Gå til innhold

Da var endelig kake og invitasjoner bestilt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å komme seg! Ligger bilde av kaken på albumer. Den er med hvit marsipan, fyll av friske bringebær og vaniljekrem og krem blandet sammen. Eneste forskjellen fra bildet er at det er bare roser i pynten, dvs. den champagnefargede liljen er erstattet av en champagnefarget rose. resten som på bildet :)

Og når jeg bestilte invitasjonene (påtrykket skrift) måtte jeg jo virkelig avgjøre tidsskjemaet for dagen pga kaffegjester osv, så da er det gjort også! NÅ begynner det å ta form her :TooHappy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okai, den var veeeldig flott!! NAMMMMMMM....

Akkurat den kaken hadde passet fint for meg, den champagne fargede rosen ville stått til min kjole!!

Hva koster noe sånt??

Skrevet
Okai, den var veeeldig flott!! NAMMMMMMM....

Akkurat den kaken hadde passet fint for meg, den champagne fargede rosen ville stått til min kjole!!

Hva koster noe sånt??

Bogstad Catering var faktisk de eneste jeg fant som stilte med hvit marsipan, og de tar 2800 for denne kaken til 60 stk + 1000 kr i pant for stativet (trekkes fra fakturaen om stativet leveres innen 7 dager etter bryllupet). Synes IKKE det var galt. Kjempeservice hittil også. de leverer tilogmed kaken gratis siden det ikke er så langt fra. Normalt så koster det 125 kr. Konditoren lager ALT fra scratch og bruker kun friske råvarer.

Skrevet

Den kaken var kjempefin!!!

Gleder meg til jeg også har kommet så langt! :hoppe:

Skrevet

Flott kake! Også så godt å få satt tider på ting! :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...