NiceOrNothing Skrevet 16. januar #461 Del Skrevet 16. januar Atheena skrev (På 2.1.2024 den 18.58): Ja bare ref. hun som ble drept av eksen i Elverum. Jeg vet ikke så mye om bakmannen, men han er tydeligvis en av disse gærningene som ikke gir seg. Å hun som ble drept i Øygarden , Bergen . Der hadde eksen hatt 4 kontaktforbud . Det første rundt 2010. Så ingen tvil om at hevntanker ofte varer og eskalerer over tid 😔 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 17. januar #462 Del Skrevet 17. januar NiceOrNothing skrev (12 timer siden): Å hun som ble drept i Øygarden , Bergen . Der hadde eksen hatt 4 kontaktforbud . Det første rundt 2010. Så ingen tvil om at hevntanker ofte varer og eskalerer over tid 😔 Ja det er grusomt. Så derfor er ikke motivet helt fair out, bortsett fra at i slike saker så vil det ofte gå utover eksen og ikke en som har hatt et forhold med eksen. Men kvinner som er redd for tidligere ekser tør jo ofte heller ikke å gå inn i nye forhold fordi de vet at da kan situasjonen eskalere veldig. Hun i Øygarden hadde barn å ta hensyn til også, selv om man opplever trusler osv så er det ikke slik at BV automatisk tar parti med mor, de mener ofte at barnefar må få ha samvær med barna sine og det gjør slike saker veldig komplekse for den voldsutsatte kvinnen. Som må forholde seg til en slik eks og ofte må holde fienden "nær" for å ikke eskalere eller skape situasjoner som trigger. Hun hadde trukket tilbake besøksforbudet også og det gjør ofte kvinner i disse situasjonene fordi det gjør de mer utrygge enn trygge å ha et høyt konfliktnivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dude1996 Skrevet 11. februar #463 Del Skrevet 11. februar Veldig dumt at politiet ikke trodde på Jonas. Det hadde hjulpet mye i saken. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 13. februar #464 Del Skrevet 13. februar Dude1996 skrev (På 11.2.2024 den 23.06): Veldig dumt at politiet ikke trodde på Jonas. Det hadde hjulpet mye i saken. Enig. Jeg venter fortsatt i spenning på hva som skjedde i denne saken. Hvorfor er det ingen av de som er tiltalt som vil si noe? Hvorfor drepte de Jonas? Bør jo være enkelt å svare på. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 14. februar #465 Del Skrevet 14. februar Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 15. juni #466 Del Skrevet 15. juni Nye epiosoder om jonas på avhørt nå. Syntes fortsatt bakmannen er merkelig. Og de rundt han som er med å plage jonas over tid. Rareste sjalusidrama jeg har hørt om. Mye vi ikke har fått vite ennå. Men jeg klarer fortsatt ikke helt henge dette på sjalusiknagg alene. Mulig en kombinasjon med noe annet. Og skylder på sjalusi for å ikke avsløre annet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 4. august #467 Del Skrevet 4. august Krokenguri skrev (På 15.6.2024 den 10.16): Nye epiosoder om jonas på avhørt nå. Syntes fortsatt bakmannen er merkelig. Og de rundt han som er med å plage jonas over tid. Rareste sjalusidrama jeg har hørt om. Mye vi ikke har fått vite ennå. Men jeg klarer fortsatt ikke helt henge dette på sjalusiknagg alene. Mulig en kombinasjon med noe annet. Og skylder på sjalusi for å ikke avsløre annet Tja, hvis du har vokst opp i Hønefoss så er nok ikke dette så rart dessverre. Spesielt den generasjonen der har holdt på med mye rart i mange år. Er redd sjalusi blandet med psykopati er akkurat hva det handler om. Dop gjør deg til et sjukt menneske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet torsdag kl 10:31 #468 Del Skrevet torsdag kl 10:31 Artikkel publisert i dag: https://www.vg.no/nyheter/i/zAQM14/fire-menn-tiltalt-for-drapet-paa-jonas-aarseth-henriksen-30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå