Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2006 #701 Skrevet 1. april 2006 Men er det bare meg som har merket en kjempeforskjell på Jessica i det siste? hvor har det blitt av den Jessica som krangler og hisser seg opp over ingenting? før så ble hun jo sur og kalte folk det ene og det andre daglig... nå er hun så smørblid og fornøyd at det er jo helt utrolig Synes fortsatt det høres ut som svensk barnetv når hun prater da. har egentlig veldig sansen på Jessica, men synes hun er slem og teit mot Gabriella.
Annie Skrevet 1. april 2006 #702 Skrevet 1. april 2006 Linn har hatt den hittils beste uttalelsen: Når jeg kommer hjem skal jeg ta ut siliconen, klippe av meg håret og farge det brunt. Hun er lei bimbo Anna.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #703 Skrevet 1. april 2006 Jajaja det har du nok di feltmadrass! Men seriøst, om du ser i signaturen min så er ikke jeg den som venter til jeg gifter meg. Jeg skjønner bare ikke at noen, som ei bekjent av meg (nei ikke rhiakath:p) idoliserer jessica, syns hun er rå uansett hva hun gjør og tilogmed med sin fortid før bb. Dette er snakk om ei som forbanner dop og vold hver eneste dag. Men jessica er sikkert ei kjempejente, så vær så grei å ikke blås av meg huet. ← HVa mener du med "hennes fortid" ??Ble litt nysgjerrig her nå, tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg? Forøvrig så har jeg også sansen for Jessica, greit nok at hun gjør en del ting som jeg aldri ville gjort, men hun skaper liv og det er gøy å se på henne
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2006 #704 Skrevet 1. april 2006 Jeg leste på en side at hun hadde en fortid med vold og dop. Kanskje jeg blander henne med de andre voldsdømte, men narkodame var hun iallfall
Pimbila Skrevet 1. april 2006 #705 Skrevet 1. april 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/01/31/456390.html
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2006 #706 Skrevet 1. april 2006 Under dynen, men ikkepult? Syns jeg husker hun lå oppå en fyr også gjorde de ingenting, ja.
Marililja Skrevet 1. april 2006 #707 Skrevet 1. april 2006 Å nei... Gjorde den store feilen å se litt på Big Brother (ikke helt min stil...), og der oppdaget jeg jo Danne! For en kjekkas! Hadde jeg ikke vært "bortlovet" hadde jeg flyttet til Gävle og ventet på hans retur fra huset. Nå må jeg jo se hele tiden!
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #709 Skrevet 1. april 2006 At Samuel liker Sure-Gaby er mer enn jeg kan fatte.
Søtpotita Skrevet 1. april 2006 Forfatter #710 Skrevet 1. april 2006 Å nei... Gjorde den store feilen å se litt på Big Brother (ikke helt min stil...), og der oppdaget jeg jo Danne! For en kjekkas! Hadde jeg ikke vært "bortlovet" hadde jeg flyttet til Gävle og ventet på hans retur fra huset. Nå må jeg jo se hele tiden! ← han er ein skikkelig lekker sak, ja
Titti72 Skrevet 1. april 2006 #711 Skrevet 1. april 2006 På forrige fest så sugde Jessica han nye Robin (?) fyren på badet mens noen av de andre sto og så på. Og Anna hadde vist nærmest heiet!?! For en gjeng. BB bude ta affere her og skåne Jessica for sin egen destruktive oppførsel. Tenk når hun kommer ut og skal prøve å levet et normalt liv igjen. Og når hun blir voksen og tenker på å få barn. Jeg syns synd på den jentungen for hun aner ikke hva hun gjør mot seg selv.
Søtpotita Skrevet 1. april 2006 Forfatter #712 Skrevet 1. april 2006 Idag var det veldig artig å sjå på Sjølv om eg syns atferda til Jessica er heilt ekstrem, så blir det jo bra tv...Dei nye var eit frisk pust (dei svenske vel å merke). Greier ikkje heilt å bestemma meg for om eg syns Gabi er grei eller dumdidum... Danne er jo endå
monja Skrevet 1. april 2006 #713 Skrevet 1. april 2006 Idag var det veldig artig å sjå på Sjølv om eg syns atferda til Jessica er heilt ekstrem, så blir det jo bra tv...Dei nye var eit frisk pust (dei svenske vel å merke). Greier ikkje heilt å bestemma meg for om eg syns Gabi er grei eller dumdidum... Danne er jo endå ←
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #714 Skrevet 1. april 2006 Jeg fatter ikke at det går ann å være så billig som jessica
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #715 Skrevet 2. april 2006 Jessica ja..jeg er ikke enig i at BB skal blande seg inn å skåne henne fra seg selv jeg tror hun er som hun er, dette er ikke nye saker for henne tenker jeg. Etter det med Muffe og hun lovte å ikke drikke alkohol, samt hussjef rollen - ble hun mye bedre. Jeg likte henner overhodet ikke før det. Da bedret hun seg noe, men så kom hun nye inn og tilbake var vi. Som de andre jentene sa, de likte henne bare bedre og bedre før de igjen syns hun bare er slitsom. Og det skjønner jeg godt, hun tar mye plass virker det som. Syns egentlig litt synd på henne, virker ikke som om alt er helt fint. Gabbi liker jeg ikke. Hun syter og klager verre enn verst over det meste Og den måten hunhar behandlet Samuel på nå som hun fikk lyst på han nye Forøvrig skjønner jeg ikke helt hva det store er med Danne. Virker snill nok han, men ikke akkurat så veldig kjekk, smaken er som baken Spent på om det ender opp med at det blir noe mer action mellom Carina og Anton! Herregud jeg ser tydligvis for mye på BB
Søtpotita Skrevet 2. april 2006 Forfatter #716 Skrevet 2. april 2006 Forøvrig skjønner jeg ikke helt hva det store er med Danne. Virker snill nok han, men ikke akkurat så veldig kjekk, smaken er som baken ← What?
Amanlis Skrevet 2. april 2006 #717 Skrevet 2. april 2006 Trist at Therese gikk. Håper Jessica går neste søndag. Nå har ho brukt opp sjansen sine synes jeg.
Gjest synseren Skrevet 2. april 2006 #718 Skrevet 2. april 2006 Regnet med at Therese skulle ut denne gangen. Kommer til å savne den smittende latteren hennes . Ellers synes jeg hun kanskje var litt klagete og negativ til tider?
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #719 Skrevet 2. april 2006 Ikke den mest klagende da! Skulle ønske hun Gabriella var nominert. Hun ligger jo og griner og er sur og har personlige problemer hun ikke kan dele, så hun må bare være sånn sier hun. Hva gjør hun der inne da?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #720 Skrevet 2. april 2006 Var greit at Therese gjekk, eneste som har blitt vist av henne var når hun baksnakket andre i grunnen. Synst forøvrig at Boo er nydelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå