Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

varg Veum - sorte får.

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å se disse filmene, for de er egentlig ikke noe bra. Og elendig skuespill.

Åh, jo vent....Seim var det ja :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor

Overraskende bra, litt for "high-tech" etter min smak, men er stort pluss for bruken av ekte navn (så godt det lar seg gjøre iallefall, litt endringer måtte visst til) og slikt fra norrøn mytologi

Endret av Ryvre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50/50. Det beste ved filmen var skuespillerne. Fan av nesten alle, spesielt Seth Rogen (som spiller "seg selv").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Remember me" med Robert Pattinson. Den var ganske kjedelig egentlig. Bra, men kjedelig... og skuffende på slutten. Synes ikke romantiske filmer er så bra når det ikke er så mye humor i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soul surfer. Ble veldig skuffet, var som en av de dårligere filmene på TvNorge midt i uka. Orket ikke se den ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

The Divide

Survivors of a nuclear attack are grouped together for days in the basement of their apartment building, where fear and dwindling supplies wear away at their dynamic.

Synes det var en bra film selv om den hadde et par irritasjonsmomenter, men jeg digger slike filmer så den var verdt tiden min ;) Minnet litt om Fallout spillene, hvor folk er sperret inne i vaults mens verden over er bombet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Divide

Synes det var en bra film selv om den hadde et par irritasjonsmomenter, men jeg digger slike filmer så den var verdt tiden min ;) Minnet litt om Fallout spillene, hvor folk er sperret inne i vaults mens verden over er bombet.

Jeg likte også denne og har sett den 2 ganger. Får vondt i sjela av den. Den er rimelig rå til amerikansk kommersiell film å være.... Spesielt fascinerende å se hvordan de forandrer personliget under psykisk press...

Endret av Liquorice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...