Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp, jeg har fått alvorlige allergiske reaksjoner av Tatiana (og Jessica). Iiik!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de nye ryker etterhvert, av de fire som kom inn nå sist er det jo bare Gabriella igjen. Hun Tatiana er virkelig irriterende, ta så mye plass etter få dager er jo rett og slett frekt. Tror nok hun blir nominert neste uke når hun ikke lenger er immun.

Synes det er litt kjedelig nå jeg, så håper de nye kan skape litt action! Vedder på at Linn rimelig kjapt prøver seg på han ene nye gutten.

Skrevet
Vedder på at Linn rimelig kjapt prøver seg på han ene nye gutten.

Jeg vedder ikke i mot :ler:

Gjest synseren
Skrevet

Synes det er litt kjedelig nå jeg, så håper de nye kan skape litt action! Vedder på at Linn rimelig kjapt prøver seg på han ene nye gutten.

Synes også det har vært litt kjedelig i det siste derfor er det kjekt når det kommer nye inn.

Det du sier om Linn stemmer sikkert :ler:.

Skrevet

Tatiana vil reisa heim, ho savnar visst kjæresten for mykje...Yess :danse:

Gjest Gjest
Skrevet
Tatiana vil reisa heim, ho savnar visst kjæresten for mykje...Yess  :danse:

Hæ?

30 år, og ikke klare å være borte fra kjæresten en uke en gang? Hvor mye har de egentlig tenkt igjennom deltakelsen på forhånd?

Skrevet

Enig i at dette ikke er underholdning. En annen ting jeg ikke makter er slafsing og de gjør jo ikke annet enn å proppe trynet med mat.

Skrevet

Tatiana har forlatt huset.

Kan ikke si jeg er skuffet over det. At en 30-åring kan oppføre seg sånn som hun gjorde i huset er ikke akseptabelt.

Skrevet

Passet meg bra at hun gikk ut. Likte henne ikke i det hele tatt. Utrolig pinglete å gå ut etter ei uke forresten.

Skrevet

Kanskje det var en del av spillet at ho ikke skulle være der lenger enn i en uke.

Therese, Jessica og Samuel er nominerte, hvem håper dere går nå?

Gjest Nie ii
Skrevet

Håper Therese går nå!

Hu gjør ikke anna enn å prate drit om andre, og er så lei måten hu prater på (eeehh ehhh atte eeeeh men jeg og jeg og jeg mener jeg vet osv..)og at hu er en bedreviter hele tiden.

Skrevet
Håper Therese går nå!

Hu gjør ikke anna enn å prate drit om andre, og er så lei måten hu prater på (eeehh ehhh atte eeeeh men jeg og jeg og jeg mener jeg vet osv..)og at hu er en bedreviter hele tiden.

Enig med du

Skrevet

Jeg har ikke sett hver dag - bare sånn av og til - men hvordan i alle dager klarer Carina å motstå Anton....sukk...han er jo bare rålekker! Sitter på sengekanten og stryker på henne og godsnakker....jegf hadde dratt han under dyna med en gang :ha ha ha....

Skrevet

Litt småteit å gå ut av huset etter en uke da, tenker de ikke nøye igjennom dette på forhånd da? Men nå likte ikke jeg Tatiana (det virker det ikke som noen gjorde) så det er helt greit.

For meg er det det samme hvem av de tre nominerte som går ut, ikke overbegeistra for noen av dem. Men Therese prater da fryktelig saaaakte og omstendelig, gjør hun ikke? Hun kan godt gå for min del, ikke mye gøy å se av henne uansett.

Skrevet

skal det komme inn en deltaker fra Thailanske BB???Og, skal Anton til Thailand??

Skrevet

Jeg liker ingen av de nye, de burde gå før noen av de etablerte uannsett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...