Gå til innhold

Oppussing - hjelp

Fremhevede innlegg

Gjest prøvehøne
Skrevet

Vi ønsker å pusse opp for første gang i livet. Ønsker å ta badet, nye dører, nye gulv og lage kjøkkenet om til et ekstra soverom, og flytte kjøkkenet i stua som en åpen løsning.

Vi ønsker ikke å gjøre noe selv, men finne noen som kan gjøre alt for oss. Hvor begynner vi?

Jeg har googlet meg fremt til byggvisjon og hurtigrenovering som jeg tenker å ta kontakt med. Noen som har erfaringer med noen av disse eller har noen andre å anbefale oss?

Setter så pris på hvis noen kan hjelpe oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Ta gode bilder av rommene

* Finn planløsningen

* Finn mål på rommene

* Legg ut en utfyllende tekst om hva du ønsker å gjøre på mitt anbud, med det over.

Dette gjør dere etter dere vet:

* Hva slags gulv dere vil ha - gå til foretninger ta med prøver og se hva dere liker. Les om forskjell på parkett, laminat osv.

* Se på fargeprøver til veggene - finn fargeprøver

* Se gjerne på inspirasjon - hva er deres stil? Hva ønsker dere?

* Gå innom baderomsforetninger og kjøkkenforetninger, og se på forslag. Kan være flere av disse kan ordne alt i en pakke, og da gir de ca. pris for arbeidet

Anonymkode: e4b04...1b6

Skrevet

Få en totalentreprise på jobben. Ja, man kan spare en god del på å være prosjektleder selv, men da er man også ansvarlig den dagen murer og snekker ligger bak skjema og elektriker ideelt sett skulle montert det elektriske. Eller om gulvet er 3 uker forsinket. Eller noe på mål er feilbestilt eller feilleveranse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...