Søtpotita Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #601 Skrevet 26. mars 2006 Britt kom inn etter 14 dager, da hun Beate trekk seg. (Hun som lå med Dennis) ← Uff, ja det var vel slik...ting har visst gått i surr..
Søtpotita Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #602 Skrevet 26. mars 2006 Å, jeg ville ha Daniel der. Han virker sympatisk. Men det blir spennende med nye deltakere, og det der med ambassadør! Nå er det hula-hula fest. ← Ja, eg og ville ha Daniel der. Han verka veldig sympatisk og koseleg!! Dei nye deltakarane var jo...tja...hehe veit ikkje heilt kva eg skal sei..Men visste med eingong før dei opna kjeften kven av jentene som var norsk og kven som var svensk Han der 400-fyren verka tråkig
lillesky Skrevet 27. mars 2006 #603 Skrevet 27. mars 2006 Gabi ligger og gråter og vil ut. Stakkars henne. Samuel prøver og støtte henne. Gabi lå og sov. Gikk ut for å ta en røyk før hun gikk tilbake for å legge seg igjen. Da satt danne og Tatjana og pratet på sengen. Gabi gikk inn men ble kommandert ut av tatiana. " kan du gå ut herfra!? vi snakker!! hører du!? gå ut til vi er ferdige her!!" Gabi gikk alikevel å la seg. da satt tatiana og viste fingeren mot gabi (som lå under dyna). Etter at de endelig gikk ut ble Gabi liggende igjen å gråte. Tatiana og Jessica er fulle og har matkrig. Det ser ikke ut! Hverken de eller kjøkkenet. Ketsjup, sjokolade, mel utover og kjøleskapet åpent. Kan ikke skjønne at voksne mennesker kan gjøre sånt!
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #604 Skrevet 27. mars 2006 Er det nye folk i huset? Kan ikke se noe om det på bigbrådder.no, jeg.. er det hemmelig? :S
Søtpotita Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #606 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Og Tatiana jobbar med psykisk sjuke...Trudde ein måtte vera litt meir voksen då. Snakk om å vera møkkakjerring! Endret 27. mars 2006 av Årolilja
Søtpotita Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #608 Skrevet 27. mars 2006 Og angåande det med muffinsen med rygghåret til ekle Richard i..At Brita kunne finne på å sei at idèen av "genial" er ganske Det var ein discusting og stygg idè. Og ikkje noko anna enn mobbing. Hadde offeret vore nokon som var like tullete ala Samuel eller Richard sjølv så ville det ha vore anleis. Men når det er Gabi som alle visar tydleg at dei vil ha ut, så blir det faktisk mobbing. Hadde eg vore Gabi hadde eg klikka, syns ho tok det utruleg roleg. Jessica er verre enn den jævlegaste fjortis, som forsvarar alt ho gjer med at ho "er seg sjølv". Håpar verkeleg ikkje at det er ho som vinn. Må innrømma sjølv at eg i ein periode syns ho var artig, men no er ho berre kvalm og forstyrra
Gjest Nie i.i Skrevet 27. mars 2006 #609 Skrevet 27. mars 2006 Må innrømma sjølv at eg i ein periode syns ho var artig, men no er ho berre kvalm og forstyrra ← Helt enig med du! Syns ho har "tapt" seg siste ukene! Tatjana ser jo virkelig opp til Jessica, satt å såg på litt i natt og ho hang på Jessica som er klegg! Trur ho komme til å bli nominert i dag. Syns Samuel har tapt deg også jeg, han har meldt seg litt ut, og er liksom så seriøs med Gabbi. Blir spennende å se reaksjonen dems i dag når de andre komemr inn, jeg skal nesten vedde på at Linn kommer til å legge seg etter han venske kjekkasen.. Selv om hu sier at hu ikke går etter typer som er yngere enn seg selv. Trur hun begynner å bli en smule frustrert Ellers så begynner jeg å bli drit lei bedreviteren Therese, hun bare.. eeeeh atte eeeh jeg jeg jeg jeg Å Å Å Å Å ÅÅ!!!!! Hun snakker drit om alle hele tiden, jeg er så lei ho!! Håper ho blir nominert denne gangen. Nei jeg håper DANNE vinner i år jeg, han er en verdig vinner!!
Jens Skrevet 27. mars 2006 #610 Skrevet 27. mars 2006 Danne liker jeg ikke. Carine, Therese og Linn blir jeg flau av. De sitter kun og baksnakker. Linn er kanskje verst, for hun jatter alltid med alle, og meningene hennes forandrer seg etter hvem hun prater med. Richard har også tapt seg. Syns han virker mer og mer ekkel og usympatisk Tatiana blir nok nominert. Gabriella syns jeg skikkelig synd på, og skjønner ikke att hun holder ut. Begynner å heie på henne tror jeg. Jessica syns jeg er kul. Hadde aldri orket å omgås henne, men på tv er hun genial. Samuel, Anton og hvis det er noen flere jeg ikke har nevnt, bryr meg egentlig ikke.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #611 Skrevet 27. mars 2006 Har bare sett litt på BB. Er det noen som mobber Gabriella? Og hva var det med muffinsen?
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2006 #612 Skrevet 27. mars 2006 Hva er det som har skjedd med Jessica? før var hun rimelig bitchy i perioder, hissa seg opp og fikk stadige raseriutbrudd. nå er hun BARE bliiid og hyggelig. skikkelig smørblid liksom. koselig det, men synes ikke det er like gøy å se på nå
Annie Skrevet 27. mars 2006 #613 Skrevet 27. mars 2006 Og angåande det med muffinsen med rygghåret til ekle Richard i..At Brita kunne finne på å sei at idèen av "genial" er ganske Det var ein discusting og stygg idè. Og ikkje noko anna enn mobbing. Hadde offeret vore nokon som var like tullete ala Samuel eller Richard sjølv så ville det ha vore anleis. Men når det er Gabi som alle visar tydleg at dei vil ha ut, så blir det faktisk mobbing. Hadde eg vore Gabi hadde eg klikka, syns ho tok det utruleg roleg. Jessica er verre enn den jævlegaste fjortis, som forsvarar alt ho gjer med at ho "er seg sjølv". Håpar verkeleg ikkje at det er ho som vinn. Må innrømma sjølv at eg i ein periode syns ho var artig, men no er ho berre kvalm og forstyrra ← Syns det var fryktelig stygt og ekkelt gjort med håret i muffinsen. De sankt noen hakk hos meg da. Tatiana er bare for mye. Makan til oppvigler.
lillesky Skrevet 27. mars 2006 #614 Skrevet 27. mars 2006 Tatiana (siden hun er ny) og Gabi (siden hun klarte ukesoppdraget) er immune. På festen i natt fikk Jessica drikke, og da gikk det selvølgelig over stokk og stein. Tatiana klikka i fylla og hylte og ropte. Synes kjempesynd på Gabi, Tatiana og Jessica er kjempe ekle mot henne.
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2006 #615 Skrevet 27. mars 2006 Synes Bigbrother-"ledelsen" opptrer tragisk. De burde ta for seg jessica og diverse andre og si at det ikke er tillatt med mobbing i huset. de fyrer så jævlig oppunder tragisk oppførsel at det blir helt pinlig
lillesky Skrevet 27. mars 2006 #617 Skrevet 27. mars 2006 Og nå går det rykter om at det kommer en thailandsk bb- deltaker inn i huset: http://www.bigbrotherthailand.com/board/viewtopic.php?t=7845 Spennende!
Gjest Nie ii Skrevet 27. mars 2006 #618 Skrevet 27. mars 2006 Lurer på om det Thailand greiene har noe med det ambassabør greiene de snakket om i går? Tatiana går bare for langt , i dag har hun diskutert med Samuel fordi hun ikke liker Gabbi.. Som Samuel også sa at det er for dumt etter en uke og oppføre seg som hun gjør! Nå er hu vel immun denne uka men jeg tørr nesten vedde på at hu går ut neste helg for makan til kjerring trur jeg man skal lete lenge etter! Når man kommer inn i et sånt konsept bør man jo være litt ydmyk ovenfor de andre som har vært der i lang tid, men neeei ikke hun.. Siden Gabriella også er immun trur jeg kansje det er noen som kan få seg en overraskelse ved nomineringa i dag.. Håper på at Linn eller Therese må gå og Carina for den saks skyld.. Lille yndige,kom og se men ikke rør frk Dahl
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #619 Skrevet 27. mars 2006 Nå kom de nye inn.. Carina og hu norske kjenner hverandre i fra før!
Gjest synseren Skrevet 27. mars 2006 #620 Skrevet 27. mars 2006 Håper iallefall ikke at noen av de nye som kom inn i huset går av med seieren Blir litt urettferdig ovenfor de andre som har vært der dobbelt så lenge! Ellers er det kjekt med nye fjes!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå