Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #561 Skrevet 23. mars 2006 På bloggen til Muffe ( big brother siden) virker det jo ikke som om han har blitt sammen med hu jenta på utsiden, han skriver jo at han savner Jessica og de andre i "La Familia" og at om han hadde fått sjangsen hadde han gått inn igjen med en gang.
sunshine-t Skrevet 23. mars 2006 #563 Skrevet 23. mars 2006 Uansett om folk ser på progtammet til vanlig eller ei, så blir jo mange nyskjerrig av sånn her rykter. Og de vil de jo skru over, mange av de. Ei venninne av meg har BB24, men ville ikke si noe om hva som hadde skjedd i huset i dag. Tosk... Heheh!! Jeg er jo ikke nyskjerrig av meg jeg liksom..
Amanlis Skrevet 23. mars 2006 #564 Skrevet 23. mars 2006 Jeg er fryktelig nysgjerrig nå! Har litt sånn skrekkblandet følelse! Dette vil bare være fullstendig katastrofe... Og hvis hun er gravid: Hvordan skal de finne ut om det er Muffe eller Samuel som er faren?? Og Samuel har et "forhold" til Gabriela nå... Og kanskje har Muffe funnet tilbake til dama på utsiden... ← Huff!!
sunshine-t Skrevet 23. mars 2006 #565 Skrevet 23. mars 2006 Viss det er tvil om hvem som er faren, så hva med å ta en farskapstest da? Kan da umulig være så utrolig vanskelig...
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #566 Skrevet 23. mars 2006 Ærlig talt. dette er voksne folk så hvorfor skal man synes så synd på henne? Hun oppfører seg som en h.... og som, man reder ligger man. Er det mulig å være så lite ansvarsfull og ikke beskytte seg slik som de pu....... rundt i det huset. Til neste år burde jentene bli satt på tvunget prevansjon ( fått p - sprøyta) før de gikk inn i huset.
Gjest Frigg Skrevet 23. mars 2006 #567 Skrevet 23. mars 2006 Jeg tror ikke noe som helst av det som skjer i BB huset sjokkerer lenger. Og så på side2.no at Jessica skal få besøk av leger i bb huset for å undersøke. "Leger inn i BB-huset" fra side2.no
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #568 Skrevet 23. mars 2006 Og så på side2.no at Jessica skal få besøk av leger i bb huset for å undersøke. "Leger inn i BB-huset" fra side2.no ← Hvorfor må de ha leger inn i huset for det ?? Funker ikke en vanlig graviditetstest ??
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #569 Skrevet 23. mars 2006 Får håpe hu har vett nok til å kutte ut røyken og drikkinga da Skjønt jeg har vel mine tvil... Hvordan er det mulig å bli så "blond"
Gjest Frigg Skrevet 23. mars 2006 #570 Skrevet 23. mars 2006 Hvorfor må de ha leger inn i huset for det ?? Funker ikke en vanlig graviditetstest ?? ← Kanskje for å finne ut hvor langt på vei hun er da. Og for å bekrefte graviditeten. Hvis det er veldig tidlig er det ikke sikkert en slik hjemmetest viser riktig.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #571 Skrevet 23. mars 2006 Kanskje for å finne ut hvor langt på vei hun er da. Og for å bekrefte graviditeten. Hvis det er veldig tidlig er det ikke sikkert en slik hjemmetest viser riktig. ← Om det er veldig tidlig kan ikke legen se mer enn en hjemmetest kan
Gjest Frigg Skrevet 23. mars 2006 #572 Skrevet 23. mars 2006 Om det er veldig tidlig kan ikke legen se mer enn en hjemmetest kan ← Hørt om ultralyd? De har nå vel uansett sine metoder. Men mest sannsynligvis må vi bare vente og se.
Gjest Frigg Skrevet 23. mars 2006 #573 Skrevet 23. mars 2006 Hvordan er det mulig å bli så "blond" ← Må være kjemikaliene i blekemiddlet som har etset på hjernen. Eller noe slikt.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #574 Skrevet 23. mars 2006 Hørt om ultralyd? De har nå vel uansett sine metoder. Men mest sannsynligvis må vi bare vente og se. ← Er hun 4 uker på vei vil en hjemmetest gi svaret ;-) Og man ser ingenting på UL når man er 4 uker på vei som man ikke kan fastslå med en urinprøve. Er hun under 4 uker vil hverken urinprøve eller UL gi no sikkert indikasjon på at hun er gravid.
Gjest Lizzi Skrevet 23. mars 2006 #575 Skrevet 23. mars 2006 Det er da ingen katastrofe om Jessika er gravid. Dersom hun ikke velger abort så er jeg sikker på at hun kommer til å bli en flott mamma. Hun vet hun har endel problemer og jeg tror hun er ressurssterk nok til å ta tak i det dersom situasjonen er så at hun skal bli mor. Angående Muffe så vil han sikkert stille opp dersom han er faren. Men jeg tror neppe at ett forhold dem imellom vil vare uansett.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #576 Skrevet 23. mars 2006 Det er da ingen katastrofe om Jessika er gravid. Dersom hun ikke velger abort så er jeg sikker på at hun kommer til å bli en flott mamma. Hun vet hun har endel problemer og jeg tror hun er ressurssterk nok til å ta tak i det dersom situasjonen er så at hun skal bli mor. Angående Muffe så vil han sikkert stille opp dersom han er faren. Men jeg tror neppe at ett forhold dem imellom vil vare uansett. ← Hvordan definerer du ressursterk egentlig :klø: En som pu.. rundt ( hun kan neppe vite hvem som er faren i dette tilfellet før en dna test foreligger), har vært på kant med loven,melder seg på noe så hjernedødt som big brother, super alkohol , damper og oppfører seg som en sjøulk er ihvertfall over min fatteevne.
Gjest Frigg Skrevet 23. mars 2006 #577 Skrevet 23. mars 2006 Er hun 4 uker på vei vil en hjemmetest gi svaret ;-) Og man ser ingenting på UL når man er 4 uker på vei som man ikke kan fastslå med en urinprøve. Er hun under 4 uker vil hverken urinprøve eller UL gi no sikkert indikasjon på at hun er gravid. ← Men siden du tydeligvis vet alt om slike ting hvorfor i alle verden spør du så mange spørsmål?! Som du allerede vet svaret på uansett. Eller påstår vet svaret på. Mye gnål for ingenting med andre ord. Det er nå også vanlig med en legeundersøkelse når man blir gravid. Og tvnorge har vel sine grunner.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #578 Skrevet 23. mars 2006 Hun samlet alle i sofaen nå å fortalte at hun ikke var gravid,hadde tatt to tester i dag og begge var negative....
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #579 Skrevet 23. mars 2006 Men siden du tydeligvis vet alt om slike ting hvorfor i alle verden spør du så mange spørsmål?! Som du allerede vet svaret på uansett. Eller påstår vet svaret på. Mye gnål for ingenting med andre ord. Det er nå også vanlig med en legeundersøkelse når man blir gravid. Og tvnorge har vel sine grunner. ← Hvor har jeg spurt så mange spm om slike ting da? Jeg har kun svart på spm.. det er flere gjester her vettu..
Gjest Lizzi Skrevet 23. mars 2006 #580 Skrevet 23. mars 2006 Hvordan definerer du ressursterk egentlig :klø: En som pu.. rundt ( hun kan neppe vite hvem som er faren i dette tilfellet før en dna test foreligger), har vært på kant med loven,melder seg på noe så hjernedødt som big brother, super alkohol , damper og oppfører seg som en sjøulk er ihvertfall over min fatteevne. ← Jessica ser da virkelig ut til å være en intelligent ung dame som sier sin mening og vet hva hun vil. I tillegg er hun omsorgsfull og snill. Det er kriterier som jeg tillegger det å være ressurssterk. Att hun har vært på kant med loven osv., vil jo ikke si at det alltid vil være slik? Jeg har nok vært litt lik Jessica i min ungdom, men er da en helt normal mor i dag. Men nå ser jeg jo nede på siden her at hun ikke er gravid....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå