ville ett slikt drone-angrep skjedd med en eneste gang. Uansett om det finnes ett par sivile barn i nærheten, som kunne ha blitt skadd / drept.  

Anonymkode: e079b...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
  Pultost skrev (På 1.6.2018 den 19.50):

Så Big som gikk på TV nå nettopp. Artig. :) 

Ekspander  

Så den for noen år siden med lillesøstra mi, genial film 😄 Tom Hanks er god :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Winza skrev (På 2.6.2018 den 10.44):

Så den for noen år siden med lillesøstra mi, genial film 😄 Tom Hanks er god :) 

Ekspander  

Helt enig! :biggrin: Liker ham bedre i komiske roller fremfor alle de dønn alvorlige han har i dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
  Pultost skrev (På 2.6.2018 den 15.19):

Helt enig! :biggrin: Liker ham bedre i komiske roller fremfor alle de dønn alvorlige han har i dag. :) 

Ekspander  

Har du sett The Terminal? Film fra 2004 hvor han spiller en polakk som reiser til USA men da det bryter ut krig i hjemlandet hans så får han ikke reise hjem eller forlate terminalen så han blir tvunget til å bo der til krigen er over. Han begynner blant annet å samle forlatte handlevogner for å ta ut myntene slik han kan kjøpe seg mat på burger king, konge film 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winza skrev (På 2.6.2018 den 15.41):

Har du sett The Terminal? Film fra 2004 hvor han spiller en polakk som reiser til USA men da det bryter ut krig i hjemlandet hans så får han ikke reise hjem eller forlate terminalen så han blir tvunget til å bo der til krigen er over. Han begynner blant annet å samle forlatte handlevogner for å ta ut myntene slik han kan kjøpe seg mat på burger king, konge film 😛 

Ekspander  

Nei,den har jeg ikke sett, men høres artig ut, må få sett den en dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Winza skrev (På 2.6.2018 den 18.51):

Ligger på Netflix hvis du har :)

Ekspander  

Nice, da skal jeg helt klart ta en kikk før den forsvinner. Takk for tipset. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...