AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #21 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aha så dette er bare et tulleinnlegg ettersom du i første innlegg skriver at du ser de har andre barnebarn på besøk? Anonymkode: 43f8a...4cd Nei, det er ikke et tulleinnlegg. Det er noen voksne barnebarn de har sett, altså de som styrer selv uten foreldrene. Anonymkode: 8806e...254 1
Daria Skrevet 20. august 2023 #22 Skrevet 20. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg ser at de har andre barnebarn på besøk, er på korte ferieturer, har sett de i eller til og fra butikk - så jeg vet jo at de er like hele. Men hva er det som foregår egentlig? Har de meldt seg ut? Hvordan invitere til besøk, barnebursdag eller andre ting når de ikke svarer på noe? Anonymkode: 8806e...254 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mulig de har problemer som ikke handler om oss. Disse besteforeldrene hadde bare oss igjen av barn og barnebarn. De to andre barna deres har null kontakt og årsaken er jeg ikke helt kjent med. Noe handler om å ikke holde avtaler, si de ikke kommer i selskap, dukke opp likevel og bli veldig dramatisk når det ikke er dekket på til de. Anonymkode: 8806e...254 Hvordan henger disse to tingene sammen...? Men hvis noen i min nærhet hadde kuttet kontakten så fullstendig, ville jeg jo kontaktet andre familiemedlemmer de tydeligvis hadde kontakt med for å høre med dem om de visste hvordan det sto til og om det hadde skjedd noe - jeg ville i første omgang blir mer bekymret enn sint/såret. Alternativt kontaktet disse barna de ikke har kontakt med og spurt mer om hva som hadde skjedd der... Endret 20. august 2023 av Daria 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #23 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke et tulleinnlegg. Det er noen voksne barnebarn de har sett, altså de som styrer selv uten foreldrene. Anonymkode: 8806e...254 Du skriver at de kun hadde dere igjen. Det har de jo tydeligvis ikke. Så sliter litt med å tro på dette her. Anonymkode: 43f8a...4cd 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #24 Skrevet 20. august 2023 Denne saken har minst to sider, tenker jeg. Anonymkode: 8b14b...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #25 Skrevet 20. august 2023 Daria skrev (23 minutter siden): Hvordan henger disse to tingene sammen...? Men hvis noen i min nærhet hadde kuttet kontakten så fullstendig, ville jeg jo kontaktet andre familiemedlemmer de tydeligvis hadde kontakt med for å høre med dem om de visste hvordan det sto til og om det hadde skjedd noe - jeg ville i første omgang blir mer bekymret enn sint/såret. Alternativt kontaktet disse barna de ikke har kontakt med og spurt mer om hva som hadde skjedd der... De andre barnebarna var voksne mennesker. Disse barnebarna til denne ungen deres er født mange år senere enn søsknenes barn. Anonymkode: 1d203...bdf
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #26 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du skriver at de kun hadde dere igjen. Det har de jo tydeligvis ikke. Så sliter litt med å tro på dette her. Anonymkode: 43f8a...4cd Det hun skriver er at de bare har dem to igjen av barna på som er på generasjon BARN. Fordi de hadde rota til forholdene med de andre barna ved å lage konflikter og drama. De resterende barnebarna er nå voksne mennesker som styrer seg selv. Anonymkode: 1d203...bdf
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #27 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det hun skriver er at de bare har dem to igjen av barna på som er på generasjon BARN. Fordi de hadde rota til forholdene med de andre barna ved å lage konflikter og drama. De resterende barnebarna er nå voksne mennesker som styrer seg selv. Anonymkode: 1d203...bdf Ja og de ønsker jo tydeligvis kontakt. Så da er det vel foreldrene som ee problemet Anonymkode: 43f8a...4cd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #28 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja og de ønsker jo tydeligvis kontakt. Så da er det vel foreldrene som ee problemet Anonymkode: 43f8a...4cd Du har tydligvis ikke erfaring med folk som oppfører seg uforståelig i nære relasjoner. Anonymkode: 1d203...bdf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå