Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser 8 mile med et halvt øye. Har sett den så mange ganger at jeg omtrent kan den utenat. Eminem = min guilty pleasure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My idiot brother

Fantastisk fin film. Søt, morsom, ja rett og slett en skikkelig feelgood-film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Avengers :rodmer:

Den var dødsgod!

Annbefaler alle STERKT å se The Avengers. Kunne fint kostet 300kr for å se den og jeg hadde ikke klaget et halvt sekund.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Den var dødsgod!

Annbefaler alle STERKT å se The Avengers. Kunne fint kostet 300kr for å se den og jeg hadde ikke klaget et halvt sekund.

Helt enig. Jeg så den i går, og jeg tør påstå at det er den beste superhelt filmen av nyere dato som jeg har sett på lenge. :biggrin:

Skal helt klart se den igjen, og skaffe den på dvd når den tid kommer. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg så den i går, og jeg tør påstå at det er den beste superhelt filmen av nyere dato som jeg har sett på lenge. :biggrin:

Skal helt klart se den igjen, og skaffe den på dvd når den tid kommer. ;)

Da er vi to! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Da er vi to! :jepp:

Jeppjepp. ;) Blir vel å "fyre" opp med de andre Marvel-filmene i mellomtiden. :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

American Pie: The Reunion - synes den var morsom :popcorn:

Det er min siste sette film også, og er enig med deg! Morsom var den! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sardintroll

Har startet et alrdi så lite Marvel-maraton, og har til nå tatt et gjensyn med begge Hulke-filmene. Jeg så den første fra 2003 i går, og den var dårligere enn jeg husket. Til slutt satt jeg og så på klokka og håpet at den snart skulle slutte, men den har en del scener som er ok, dessuten er jeg svak for Jennifer Connelly og hennes vakre øyne. 5/10

I kveld så jeg The Incredible Hulk fra 2008, og det er en helt annen dans. Edward Norton gjør en mye bedre jobb som Bruce Banner, filmen virker bedre sammensatt, og plottet er mer interessant. I allefall for meg. ;) 8/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

American Pie: The Reunion - synes den var morsom :popcorn:

Morsom var den, men noe langtekkelig, og ikke på langt nær like god som de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...