lillesky Skrevet 26. februar 2006 #241 Skrevet 26. februar 2006 Huff, syntes det var flaut med puppene til Angelica som hun ikke dekte til... Stakkars mamman.
Amanlis Skrevet 26. februar 2006 #242 Skrevet 26. februar 2006 Det så ut som om ho ikke likte det selv heller. Den buksa var så lav at det var like før sprekken syntes.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #244 Skrevet 26. februar 2006 Har Muffe og Anton damer på utsiden eller er det jeg som har misforstått nå?
Annie Skrevet 26. februar 2006 #245 Skrevet 26. februar 2006 De har visstnok det. Eller hadde.... Jeg hadde ikke fortsatt i et forhold hadde jeg vært dama på utsiden..
lillesky Skrevet 26. februar 2006 #246 Skrevet 26. februar 2006 Gamle-Daniel er peeen ← :Nikke: Har Muffe og Anton damer på utsiden eller er det jeg som har misforstått nå? ← Muffe møtte ei 3 uker før han gikk ut. Han og Jessica snakker om det på BB 24/7 nå. Muffe liker visst Jessica veldig godt... Anton har ikke kjæreste han heller, men forsto det sånn at han også hadde møtt ei like før han gikk inn.
Gjest Tanita Skrevet 26. februar 2006 #248 Skrevet 26. februar 2006 Jeg syns det er rart at ikke Linn har gått ut for lenge siden...
lillesky Skrevet 27. februar 2006 #249 Skrevet 27. februar 2006 Jeg syns det er rart at ikke Linn har gått ut for lenge siden... ← Morten sa at Linn er en sånn deltaker som de der inne ikke liker, men de der ute liker. Men det var jo veldig likt mellom henne og Angelica denne gangen (Angelica fikk 1% mer stemmer), så det spørs om ikke Linn går ut neste gang!
Impala Skrevet 27. februar 2006 #250 Skrevet 27. februar 2006 De har visstnok det. Eller hadde.... Jeg hadde ikke fortsatt i et forhold hadde jeg vært dama på utsiden.. ← Akkurat det har jeg sagt til mannen flere ganger når vi har sett på
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #251 Skrevet 27. februar 2006 Valgte angelica å gå inn i sonen i går? jeg kan ikke fordra linn, hun er forferdelig... Merker jo at muffe begynner å like jessica litt da. herregud for en oppførsel på henne innimellom forresten
Aeriana Skrevet 27. februar 2006 #252 Skrevet 27. februar 2006 Valgte angelica å gå inn i sonen i går? jeg kan ikke fordra linn, hun er forferdelig... Merker jo at muffe begynner å like jessica litt da. herregud for en oppførsel på henne innimellom forresten ← Sonen eksisterer visstnok ikke lengre. Linn er falsk, er enig med alle hun prater med. Jeg tror at Muffe begynner å bli litt lei av nykkene og alt dramaet med Jessica. Fint at Daniel kom inn igjen, han er søt.
lillesky Skrevet 27. februar 2006 #254 Skrevet 27. februar 2006 Sonen er ikke lenger, nei. Muffe of Jessica snakket i går om kjærlighet. At Muffe møtte ei 3 uker før han gikk inn, men at han liker Jessica veldig godt. Han sa også at Jessica blir for mye for han.
Søtpotita Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #255 Skrevet 27. februar 2006 Æsj, åt verkeleg Kristian gørra som kjem ut av kvisene? Iallfall i følge den der "ting som aldri har vore vist" på liven igår...
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #256 Skrevet 27. februar 2006 Sonen er ikke lenger, nei. Muffe of Jessica snakket i går om kjærlighet. At Muffe møtte ei 3 uker før han gikk inn, men at han liker Jessica veldig godt. Han sa også at Jessica blir for mye for han. ← jeg blir litt frustrert fordi ikke jessica kan ta seg litt sammen hvis hun virkelig vil ha muffe. han var jo litt på glid, men hun skremmer han jo vekk med alt dramaet og alle utbruddene...
nat26 Skrevet 27. februar 2006 #257 Skrevet 27. februar 2006 jeg blir litt frustrert fordi ikke jessica kan ta seg litt sammen hvis hun virkelig vil ha muffe. han var jo litt på glid, men hun skremmer han jo vekk med alt dramaet og alle utbruddene... ← Signerer
Superlammet Skrevet 27. februar 2006 #258 Skrevet 27. februar 2006 Big Brother deltakerne er sløsing med oksygen.
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #259 Skrevet 27. februar 2006 Det så ut som om ho ikke likte det selv heller. Den buksa var så lav at det var like før sprekken syntes. ← , uff ja - hun var litt av ett syn igår...
Ephemera Skrevet 27. februar 2006 #260 Skrevet 27. februar 2006 Æsj, åt verkeleg Kristian gørra som kjem ut av kvisene? Iallfall i følge den der "ting som aldri har vore vist" på liven igår... ← Det fikk jeg ikke med meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå