Gå til innhold

Ny versjon av MSN?


Arwen

Anbefalte innlegg

Mannen snakket om at det gikk et virus nå som utga seg for å være en oppdatering av MSN, fikk spørsmål om jeg ville oppdatere til ny versjon i dag, men tør ikke gjøre det. Er det etr virus eller finnes det nå en nyere versjon enn 7.5 :icon_question:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt det der jeg å... så for sikkerhets skyld holder jeg meg langt unna alt som heter oppdateringer for en stund.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på www.msn.com og sjekk hva den siste heter der...

En venninne av meg installerte msn 8.0 - det var ikke det lureste hun gjorde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for link, Arwen! Godt jeg ikke har oppdatert da, holdt på å gjøre det for å bli kvitt det varselet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket hvilken versjon som lå ute på msn sine hjemmesider, og det er den samme som jeg har. Vurderer å prøve å avinnstalere for å legge inn på nytt. Kanskje jeg slipper det varselet da?

Kommer hvertfall ikke til å oppdatere før jeg ser på msn at det ligger en ny vesjon ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noen fare når msn vinduet kommer opp med spørsmål om man vil installere oppdaterningen. Jeg gjorde det i går og jeg har fortsatt msn 7,5. Ingenting har hendt med maskinen min, så det er nok trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt merke til det jeg også, men jeg gidder ikke å oppdatere mer, for det er jo tydeligvis oppdateringer annenhver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...