Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dei hatt sex i natt? Ja, før Robin gjekk inn så "krangla" jo han og Anna om kven som skulle ta Jessica, og blei "einige" om at trekant var ein lur ting... Så eit oppdrag-oppdrag var det vel ikkje, det var vel heller meir eit "personleg oppdrag" frå Robin si side :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skulle greid det helt fint - å være uten sex mener jeg!

Men ikke jeg :sjenert:

Skrevet

Vil det forresten sei at Jessica har gjort det med 4 stk no? :overrasket:

Muffe, Samuel, Robin og Per? Eller kven er han siste? Ho sa for ei stund tilbake at det var 3 stk?

Skrevet
Men ikke jeg  :sjenert:

Mulig jeg tenker litt annerledes siden jeg har samboer hjemme, men poenget mitt er at jeg ikke ville hatt sex på TV og "med hvem som helst" uansett...

Skrevet
Har dei hatt sex i natt? Ja, før Robin gjekk inn så "krangla" jo han og Anna om kven som skulle ta Jessica, og blei "einige" om at trekant var ein lur ting... Så eit oppdrag-oppdrag var det vel ikkje, det var vel heller meir eit "personleg oppdrag" frå Robin si side  :ler:

:overrasket:

Fikk forresten sjokk når jeg hørte hva Anna sa når hun lå i senga sammen med Tommy på slutten av TV-sendinga igår. Det med at hvis han pirret henne så måtte hun ha kxxxx.

Makan :riste:

Skrevet

Fikk forresten sjokk når jeg hørte hva Anna sa når hun lå i senga sammen med Tommy på slutten av TV-sendinga igår. Det med at hvis han pirret henne så måtte hun ha kxxxx.

Håpar ingen av hennar framtidige elevar ser på... :ler:

Skrevet
:overrasket:

Trodde det var Jessica som sa det. :overrasket:

Skrevet

Er Jessica og han der nye blitt kjærester eller?

Skrevet

Ja, hun lærerstudenten Anna må gjøre et fabelaktig inntrykk på potensielle fremtidige arbeidsgivere.... :ironi:

Skrevet

Er så lei disse dumme og deilige bimboene jeg :frustrert: Så på det innslaget med noen av de tidligere deltagerne, bl.a. Wenche, blir helt flau av sånne lamme kvinnfolk som ikke har noen andre tanker i hodet enn å ta seg ut! Men, det er vel det som er bra TV......Syns hun andre nye virker OK da, men det syntes jeg om Tatiana når hun kom inn også og det inntrykket forandret seg ganske fort for å si det sånn :overrasket: Føy for et vesen! Bra hun gikk ut. Skjønte vel selv at hun ikke var populær blant de andre, foruten Jessica da.

Skrevet

Tydligvis er det noen som synes at blonde bimboer er bra tv. Det virker jo som mange her inne ser på denne skiten.

Skrevet

Ja, huff, jeg som ikke skulle se en eneste episode har sett alle den siste uken :ler:

(Og jeg er nok av dem få som har sansen for Jessica).

Skrevet

Hvem har egentlig hatt sex med hvem der inne nå...?

Skrevet

Anton reiser til Thailand i morgen (fredag):

Tvangsflyttes til Thailand

...eller er det 1. april-spøk? ;)

(bortsett fra at Thailand ikke har 1. april-spøker)

Skrevet
Anton reiser til Thailand i morgen (fredag):

Tvangsflyttes til Thailand

...eller er det 1. april-spøk? ;)

(bortsett fra at Thailand ikke har 1. april-spøker)

Er nok ikke kødd, nei! Nå har Anton reist og resten av gjengen står på hodet for å vaske huset reint til Boo-et-eller-annet ankommer :sjarmor: .

Gjest Gjest
Skrevet
Hvem har egentlig hatt sex med hvem der inne nå...?

Vet ikke, men jeg zappa innom i går og da drev Jessica (?) i alle fall på og ga en gutt en skikkelig BJ samtidig som andre lå og sov i samme rom..... :overrasket:

Bra underholdning! :ironi:

IdaCra

Skrevet

Boo fra Thailand har kommet inn i huset! :hoppe: Virker til å være en kul fyr. :)

Skrevet
Boo fra Thailand har kommet inn i huset! :hoppe: Virker til å være en kul fyr. :)

Korleis verkar han kul? Trur du han kjem til å få sjokk på neste fest? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...