lillesky Skrevet 31. mars 2006 #681 Skrevet 31. mars 2006 Han prater med alle, og det er liksom han som må holde samtalen i gang. Tja...vet ikke. Han sier han er vant til å både feste og drikke alkohol, men at han ikke vil "ta den helt ut" pga. kameraene (siden det Thailandsk-tv er mye strengere).
Gjest marthepia Skrevet 31. mars 2006 #683 Skrevet 31. mars 2006 Vil det forresten sei at Jessica har gjort det med 4 stk no? Muffe, Samuel, Robin og Per? Eller kven er han siste? Ho sa for ei stund tilbake at det var 3 stk? ← Jeg har ikke fått med meg at hun har ligget med Per... Løs tøs
Søtpotita Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #684 Skrevet 31. mars 2006 Jeg har ikke fått med meg at hun har ligget med Per... Løs tøs ← Ikkje eg heller, men det blir diskutert på www.bigbrother.no, og så sa ho sjølv noko om at ho hadde gjort det med tre stk (før Robin). Hadde det vore til dømes Linn som hadde gjort det med 4 stk, så hadde ho nok fått meir pes enn det Jessica har gjort.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #685 Skrevet 31. mars 2006 Fy faen for et horehus! Har ikke hatt tid til å se på denne uka, også den dagen jeg har tid går det ikke! Jeg blir vel beskyldt for å være misunnelig nå, men hva er det alle elsker jessica for? Hun var morsom før, men nå begynner det å bli gammelt og trøtt! Jeg syns det er mye koseligere å se på linn og de for de baksnakker hele dagen og er så ekle! De er ikke horer! :D
Søtpotita Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #686 Skrevet 31. mars 2006 Jeg blir vel beskyldt for å være misunnelig nå, men hva er det alle elsker jessica for? Hun var morsom før, men nå begynner det å bli gammelt og trøtt! Jeg syns det er mye koseligere å se på linn og de for de baksnakker hele dagen og er så ekle! De er ikke horer! :D ← Alle hatar "tantgjengen" (Linn, Therese, Carina og Gabriela) som sit og baksnakkar. Men noko må dei jo få gjera, kva anna skal dei snakka om? Når ein bur i eit hus med blåste folk så må ein jo få ut litt frustrasjon? Syns det er eit positivt tegn at dei stiller spørsmålstegn ved diverse sjuke atferder.. Men ok...bra tv blir det ikkje alltid
Gjest marthepia Skrevet 31. mars 2006 #687 Skrevet 31. mars 2006 Ikkje eg heller, men det blir diskutert på www.bigbrother.no, og så sa ho sjølv noko om at ho hadde gjort det med tre stk (før Robin). Hadde det vore til dømes Linn som hadde gjort det med 4 stk, så hadde ho nok fått meir pes enn det Jessica har gjort. ← Spørs på det ja...
Gjest 1111 Skrevet 31. mars 2006 #688 Skrevet 31. mars 2006 Jeg liker Jessica jeg, uansett hvor mye hun ligger rundt, så det så!
lillesky Skrevet 31. mars 2006 #689 Skrevet 31. mars 2006 Jeg har ikke fått med meg at hun har ligget med Per... Løs tøs ← Jeg tror de bare "tok på hverandre", første kvelden. Alle hatar "tantgjengen" (Linn, Therese, Carina og Gabriela) som sit og baksnakkar. Men noko må dei jo få gjera, kva anna skal dei snakka om? ← Og man får ganske mye info av sladringa til Linn og Therese når de er ute og røyker! Jeg hadde ikke fått med meg at Robin og Jessica hadde hatt oralsex før Therese fortalte det til Linn.
Gjest marthepia Skrevet 31. mars 2006 #690 Skrevet 31. mars 2006 Jeg liker Jessica jeg, uansett hvor mye hun ligger rundt, så det så! ← Noen liker henne. Mange jeg kjenner liker henne godt. Jeg synes bare a thun er sikkelig løs og en veldig til bråkmaker noen ganger. Men jeg har også sett henne der hun oppfører "ordentlig" og da liker jeg henne.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #691 Skrevet 31. mars 2006 Jeg liker Jessica jeg, uansett hvor mye hun ligger rundt, så det så! ← Jammen hun har jo ligget med fler bare der inne enn jeg har gjort i hele mitt liv
Nita Skrevet 31. mars 2006 #692 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Så det er du som er den nye moralministeren du hadde nok ikke likt meg heller, jeg har også ligget med flere enn deg.....mange flere ............. Jeg synes det er mer interessant å se hvordan han thai-fyren takler moralen (eller mangelen på) der inne, han får vel kultursjokk stakkars... før kvelden er omme Endret 31. mars 2006 av Nita
Gjest 1111 Skrevet 31. mars 2006 #693 Skrevet 31. mars 2006 Jammen hun har jo ligget med fler bare der inne enn jeg har gjort i hele mitt liv ← Og så? Skal jeg begynne å dømme mennesker etter hvor mange partnere de har?
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #694 Skrevet 31. mars 2006 Og så? Skal jeg begynne å dømme mennesker etter hvor mange partnere de har? ← Nei, men dette er jo tv, noen må en dømme
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #695 Skrevet 31. mars 2006 Så det er du som er den nye moralministeren du hadde nok ikke likt meg heller, jeg har også ligget med flere enn deg.....mange flere ............. Jeg synes det er mer interessant å se hvordan han thai-fyren takler moralen (eller mangelen på) der inne, han får vel kultursjokk stakkars... før kvelden er omme ← Jajaja det har du nok di feltmadrass! Men seriøst, om du ser i signaturen min så er ikke jeg den som venter til jeg gifter meg. Jeg skjønner bare ikke at noen, som ei bekjent av meg (nei ikke rhiakath:p) idoliserer jessica, syns hun er rå uansett hva hun gjør og tilogmed med sin fortid før bb. Dette er snakk om ei som forbanner dop og vold hver eneste dag. Men jessica er sikkert ei kjempejente, så vær så grei å ikke blås av meg huet.
Nita Skrevet 31. mars 2006 #696 Skrevet 31. mars 2006 Sender et slengkyss til Towelie det var jo mest fleip da, men jeg må nok innrømme at jeg har sansen for Jessica jeg også. Hun minner meg om sånne unger som gjør alt for at du skal bli sint på dem, fordi det blir for skummelt hvis folk sier de er glad i deg....de kunne jo svikte deg. Jeg ser en liten jente som på mange måter er livredd, men ikke har tenkt å gi seg uansett. Hun kan ha "sprøe" grunner for å mislike folk, men man vet iallefall at det er ekte....i motsetning til noen av de andre der inne
lillesky Skrevet 1. april 2006 #697 Skrevet 1. april 2006 Og apropos BB. Her er den babyen som ble født i Nederland: BB-fødsel.
lillesky Skrevet 1. april 2006 #698 Skrevet 1. april 2006 Og Anton er i Thailand: http://www.pantip.com/cafe/chalermthai/top.../A4246134-0.jpg
fiesta Skrevet 1. april 2006 #700 Skrevet 1. april 2006 jeg liker ikke jessica. syntes at therese er den som fortjener å vinne big brother
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå