Søtpotita Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #661 Skrevet 29. mars 2006 Har dei hatt sex i natt? Ja, før Robin gjekk inn så "krangla" jo han og Anna om kven som skulle ta Jessica, og blei "einige" om at trekant var ein lur ting... Så eit oppdrag-oppdrag var det vel ikkje, det var vel heller meir eit "personleg oppdrag" frå Robin si side
monja Skrevet 29. mars 2006 #662 Skrevet 29. mars 2006 Jeg skulle greid det helt fint - å være uten sex mener jeg! ← Men ikke jeg
Søtpotita Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #663 Skrevet 29. mars 2006 Vil det forresten sei at Jessica har gjort det med 4 stk no? Muffe, Samuel, Robin og Per? Eller kven er han siste? Ho sa for ei stund tilbake at det var 3 stk?
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 #665 Skrevet 29. mars 2006 Men ikke jeg ← Mulig jeg tenker litt annerledes siden jeg har samboer hjemme, men poenget mitt er at jeg ikke ville hatt sex på TV og "med hvem som helst" uansett...
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 #666 Skrevet 29. mars 2006 Har dei hatt sex i natt? Ja, før Robin gjekk inn så "krangla" jo han og Anna om kven som skulle ta Jessica, og blei "einige" om at trekant var ein lur ting... Så eit oppdrag-oppdrag var det vel ikkje, det var vel heller meir eit "personleg oppdrag" frå Robin si side ← Fikk forresten sjokk når jeg hørte hva Anna sa når hun lå i senga sammen med Tommy på slutten av TV-sendinga igår. Det med at hvis han pirret henne så måtte hun ha kxxxx. Makan
Søtpotita Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #667 Skrevet 29. mars 2006 Fikk forresten sjokk når jeg hørte hva Anna sa når hun lå i senga sammen med Tommy på slutten av TV-sendinga igår. Det med at hvis han pirret henne så måtte hun ha kxxxx. Makan ← Håpar ingen av hennar framtidige elevar ser på...
Annie Skrevet 29. mars 2006 #668 Skrevet 29. mars 2006 Fikk forresten sjokk når jeg hørte hva Anna sa når hun lå i senga sammen med Tommy på slutten av TV-sendinga igår. Det med at hvis han pirret henne så måtte hun ha kxxxx. Makan ← Trodde det var Jessica som sa det.
Little sister Skrevet 29. mars 2006 #669 Skrevet 29. mars 2006 Er Jessica og han der nye blitt kjærester eller?
Abr@xas Skrevet 30. mars 2006 #670 Skrevet 30. mars 2006 Ja, hun lærerstudenten Anna må gjøre et fabelaktig inntrykk på potensielle fremtidige arbeidsgivere....
Aeriana Skrevet 30. mars 2006 #671 Skrevet 30. mars 2006 Er så lei disse dumme og deilige bimboene jeg Så på det innslaget med noen av de tidligere deltagerne, bl.a. Wenche, blir helt flau av sånne lamme kvinnfolk som ikke har noen andre tanker i hodet enn å ta seg ut! Men, det er vel det som er bra TV......Syns hun andre nye virker OK da, men det syntes jeg om Tatiana når hun kom inn også og det inntrykket forandret seg ganske fort for å si det sånn Føy for et vesen! Bra hun gikk ut. Skjønte vel selv at hun ikke var populær blant de andre, foruten Jessica da.
punktom Skrevet 30. mars 2006 #672 Skrevet 30. mars 2006 Tydligvis er det noen som synes at blonde bimboer er bra tv. Det virker jo som mange her inne ser på denne skiten.
Gjest 1111 Skrevet 30. mars 2006 #673 Skrevet 30. mars 2006 Ja, huff, jeg som ikke skulle se en eneste episode har sett alle den siste uken (Og jeg er nok av dem få som har sansen for Jessica).
Trampe Skrevet 30. mars 2006 #674 Skrevet 30. mars 2006 Hvem har egentlig hatt sex med hvem der inne nå...?
lillesky Skrevet 30. mars 2006 #675 Skrevet 30. mars 2006 Jessicas nye BB-flørt. "De har bare hatt munnsex" sa Therese til Linn under morgen-røyken i dag...
lillesky Skrevet 30. mars 2006 #676 Skrevet 30. mars 2006 Anton reiser til Thailand i morgen (fredag): Tvangsflyttes til Thailand ...eller er det 1. april-spøk? (bortsett fra at Thailand ikke har 1. april-spøker)
NullHull Skrevet 31. mars 2006 #677 Skrevet 31. mars 2006 Anton reiser til Thailand i morgen (fredag): Tvangsflyttes til Thailand ...eller er det 1. april-spøk? (bortsett fra at Thailand ikke har 1. april-spøker) ← Er nok ikke kødd, nei! Nå har Anton reist og resten av gjengen står på hodet for å vaske huset reint til Boo-et-eller-annet ankommer .
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #678 Skrevet 31. mars 2006 Hvem har egentlig hatt sex med hvem der inne nå...? ← Vet ikke, men jeg zappa innom i går og da drev Jessica (?) i alle fall på og ga en gutt en skikkelig BJ samtidig som andre lå og sov i samme rom..... Bra underholdning! IdaCra
lillesky Skrevet 31. mars 2006 #679 Skrevet 31. mars 2006 Boo fra Thailand har kommet inn i huset! Virker til å være en kul fyr.
Søtpotita Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #680 Skrevet 31. mars 2006 Boo fra Thailand har kommet inn i huset! Virker til å være en kul fyr. ← Korleis verkar han kul? Trur du han kjem til å få sjokk på neste fest?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå