Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, syntes det var flaut med puppene til Angelica som hun ikke dekte til... Stakkars mamman.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler::ler:

Det så ut som om ho ikke likte det selv heller. Den buksa var så lav at det var like før sprekken syntes.

Skrevet

Gamle-Daniel er peeen :sjarmor:

Skrevet

Har Muffe og Anton damer på utsiden eller er det jeg som har misforstått nå?

Skrevet

De har visstnok det. Eller hadde.... Jeg hadde ikke fortsatt i et forhold hadde jeg vært dama på utsiden..

Skrevet
Gamle-Daniel er peeen  :sjarmor:

:Nikke: :Nikke:

Har Muffe og Anton damer på utsiden eller er det jeg som har misforstått nå?

Muffe møtte ei 3 uker før han gikk ut. Han og Jessica snakker om det på BB 24/7 nå. ;) Muffe liker visst Jessica veldig godt...

Anton har ikke kjæreste han heller, men forsto det sånn at han også hadde møtt ei like før han gikk inn.

Skrevet

Jeg syns det er rart at ikke Linn har gått ut for lenge siden...

Skrevet
Jeg syns det er rart at ikke Linn har gått ut for lenge siden...

Morten sa at Linn er en sånn deltaker som de der inne ikke liker, men de der ute liker. Men det var jo veldig likt mellom henne og Angelica denne gangen (Angelica fikk 1% mer stemmer), så det spørs om ikke Linn går ut neste gang!
Skrevet
De har visstnok det. Eller hadde.... Jeg hadde ikke fortsatt i et forhold hadde jeg vært dama på utsiden..

Akkurat det har jeg sagt til mannen flere ganger når vi har sett på :)

Skrevet

Valgte angelica å gå inn i sonen i går?

jeg kan ikke fordra linn, hun er forferdelig...

Merker jo at muffe begynner å like jessica litt da. herregud for en oppførsel på henne innimellom forresten :)

Skrevet
Valgte angelica å gå inn i sonen i går?

jeg kan ikke fordra linn, hun er forferdelig...

Merker jo at muffe begynner å like jessica litt da. herregud for en oppførsel på henne innimellom forresten :)

Sonen eksisterer visstnok ikke lengre. Linn er falsk, er enig med alle hun prater med. Jeg tror at Muffe begynner å bli litt lei av nykkene og alt dramaet med Jessica. Fint at Daniel kom inn igjen, han er søt.

Skrevet

Sonen er ikke lenger, nei.

Muffe of Jessica snakket i går om kjærlighet. At Muffe møtte ei 3 uker før han gikk inn, men at han liker Jessica veldig godt. Han sa også at Jessica blir for mye for han.

Skrevet

Æsj, åt verkeleg Kristian gørra som kjem ut av kvisene? Iallfall i følge den der "ting som aldri har vore vist" på liven igår... :kvalm:

Skrevet
Sonen er ikke lenger, nei.

Muffe of Jessica snakket i går om kjærlighet. At Muffe møtte ei 3 uker før han gikk inn, men at han liker Jessica veldig godt. Han sa også at Jessica blir for mye for han.

jeg blir litt frustrert fordi ikke jessica kan ta seg litt sammen hvis hun virkelig vil ha muffe. han var jo litt på glid, men hun skremmer han jo vekk med alt dramaet og alle utbruddene...

Skrevet
jeg blir litt frustrert fordi ikke jessica kan ta seg litt sammen hvis hun virkelig vil ha muffe. han var jo litt på glid, men hun skremmer han jo vekk med alt dramaet og alle utbruddene...

Signerer

Skrevet

Big Brother deltakerne er sløsing med oksygen.

Skrevet
:ler:  :ler:

Det så ut som om ho ikke likte det selv heller. Den buksa var så lav at det var like før sprekken syntes.

:ler:, uff ja - hun var litt av ett syn igår...

Skrevet
Æsj, åt verkeleg Kristian gørra som kjem ut av kvisene? Iallfall i følge den der "ting som aldri har vore vist" på liven igår... :kvalm:

:overrasket:

Det fikk jeg ikke med meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...