Gå til innhold

Hvilke serier synes du er mest overvurdert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva folk ser i Breaking Bad. En kriminell idiot som gjør idiotiske ting gang på gang. Hva slags god følelse kan man få av å se det? Er det morsomt? Spennende? Jeg blir bare irritert.

Anonymkode: d5ace...cb0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

The big bang theory!!  

Anonymkode: cc330...6fa

Enig. Den serien gir meg ingenting. Ikke en eneste følelse. Har ikke smilt litt en eneste gang. 

Anonymkode: 2e1f6...0cc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva folk ser i Breaking Bad. En kriminell idiot som gjør idiotiske ting gang på gang. Hva slags god følelse kan man få av å se det? Er det morsomt? Spennende? Jeg blir bare irritert.

Utrolig vittig, og tidvis mørk, humor som ikke er så åpenbar. Nydelig skuespill. Ekstremt velskrevet karakterutvikling, og generelt interessante karakterer. Serien blir bedre for hver sesong. Jeg liker altså både humoren, spenningen og karakterene. Dessuten er det er sjelden serie hvor jeg føler de hadde en visjon fra start til slutt. Det er ingenting som er "uferdig" i siste episode. Det er den beste serien noensinne, og blir sjokkert hver gang noen sier de ikke liker den 😂

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåpille skrev (3 minutter siden):

Utrolig vittig, og tidvis mørk, humor som ikke er så åpenbar. Nydelig skuespill. Ekstremt velskrevet karakterutvikling, og generelt interessante karakterer. Serien blir bedre for hver sesong. Jeg liker altså både humoren, spenningen og karakterene. Dessuten er det er sjelden serie hvor jeg føler de hadde en visjon fra start til slutt. Det er ingenting som er "uferdig" i siste episode. Det er den beste serien noensinne, og blir sjokkert hver gang noen sier de ikke liker den 😂

Er enig angående skuespillerprestasjoner. Serien er velspilt, og det er eneste grunn til at jeg holdt ut såpass lenge.

Velutviklede karakterer. Kanskje, men ikke i løpet av de to første sesongene i hvert fall. 

Jeg kan anerkjenne at det er en god serie. Men jeg mener den er overvurdert om man begynner å rangere den som topp 10-20 beste serier noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

En serie trenger jo ikke ha gode rollemodeller for å være en god serie.  Ikke alle synes NRKs barne-tv er det mest spennende. 

Anonymkode: b93cc...79c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex and the city- like kjedelig og grusomt som å stå 5 timer i kø i rushtrafikken mens ungen spiller blokkfløyte i baksete (kan jeg tenke meg)

The Walking Dead

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles som jeg er den eneste i verden som ikke liker Stranger Things. Ga opp etter et par episoder.

Anonymkode: 7692c...b14

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Office

Big Bang Theory

Succession

Stranger Things

Anonymkode: 86009...f4d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Blåpille said:

Jeg var dum nok til å tro at det skulle bli bedre fordi så mange skryter av den, men det var mer av det samme i alle sesongene. Hvis ikke man liker den første så kommer man ikke til å like resten. Karakterutvikling så jeg lite til. Det var stadig nye og totalt urealistiske ideer for hvordan han skulle tjene mer penger, som bare virket pga. en endeløs rekke av urealistiske plot devices, og som ga vennene og familien hans flere problemer. Hvis man liker sånt er den sikkert helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

c_buk skrev (21 minutter siden):

Er enig angående skuespillerprestasjoner. Serien er velspilt, og det er eneste grunn til at jeg holdt ut såpass lenge.

Velutviklede karakterer. Kanskje, men ikke i løpet av de to første sesongene i hvert fall. 

Jeg kan anerkjenne at det er en god serie. Men jeg mener den er overvurdert om man begynner å rangere den som topp 10-20 beste serier noensinne.

Neeei, den er definitivt en topp 10 i mine øyne! Men lurer umiddelbart på hvilke serier du vil vurdere høyest? 😊 Jeg likte BB fra 1 sesong, men forstår at de 2 første er litt "tyngre" å komme seg gjennom. Den tar helt av fra sesong 3. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Karakterutvikling så jeg lite til. 

Så du ferdig alle 5 sesonger? Fascinerende hvordan noe kan oppleves så ulikt, mem man vil alltid vil ha noen som oppfatter ting på en hel annen måte enn deg selv :-) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outlander

Game of Thrones

How I met your mom (prøvde en hel sesong, skjønte ingenting)

Friends (sett alt, kan ikke huske at jeg lo en eneste gang)

Suits (var bra 2 sesonger før det ble hakk i plata)

Sons of Anarchy

Succession

Westworld (var bra i 1 sesong før det ble hakk i plata)

Peaky Blinders

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange skryter av Dark på Netflix. Har sett sesong en to ganger, men den er like gørr kjedelig begge gangene.

Anonymkode: e0b6c...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåpille skrev (3 minutter siden):

Neeei, den er definitivt en topp 10 i mine øyne! Men lurer umiddelbart på hvilke serier du vil vurdere høyest? 😊 Jeg likte BB fra 1 sesong, men forstår at de 2 første er litt "tyngre" å komme seg gjennom. Den tar helt av fra sesong 3. 

Nå kommer jeg sikkert til å glemme noen åpenbare, men av de jeg kommer på i farta:

- Twin Peaks

- Mad Men

-The Wire

- Succession (om de lander siste sesong. Har ikke sett ferdig ennå)

- Atlanta

- Riget

- Bojack Horseman

- Dark

- Første sesong av True Detective

- Black Mirror

- The Romanoffs (når det er bra, er det veldig bra. Noen low-points)

- Band of Brothers

- The Office UK

- Broadchurch

Så har jeg helt sikkert glemt masse, men på stående fot så føler jeg meg ganske trygg på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...