Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Men nå har det jo kommet inn ei blondine...

Skrevet
Men nå har det jo kommet inn ei blondine...

Jepp! Ny deltaker inne i huset! :hoppe:
Gjest Gjest
Skrevet

Da ble det ingen Muffe da... Første inntrykket av hun nye er at hun IKKE passer inn der, hun er jo ganske mye eldre enn de andre også

Skrevet

Oj :overrasket: Nå må jeg inn og sjekke nettsiden til Big Brother.

Skrevet
Oj  :overrasket:  Nå må jeg inn og sjekke nettsiden til Big Brother.

Det måtte jeg også :ler: . Hun skal få slite med å komme seg inn i gjengen tror jeg, den eneste som sikkert kommer til å være grei er Daniel tror jeg. Han skal jo være så politisk korrekt med alt mulig.

Hva er dette med line-dance, har de det i oppdrag???

Gjest Gjest
Skrevet

Ja de skal ha et cowboy show på søndag, med dans og sang. Therese og Anton skriver tekst iallefall. Richard og Carina skal synge

Skrevet

Takk :) . Hørtes gøy ut, jeg har danset line-dance så det blir gøy å se!

Skrevet

Typisk er det ein ny svenske, slik var det ifjor også, det kom inn nye svenskar som perler på ei forbanna snor :(

Skrevet

Dette er kanskje litt upopulært å si, men jeg liker svenskene jeg, liker å høre på svensk, også lager de litt liv. De norske har vært hakket kjedeligere synes jeg (nå så ikke jeg i fjor da).

Skrevet

Hva er en bitch? Hva må Therese gjøre når hun blir valgt som bitch?

ser på litt sånn av og til jeg.. ;)

Skrevet
Typisk er det ein ny svenske, slik var det ifjor også, det kom inn nye svenskar som perler på ei forbanna snor :(

Det var jo en svensk jente som gikk da - så det er vel ikke så innmari rart at hun blir erstattet av en annen svensk jente?! :sjenert:

Skrevet
Det var jo en svensk jente som gikk da - så det er vel ikke så innmari rart at hun blir erstattet av en annen svensk jente?! :sjenert:

Det har ikkje alltid vore slik....

Skrevet (endret)

Har fått litt sansen for Daniel... :) Og Anton verkar å vera veldig sympatisk, Danne syns eg faktisk har tapt seg...

Endret av Årolilja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...